Strabag – Austrijski rušitelj hrvatskih natječaja
Strabag je na hrvatsko tržište ušao udružen s domaćim tvrtkama koje su u međuvremenu gotovo sve propale, a on je ojačao
Komentari 80
žale se na Kineze, a Strabag je od hrvatske države dobio 166 milijuna potpore zbog nedovoljnog profita na autocesti Zagreb- Macelj. I ja bih mogao biti takav koncesionar, kad bi mi država davala 166 milijuna potpore!
sredit ćemo mi njih, kao što smo im sredili i banke. tko su i što bile austrijske banke prije 90-ih?! obične lokalne štedionice, koje su nakon raspada istočnog lagera nasrnule na njih, i ubrale vrhnje. kad se stanje smirilo, teže su disali. kad je došla kriza 2008-e, austrijanci su se pokupili. a sad u građevini... žalbu im treba naplatiti žestoko, ipak je ovo posao vrijedan teške milijarde. nas briga cijena i kvaliteta radova. rerefence kineza u ovom poslu su daleko jače od strabaga. eu financira najveći dio, ali to ne znači da baš firme iz eu smiju to graditi, nije to tržišno biti zatvoren. kad strabag napravi u pet godina to što je ova kineska firma napravila, nek se javi na natječaj. radi strabaga je propalo nekoliko naših građevinara. radi strabaga i danas plaćamo lijepe novce za jednu autocestu. btw. ako kinez nudi jeftiniji čelik, ima razloga, jer kineske čeličane su prepune čelika, i nude ga po nižim cijenama. a trošak dobivanja betonskog čelika nije velik, uzmite u obzir za koje plaće rade kineski radnici, a za koje eu radnici u tom sektoru. kineska elektrooprema je prejeftina, vele austrijanci? odlično, zašto bi netko plaćao istu stvar nekoliko puta skuplje, ako se može dobiti za mali novac? austrijanac bi ugradio točnu tu istu opremu u most, ali nam zaračunao kolko puta više? i još mi nek netko veli da smo mi sa njima prijatelji... nikad nismo bili, uvijek su nam bili gazde i mrzili nas, iskorištavali. a sad bi mi vojvodi se klanjali...?! nek idu svoj beč. arapski!
Oćito imaju nekog u hrvatskoj politici i pravosuđu koji ih štite.Tome se mora stati na kraj pod hitno.
Kako Strabag radi mostove najbolje se moze vidjeti na A3 kod Lipovljana. Spojne ceste i mostic preko autoceste rade skoro 2 godine i jos uvijek nije pusten u promet. Sad ce ... samo sto nije. Otvaranje Peljeskog u njihovoj izvedbi mozemo ocekivati kao uvod u 22. stoljece ... uz vatromet, naravno.
Uvijek najskuplji, a uvijek se žale - kad već postoji mogućnost... A ovo mi najbolje od svega:"Strabag na vrijeme nije dostavio ponudu. Žalio se Dkomu što splitski aerodrom nije produljio rok za dostavu ponuda... MOLIM :)?????
Kad sa takozvanim zapadnjacima jeteš trešnje onda ti dobiješ kosšpice a oni tršnju.
Naravno da će se sve odbaciti jer je potpuno promašeni prigovor. ali barem se radi o prigovoru renomirane tvrtke, a ne kod natječaja za Nadzor gdje se javljau i prigovaraju fantomske tvrtke u zagrebu bez i jednog zaposlenog i sa temeljnim kapitalom od 2.000 kn !!
Pa to su Austrijanci. Oni su ko zagorci. Samo cekaju priliku da mogu na sud.
Zašto nitko ne želi istražiti na trajektno pristanište na otoku Korčuli,grad Vela Luka???? To je gradio STRABAG!Uzeli lovu počeli nekaj delat i nikad završeno!Ajmo novinari istražite to!Vjerojatno nesmijete pošto je tam na vlasti SDP!
Austrijanci su odavno "ortačkim" sporazumima s ljudima iz vrha, osigurali svoje pozicije u bogaćenju na račun ove osiromašene države.
Austrijsko mafijaško smeće, u sprezi s hrvatskim poltronskim mafijaškim smećem.
ne bi im dao ni kokošinjac graditi , to su muljatori , nek grade kinezi
Zasto Strabag nije vposlao ponudu slicnu Kinezima ili nizu???, nije i zato ga treba glatko odbaciti, zalbu ne uvaziti, nek ponude manje drugi puta pa su u igri.
Kinezima treba dati ponudu za gradnju autoputa Zagreb Budimpešta,ako kvalitetno i u roku sagrade Peješki most.
Svatko ima pravo na zalbu! Zalba odbijena!
Starbag-NE
Ovo je prljava igra mezimaca koji su do sada dobivali sve projekte. Treba raspisati natječaje i birati povoljnije jednakokvalitetne izvođače i naš nas briga čiju potporu imaju. Neka i Austrija da potporu tom Strabagu ako ima interesa
Oni još uvijek misle da smo njihova kolonija. Eh da je car Franjo Josip živ, ne bi tako bilo, dobivali bi sve natječaje
Eh da, podizvođači uvijek nastradaju jer se njih najviše stišće s cijenom i kaznama... No sa dotičnom tvrtkom uvijek ima "izazova", dobar primjer je baš Zagreb-Macelj gdje još dan danas nemamo puni profil cijelim putem...
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
i? u čemu je problem? u najkraćem roku odbaciti sve Strabagove zahtjeve i započeti s gradnjom. pa nije neka nauka otkantati nekog tko vas ucijenjuje, ako i nemate argumenata izmislite ih!