Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 155
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
napad ovčara
Povratak na članak

Petogodišnjaka očnjacima unakazio njemački ovčar

– Čula sam da je na putu do bolnice mali bio pri svijesti i da je rekao: Tukao sam ga štapom. Valjda mu pas nije dao prići do igračke koja se nalazila u njegovoj blizini. Otac je poslije toga sjekirom ubio psa – ispričala je susjeda.

Komentari 323

MI
Milkica
10:40 04.02.2012.

O čemu trubi taj Mihaljević, pa pas nije lutalica nego mu je vlasnik, koliko se da shvatiti iz članka, otac ovog malog. I krasno je da je cijeli život na lancu. Prava uživancija.

VL
ML
mladaklada
10:45 04.02.2012.

@ babaluj1976 Ne kažem da nisi u pravu, pa recimo to ovako: nije mogao predvijdeti da će mu pas izmasakrirati vlastito dijete, kad je na taj način držao psa, ta vrsta reakcije bila je namijenjena uljezima. A ako je mislioio da su i njegovi ukućani u potencijalnoj opasnosti pa je svjesno riskirao, onda se nema dalje što komentirati.

VL
BA
balic
10:45 04.02.2012.

Na zapadu postoje zakoni.... Zakoni koji stite zivotinje,a i vlasnika zivotinja....Nemoze svako imati Pitbul teriera kao sto se kod nas preko malih oglas prodaju kao da kupujes igracku.... Ljudi nisu svjesni sto rade,sve sto kod njih broji je lova...Na zapadu prolazis psiholoski test,da bi smio imati kako oni kazu kamfhunde.... nemoze svako ,kod nas te niko ne pita.... Na zapadu postoje zakoni da pas koji agresivno reagira nosi brnjicu (maulkorb ) i da se vodi na vodacu a ne da slobodno steka ulicom... malo se raspitajte ,pa mozemo o toj temi....

VL
OS
osica
10:52 04.02.2012.

krajnje tužna priča - no kažu da je \" pas ogledalo vlasnika\". Imam \"odgojenog psa\" i i nikad nije na lancu - nego u šetnji. Imam uvjerenje iz prakse \"da voli djecu\" djeca četo dolaze se igarti s njim pitajućići - \" gdje je onaj dobar pas\" - no nikad ih ne puštam same, s time da educiram i djecu što smiju što ne. Mada moj pas na zapovijed \"ne\" stane što god radio.

VL
WO
Wolf23
10:53 04.02.2012.

Starci kreteni, dete kreten... Jebi ga! Taj pas je prolazio pakao....

VL
BA
babaluj1976
11:03 04.02.2012.

04.02.2012. u 10:45h mladaklada je napisao/la: Ne kažem da nisi u pravu, pa recimo to ovako: nije mogao predvijdeti da će mu pas izmasakrirati vlastito dijete, kad je na taj način držao psa, ta vrsta reakcije bila je namijenjena uljezima. A ako je mislio da su i njegovi ukućani u potencijalnoj opasnosti pa je svjesno riskirao, onda se nema dalje što komentirati. -------------------------- čuj kao prvo, pas ne razmišlja, oni sve šta rade rade instinktivno, oni nisu ljudi iako ih se večina kad ih uzme u porodicu prema njima odnosi kao prema osobi, šta je glupost, jer pas že uvijek biti životinja i tako će se ponašat.opće je poznato da su psi nastali od vukova koji žive u čoporima, e kad uzmeš psa onda tvoja familija i on ste jedan čopor i pas mora se znat ko je gazda i ko je na kojem mjestu u tom čoporu.pas uvijek mora bit na dnu te ljestvice. i pas će uvijek pokušat svoj status u tom čoporu poboljšat ,zato se psu nikad ne smije popuštat i uvijek se mora znat ko je gazda i ko je u čoporu iznad njega. dijete ne zna, kako se odnosit prema psu, zato se NIKAD ne ostavlja samo sa psom, pas će iskoristit priliku, ne zato šta je zao , nego instinktivno

VL
OB
-obrisani-
11:03 04.02.2012.

ma degutantna je i bahata cijela ta obitelj.držali su jadnoga psića samo radi koristi i da bi im bio sluga.a on je jadan naivno bio zahvalan samo zbog hrane i smještaja.a moj ovčar se jednom prehladio ja sam ga zagrlio i on mene.pustio sam suzu on je to vidio i ozdravio je odmah drugi dan da ja ne plačem.

VL
OB
-obrisani-
11:25 04.02.2012.

04.02.2012. u 10:36h Gosp.Lopov je napisao/la: 04.02.2012. u 10:24h Remetinac je napisao/la: U EU, ne postoji rijeć Lanac za Životinju,pa ne ni za ljude,osim ako su ti ljudi NELJUDI,Monstrumi,kao ovaj Otac ___________________________ I na zapadu je to veliki problem . Cesti su slucajevi da psi napadaju a vlasnik te uvjerava da njegov cuko nece ujesti pa ti sada vjeruj budali....bar pet puta sam PREZIVIO da pas koji leti,trci na mene stvarno NECE UJESTI ..hebo ga njegov pas kud ga ne mlatnu !! =========================== Ma ti si Budala pa tko te ući na diraš Tuđe Pse Nabavi si psa pa ga diraj Ljudi su najveće Životinje,konstantno se ,grizu i ubijaju između svojeg roda što niti jedna životinja ne radi. Zar moram stalno nositi Pištolj kako bi se Obranio Upravo od Ljudi Životinja ?

VL
SI
sis
11:26 04.02.2012.

Mislim da tatica zaslužuje kaznenu prijavu zbog kaznenog djela dovođenja u opasnost života i imovine opće opasnom radnjom ili sredstvom, jer njegovo maltretiranje psa je dovelo do nesreće. A iskreno se nadam da će se mali brzo oporaviti i shvatiti jednog dana što su oboje učinili.

VL
OB
-obrisani-
11:26 04.02.2012.

Gosp.Lopov ============== JA NEDAM - da se dira u moje pse,niti u djecu moju nabavi si psa i djecu svoju pa ih diraj

VL
OB
-obrisani-
11:29 04.02.2012.

Psi koji su agresivni,a nalaze se u društvu vlasnika ,tj u šetnji moraju imati zaštitu ( brnjica ) na njušci. U mojem posjedu ( ograđeno ) nema zaštite,lanaca ni brnjice Tuđe pse dirate na Vlastitu Odgovornost

VL
OB
-obrisani-
11:33 04.02.2012.

Zavežite Čovjeka Lancem za drvo,ili neku izbu i držite, tako ne Cijeli Život kao PSA,već samo 1 godinu, pa DA VIDITE kako će da grize ! Ljudi što ne vole ( poznata izreka ) tuđe živote, ne drže ništa ni do svojeg To su Ništavni Ljudi

VL
Avatar Stipo Li
Stipo Li
11:34 04.02.2012.

NAIZGLED bezopasna igra šestogodišnje djevojčice iz Rijeke s njemačkim ovčarom obiteljskih prijatelja umalo je imala fatalne posljedice. Iako su u blizini bili njezini roditelji, kao i vlasnici desetogodišnjeg njemačkog ovčara, pas je iznenada skočio na djevojčicu i snažno je ugrizao za vrat. \"Roditelji djevojčice također imaju dva psa, ona se zna s njima ponašati i igrati. Što je učinila, ne znam. Pas je ležao i mazio se s njom. Je li ona učinila ikakav krivi pokret, uistinu mi nije jasno.\" - kazala je vlasnica psa, pa dodala: \"Sljedeće što sam osvijestila je krik djevojčice koja je bila oblivena krvlju. Nosila sam je na rukama trčeći do automobila i zajedno s roditeljima odvezla se na Hitni trakt. Vjerujte mi, nikada neću zaboraviti taj trenutak, taj osjećaj nemoći i strah za njezin maleni život. Jednostavno ću teško preživjeti taj šok.\"

VL
ST
sttipe
11:35 04.02.2012.

opet lov na božiju česticu????pa jel takav problem pogledat u tudji dvor,kako je susjed austrijanac ulovio božiju česticu,pa probat tako?????evo vlada ima konkretan problem,lako rješiv,da vidimo oće li ga rješit???znam čovika koji šeta pit bula bez lanca,i bez brnjice..samo zato JER MOŽE!!!da mu je kazna za tako nešto par tisuća eura-nebi!!!za lanac me ni nije briga,ali brnjica na psu koji ide slobodno je obavezna!!!za psa koji se otkinio s lanca isto bi tribala bit masna kazna..pa više su ljudi u rh iskasapili psi nego šta ih je stradalo zbog n3enošenja kacige!!!kacigu ne nosiš sebi,a tvoj pas napada drugog!!!

VL
Avatar Stipo Li
Stipo Li
11:39 04.02.2012.

A sada evo posljednje izvješće deset pasmina koje su najčešće uključene u fatalne ugrize čovjeka (sa smrtnim ishodom) prema istraživanju fatalnih ugriza tijekom 20 godina, između 1979. i 1998. godine u USA - najčešća žrtva fatalnog psećeg ugriza su djeca ispod 12 godina: Pit Bull (u ovu grupu pasmina Amerikanci uključuju sve pitolike pse: pita, bulterijera & staforda) Rottweiler Chow Chow Doberman German Shepherd Dog - njemački ovačar Siberian Husky St. Bernard - bernardinac Alaskan Malamute Great Dane - njemačka doga Akita

VL
ST
sttipe
11:42 04.02.2012.

moju sestru je ugrizla umiljata pudlica..bez ikakvog razloga..sestra je tad bila skoro beba..nije ni trepnila!!malim prstom nije makla..samo stala i gledala..i plakala kad ju je ugrizla pudlica..pudlica ni prije ni poslje sestre nije nikad ugrizla,a prije ugriza se veselo igrala po sata bez lanca..medju više nepoznatih ljudi..psu nikad nemožeš vjerovat 100%!!nakraju šta i da je dijete krivo,jel normalno da dijete koje nikad nije vidilo psa da se zna ponašat kraj psa??nije!!!

VL
DU
Deleted user
11:42 04.02.2012.

treba njemu dati sjekirom po glavi. nije pas kriv nego ti budala! kako mozes ostaviti malo dijete samog sa psom? molim drzavno odvjetnistvo da povodi postupak pritv ovog supka.

VL
LO
LOGIC
11:47 04.02.2012.

Remetinac je napisao/la: \"Psi koji su agresivni,a nalaze se u društvu vlasnika ,tj u šetnji moraju imati zaštitu ( brnjica ) na njušci. ... Tuđe pse dirate na Vlastitu Odgovornost\" -------------------------------- ALO!!! \"pse koji su agresivni\" treba (samo i isključivo)o) sjekirom, a vlasnicima čiji je pas postao agresivan zabraniti držanje životinja doživotno! \"Tuđi pas\" koji samo zareže na druge životinje ili ljude treba također sjekirom po glavi! A tko nije SPOSOBAN disciplinirati i naučiti psa da živi s drugima ne SMIJE imati mogućnost da drži psa.

VL
LO
LOGIC
11:50 04.02.2012.

Wolf23 je napisao/la: \"Starci kreteni, dete kreten... Jebi ga! Taj pas je prolazio pakao...\" -------------------------- pas je izgrizao dijete i to je tvoj komentar??? SVAKA ČAST!

VL
OB
-obrisani-
15:42 04.02.2012.

piješ kavu? daj i meni

VL
« 1 2 3 4 5 6 7 ... 17 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.