Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 4
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Predstavljena Lavazza Kafa u Zagrebu

Jedinstveni doživljaj izvornog okusa iz kolijevke kave

kava
Foto: Daniel Kasap/Pixsell
1/3
28.11.2014.
u 17:38

Područje Kafe UNESCO je 2010. godine proglasio rezervatom biosfere, a nalazi se i na UNESCO-vu Popisu svjetske baštine

Jedna od najboljih svjetskih kava, Lavazza Kafa, napokon je stigla i na hrvatsko tržište. Proizvedena u ograničenim količinama od ručno branih zrna uzgojenih u području koje je kolijevka kave, Lavazza Kafa pruža jedinstvenu priliku doživljaja originalnog okusa prve kave na Zemlji. Namijenjena je vrhunskim restoranima, prestižnim barovima i coffee-shopovima, a najzahtjevniji hrvatski kavoljupci moći će je pronaći i na pomno odabranim lokacijama diljem Hrvatske. 

Lavazza Kafa je 100-postotna Arabica, najekskluzivniji brend u portfelju vodećeg europskog proizvođača kave. Brend je nazvan po istoimenom području u Etopiji, odakle potječe sva kava svijeta. Proizvodnja kave po hektaru strogo je ograničena tradicionalnim metodama uzgoja u prirodno plodnom tlu, u savršenoj kombinaciji s idealnom klimom. Područje Kafe UNESCO je 2010. godine proglasio rezervatom biosfere, a nalazi se i na UNESCO-vu Popisu svjetske baštine.

„Lavazza Kafa je namijenjena onima koji doista znaju cijeniti kavu i prepoznaju suptilnost njezinog okusa. S obzirom na dugu tradiciju ispijanja kave u Hrvatskoj i njezino vrlo važno mjesto u društvenom životu, sigurni smo da će puno naših kavoljubaca biti zainteresirano za ovakav ekskluzivan proizvod“, ističe Zoran Ivanić, direktor tvrtke Gala plus. Lavazza Kafa jedinstvena je ne samo kao proizvod, nego i po materijalima i dizajnu.

Dolazi u jednostavnom i elegantnom pakiranju od 500 grama u zrnu, odnosno 250 grama mljevene kave, s etiketom na kojoj se nalazi plemenski simbol regije, znak zajedništva među ljudima. Lavazza Kafa se priprema s posebnom opremom, da bi osigurala maksimalna kvaliteta, uz personaliziranu obuku na mjestima prodaje. Poslužuje se u jednostavnim šalicama uz koje dolazi letak s objašnjenjem o kakvom je ekskluzivnom i profinjenom proizvodu riječ.

Lavazza Kafu sinoć su u Corner baru u Zagrebu predstavili Zoran Ivanić, direktor Gale plus,Matteo Marello, Lavazza training&event manager i Marijo Karlica, trade marketing manager Gale.

Komentara 2

PO
portugisac
07:28 05.12.2014.

Lepi i dragi ako već pišeš onda piši Kava Lavazza a ne kafa ili u originalu LAVAZZA Italis Favourite COFFE. Hvala na pažnji. Segofredo je bolja.

Avatar think pink
think pink
21:40 04.12.2014.

hahaha - dirljiv je ovaj naivni pokušaj "novinara" da od obične kave napravi space shuttle...

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije