Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 4
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
milijunski gubici
Povratak na članak

Gase li se letovi Croatia Airlinesa za London i Pariz?

Prema planovima restrukturiranja, CA trebala bi ukinuti linije prema londonskom aerodromu Gatwick, Prištini i Podgorici, dok bi linije za londonski Heathrow, Pariz, Kopenhagen i Istanbul trebalo pokušati spasiti poskupljenjem karata

Komentari 41

Avatar Vrijeme
Vrijeme
12:28 24.06.2012.

Sve ove linije za europske i svjetske metropole CA treba ukinuti jer je konkurencija prejaka i nikad za jednog patuljka kao sto je CA nece biti isplativa. Treba se organizirati kao carter kompanija i prevoziti turiste na linijama kao na primjer (Glasgow, Aberdeen, Geteborg, Stockolm, Malme,Tromso, Bodo, Molde, Bergen, Stavanger, Oslo, Hamburg, Liverpool, Haag, Manchester, Berlin, Krakow, St. Petersburg, Moskva, Kiev,..)-(Split, Rijeka, Dubrovnik, Zadar i Zagreb)

VL
OB
-obrisani-
12:34 24.06.2012.

nasu mini avio poduzece (kompaniju) treba ne prodat nego poklonit svabama i lufthazi, prodat se ne moze jer su austrijanci sami "prodali/poklonili" svoj austrija eirlajn-koji je prije toga kupio lauda eir-za velicanstvenu cifru za koju je niki lauda rekao: poklonili su lufthazni austrija i lauda eir, ili jos gori i drasticniji primjer napravili su niko drugi nego oni koji najbolje stoje financijski-svicarci, prodali su sviseir za tocno 420 milijuna franka, a prije toga su u njega upumpali 4,7 milijarde franka-dakle prodali su sviseir ni za 10% ulozene love plus 136 zrakoplova zabadava-samo jedan ludjak danas dize cijene- to bi bilo isto kad bi ludjak pilio granu na kojoj sjedi a nalazi se na 50 metara visine-

VL
OB
-obrisani-
12:36 24.06.2012.

celzi je ti si jako pametan, a kaj bude poslije kad ova dva ljetna mjeseca prodju??????????

VL
Avatar WHAZZUP
WHAZZUP
12:43 24.06.2012.

podignite oko sebe hrvatski zid...izolirajte se do maksimuma....pa ćete konačno imati relevantne uspjehe prema samima sebi? pa vi ste se odavno izolirali od pameti, prosperiteta i pravde zato i imate tolike sa uspjehom, koji su vas tako stručno potopili, isto kao i titanic

VL
AL
AlanFord
12:54 24.06.2012.

Pa baš obrnuto, linije iznad tisuću kilometara su one profitabilne, osim ako se ne radi o važnim gradovima kao Minhen i Frankfurt za koji ima interes iz raznih razloga. Ostale se mogu održavati, vidimo da su one najkritičnije zapravo bliske nama. Sarajevo, Priština, Podgorica, i domaće (no oke one su subvencionirane)

VL
AN
antezg
13:04 24.06.2012.

7 (sedam) airbuseva, a "1-2" viška? Tu je valjda zbunjen jedino hrvatski narod koji to sve plaća! Ukinite tu sprdnju od "kompanije", dajte jeftinije troškove preleta i opskrbe za ryan-air i slične kompanije da nam dovoze turiste odsvukuda - puno će se više zaraditi. Vremena su takva da samo idioti mogu biti ponosni na postojanje tekve "nacionalne kompanije".

VL
Avatar Vrijeme
Vrijeme
13:12 24.06.2012.

24.06.2012. u 12:36h beziveter je napisao/la: celzi je ti si jako pametan, a kaj bude poslije kad ova dva ljetna mjeseca prodju?????????? ----------------------------------------------- Pa radi se o tome da hrvatski turizam i CA treba da rade zajedno da sezona ne traje dva mjeseva nego cijele godine,....naravno ne istog intenziteta. Kuzis? Hebes turizam ako je dva mjeseca,...a troskovi 12 mjeseci.

VL
SM
Smart
13:30 24.06.2012.

Konkurentnost? CA godinamaa koristila svoj monopol na pojedinim linijama i sad je tome dosao kraj. CA svojom politikom sustavno smanjuje godinama profit u turizmu i koci dolazak turista u Hrvatsku zbog svojih suludih i nekonkurentnih cijena.Cijena povratne karte iz Beca za Zagreb je caa.€ 350-380 i let traje punih 20min! Za te novce danas mozete letiti za Maimi,New York,Dubai..iz Eurpoe..

VL
AU
Augustiner
14:04 24.06.2012.

Samo mi recite jednu stvar..ako netko zna?? Koliko imaju menageri plaću ...sa svim povlasticama..znači plaća, prijevoz, topli obrok, menagerski dodatak, dodatak za menagere, dividenta menagera i menagerska dividenda!! Nema te firme na svijetu koja može opstat kad hrvatski menageri naprave restruktuiranje...20 menagera sa svim povlasticama i 2 radnika na minimalcu!!! Osvrnite se oko sebe...pogledajte koja masa "navlakača kožica"...pa treba to zaradit smrtnik za te silne blistave ideje!!

VL
Avatar Vrijeme
Vrijeme
14:06 24.06.2012.

24.06.2012. u 14:04h eurodiesel je napisao/la: Samo mi recite jednu stvar..ako netko zna?? Koliko imaju menageri plaću ...sa svim povlasticama..znači plaća, prijevoz, topli obrok, menagerski dodatak, dodatak za menagere, dividenta menagera i menagerska dividenda!! Nema te firme na svijetu koja može opstat kad hrvatski menageri naprave restruktuiranje...20 menagera sa svim povlasticama i 2 radnika na minimalcu!!! Osvrnite se oko sebe...pogledajte koja masa "navlakača kožica"...pa treba to zaradit smrtnik za te silne blistave ideje!! ---------------------------------------------------------------------- Razmisli o tome i sledeci put kad izadjes na izbore.

VL
JA
james49
15:17 24.06.2012.

Pa i jeftini avioprevoznici poput RianAira gase linije prema Hrvatskoj jer im se ne isplate osim u vrijeme sezone. A razlog za skupe karte u CA su previše managera i njihovih rođaka u upravi. U zraku je uvijek manjak, pa se zapošljavaju ljudi preko firmi za posredovanje u zapošljavanju (iznajmljivači radnika).

VL
SM
Smart
15:29 24.06.2012.

CA ima jedini izlaz iz problema a to je da kao i Austrijanci prodaju Lufhansi kompaniju i koja im je u roku 3 mjeseca uvela red, otpustila preplacene pilote,managere i ostalo osoblje koje je bilo "VISAK", bunili se mjesec dana i to je sve..nasi bi se mozda zabarikadirali u avione i strajkali gladju..

VL
TS
tompa ses
15:58 24.06.2012.

1. Gdje su sada članovi nadzornog odbora i svi menađeri sa plaćom od 100.000 kuna, znate li koliko je to karata za prodat, samo da njih namiriš. 2. Zašto je qatar airways uveo liniju za Dohu ??? Pa i CAA ima A 320 avion,k tome i viška, pa zašto se ne pošalju ti avioni na daleke rute, a ne u Podgoricu. Stvarno nevjerovatno, nije niti čudo što je takva situacija

VL
Avatar Vrijeme
Vrijeme
17:13 24.06.2012.

24.06.2012. u 15:58h tompa ses je napisao/la: 1. Gdje su sada članovi nadzornog odbora i svi menađeri sa plaćom od 100.000 kuna, znate li koliko je to karata za prodat, samo da njih namiriš. ------------------------------------------------------- To su sve "cackalica menageri".

VL
Avatar flegmatik
flegmatik
17:17 24.06.2012.

Nista ne pise o udruzivanju sa avioprevoznicima bivse Juge!?

VL
UK
Ugo Kajvez
17:20 24.06.2012.

Totalno kriva razvojna politika, tj, vezanje za lufthansu CA je postala njihova usputna zakrpa za balkan ...... vjerojatno je nekome u interesu da CA bude prodana prije ili kasnije lufthansi ......

VL
Avatar wratnik
wratnik
17:25 24.06.2012.

zao mije ali tko bi CA tako visoku cjenu htijo danas platiti, kad je dolazim u Zgreb kosta me German Wing 35. eura u oba pravca (35. povratna) i za jeda sat i deset minuta vec sam u Zagrebu ili obrnuto.

VL
Avatar bok
bok
21:39 24.06.2012.

@Ugo: Kao prvo nismo nikakvi Balkan. A kao drugo na zalost se redvida da budu u Europ oslaje z anekoliko godna samo jo s4-5 zrakoplovnih tvrtki. Po otisle su u 3 pm primjerice i Swissair, Austrijska i Al Italia... Dobit donose trenutno uglavno interkontinentalni letovi. A usput receno i Lufthansa je ove godine imala gubitak od 381 milijuna Eura u prvom tromjesecju 2012...

VL
ST
stela
22:28 24.06.2012.

logika CA menadercica.... lete za london s gubitkom pa ce povecat cijene. jedino su zaboravili da gube jer se malo kome placa cijenu do londona kolko do new yorka. u prvom tjednu lipnja su povratne karte kostale 5500 kuna. nikom normalnom ne treba kupljena titula ekonomskog fakulteta da shvati da to nema veze sa stvarnoscu na letu od 2 sata. tim cijenama pokusavaju pokriti ne samo place zaposlenih bez razloga vec i svih onih koji koji lete besplatno.

VL
Avatar bok
bok
14:24 24.06.2012.

...inace s prvo mjenja management: izbaci nesposobno vodstvo i smanji administracija...

VL
« 1 2 3 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.