Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 3
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
PRAVOSUDNI KIKS
Povratak na članak

Nevin sam robijao 80 dana, sada hoću 174.000 kuna odštete

Puljanin Danijel Brnos očekuje materijalnu ispriku zato što je pogrešno optužen da je orobio trgovinu

Komentari 79

TM
tom milles
13:39 16.08.2012.

nebumene>>>to što je dečko eventualno i bio predhodno pravomoćno osuđen nije i nikako ne pretpostavlja uzrok i razlog da mora i treba biti osuđen i za ono djelo koje on počinio nije.Ona kazna koju je bilo tko predhodno odslužio nemaa nikakve veze sa eventualnim budućim počinjenjem ili nepočinjenjem ikakvog djela.Ako je pravomoćna kazna dakle odslužena osoba je za budućnost čista.

VL
OB
-obrisani-
13:40 16.08.2012.

Kad pravosuđe hoće, djeluje brzo, a ako pogriješi i iza rešetaka drži pogrešnog čovjeka, kao što je to bilo u slučaju 25-godišnjeg Puljanina Danijela Brnosa,

VL
NM
Nebu mene...
13:43 16.08.2012.

tom milles Griješiš. Prethodne presude su mjerilo za donošenje slijedećih. Ne možeš jednako tretirati i kazniti čovjeka kojem je prvo i trideseto kazneno djelo u nizu. Tako pravosudni sustav funkcionira svugdje u svijetu. I zato i postoji raspon kazne.Totalno ti je kriva logika!

VL
TM
tom milles
13:45 16.08.2012.

nebumene>>delikventi su one kreature u našem pravosuđu koje se bave namještanjem dokaza i svjedoka ,ne pišem napamet jer da u takve konkretne situacije nisam upućen zašto bih onda ovdje to spominjao.Međutim istina je nepobitna da se pravosuđe itekeko vrlo rado oslobađa takvih ali treba imati diosta čvrste nedvojbene dokaze da se to doista i dogodilo.Igra je vrlo teška onome tko je labilan jer o ove sheme nisu uključeni samo pripadnici pravosuđa već krug ljudi koji se obično skupa sa pravosuđem uvijek povezuju,po službenoj dužnosti,naravno.

VL
TM
tom milles
13:49 16.08.2012.

nebumene>>>nisi ti mene shvatio,naime opet ti ponavljam onaj tko je ikada bio osuđen i odslužio kaznu ne može i nesmije biti osuđen za ono što počinio nije,niti on a niti bilo tko drugi...!...jasno...?

VL
Avatar berkovic
berkovic
13:53 16.08.2012.

moje misljenje je da policija u hrvatskoj jos uvek ima komunisticki sistem hapsenja,,, posle dolaze batine i ostalo psovanje majke familije nacionalnosti itd...ako si slab i labilan priznas ono sto nisi napravio ...pa cekaj magare dok trava naraste.. a pravoava naraste.. a pravo lopovi i krivci za sistem ljetuju i glade jajca.....

VL
TM
tom milles
13:56 16.08.2012.

nebumene>>>još samo da se sjetiš da prema tumačenju pravomoćno donesenih presuda javno u našem tisku objavjenih olakotna okolnost za počinjenje kaznenoga djela može biti i činjenica da je počinitelj pripadnik BOLJE FAMLIJE.Tako i na takav način funkcioniraju neki suci a po svojoj savjesti ,no samo do tada dok se nekome od njhovoh biližih dogodi šteta po pripadniku BOLJE FAMILIJE ,e tada se sučevi kriteriji drastično mjenjaju....

VL
NM
Nebu mene...
13:58 16.08.2012.

Tom Milles On i nije osuđen za to kaj nije napravio ak nisi primjetio...

VL
TM
tom milles
14:03 16.08.2012.

berković>>>nisi u pravu ,nesmiješ generalizirati stvari.Kriviš policiju bespotrebno jer ako je bilo namještanja dokaza točno se da utvrditi i tko ih je namjestio a moraš znati da se uvijek možeš obratiti višoj policijskoj instanci i nitko tebe odbiti neće a ako dokažeš da si u pravu onda onome koji je dokaze namještao neće baš biti lako.Dakle ne treba generalizirati već biti selektivan u onoj mjeri dok ne dođeš do imena i prezimena ,pa bilo koga onog tko ti je smjestio.Služba se također vrlo rado oslobađa takvih a ti čitaj dnevni tisak i uvjeriti ćeš se da je doista tako.

VL
NA
N.A.Njekrasov
14:03 16.08.2012.

. 16.08.2012. u 13:58h Nebu mene... je napisao/la: On i nije osuđen za to kaj nije napravio ak nisi primjetio... . . Nije važno što nije osuđen, nego se radi o tome da policija ima ovlasti da maltretira ljude zbog sumnje, a ne naosnovu dokaza. A 90% policajaca su obični seoski krkani koji su kadri da vam smjeste kajlu iz puke seoske zavisti što vozite bolje auto od njega.

VL
NM
Nebu mene...
14:10 16.08.2012.

N.A.Njekrasov Da, baš tako. Poanta policajaca je da smjeste poštenim hrvatskim građanima. Živo čudo kak su ti ljudi na kraju osuđeni. Mora da je to sve jedna velika zavjera. Policajci čuvaju za svakog čovjeka provalnički alat s njegovim otiscima, uu stanu dok rade pretrage pred dva svjedoka uvijek uguraju paketić droge koji imaju posebno za te prilike, a svjedoke pokupe u birtiji, plate im cugu i namrdaju da optuže nevinog na prepoznavanju i na sudu. Da ne zaboravim da na policiji postoji posebni odjel za proizvodnju lažnih videonadzora gdi se u snimci namontira glava uhićenog. I kaj je najbolje, i odvjetništvo i sud utvrde isto kaj i policija. Ti bokca, sad me stvarno strah...

VL
TM
tom milles
14:13 16.08.2012.

nebumene >>>slabo stojiš kako sa razmišljanjem tako i sa upućenosću u sudsku praksu u smislu donošenja presuda.Sudac sudi po svojoj savjesti koja može biti i savjest pokvarene duše.Događa se naime da neki suci prilikom donošenja presude uzmu kao otegotno samoo to što je netko nekada rekao dok u isto vrijeme neki suci ispuštaju uzeti u obzir a kao otegotno čak i nečiju digogodišnju izdržanu kaznu kao i recidivizam.

VL
NM
Nebu mene...
14:20 16.08.2012.

Tom Milles Ja svoje poznavanje prakse temeljim na - praksi. Za razliku od tebe koji svoje pozavanje temeljiš na ekstremima zanimljivim medijima.

VL
AT
atomised
14:25 16.08.2012.

Nije mi jasno kako je moguće u novinama objaviti članak u kojem novinarka bez ikakve zadrške prenosi tvrdnje dečka koji je već osuđen prije nekoliko godina za kaznena djela i za kojim su se po Istri prije pet-šest godina organizirale potjernice. I ako baš hoćemo, trošile stotine tisuće kuna kako bi ga se privelo pravdi. Pa ako je i senzacionalizam, previše je.

VL
NA
N.A.Njekrasov
14:45 16.08.2012.

. 16.08.2012. u 14:10h Nebu mene... je napisao/la: i odvjetništvo i sud utvrde isto kaj i policija. Ti bokca, sad me stvarno strah... . . . BTW, Nebu.., što kažeš o onim namještaljkama tipa "anonimna prijava" ?! O tome jee pisao VL i druge novine, bile su i posebne emisije na HRT o tome.

VL
NM
Nebu mene...
14:47 16.08.2012.

N.A.Njekrasov Mene samo čudi jedna stvar. Ako je to tak, kak to da smo ti i ja na slobodi...?

VL
NA
N.A.Njekrasov
14:59 16.08.2012.

. 16.08.2012. u 14:47h Nebu mene... je napisao/la: N.A.Njekrasov Mene samo čudi jedna stvar. Ako je to tak, kak to da smo ti i ja na slobodi...? . . . Eee, kada sam ti ponudio argument ti uzvraćaš običnom upadicom?!

VL
DU
Deleted user
15:02 16.08.2012.

Lik je već bio osuđen za jednu pljačku,od policajca je bježao jer već ima s njim neka neugodna iskustva,sigurno zato što je jako dobar dečko,to se takvima dešava,u zatvoru se je odmah potukao jer eto opet dobri dečki najebu.... Neka si malo izračuna koliko bi odležao da su ga uhvatili u svakoj provali koju je napravio pa će mu bit lakše...

VL
NM
Nebu mene...
15:12 16.08.2012.

N.A.Njekrasov Argument? Dao si mi par primjera koji čine jako mali postotak slučajeva. realnost je skroz drukčija, ali nedovoljno zanimljiva čitateljima...

VL
LU
lupiga
16:21 16.08.2012.

Ma sigurno nebi bjezao da su mu odmah rekli zasto ga zele privesti.

VL
« 1 2 3 4 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.