Gase li se letovi Croatia Airlinesa za London i Pariz?
Prema planovima restrukturiranja, CA trebala bi ukinuti linije prema londonskom aerodromu Gatwick, Prištini i Podgorici, dok bi linije za londonski Heathrow, Pariz, Kopenhagen i Istanbul trebalo pokušati spasiti poskupljenjem karata
Komentari 41
nasu mini avio poduzece (kompaniju) treba ne prodat nego poklonit svabama i lufthazi, prodat se ne moze jer su austrijanci sami "prodali/poklonili" svoj austrija eirlajn-koji je prije toga kupio lauda eir-za velicanstvenu cifru za koju je niki lauda rekao: poklonili su lufthazni austrija i lauda eir, ili jos gori i drasticniji primjer napravili su niko drugi nego oni koji najbolje stoje financijski-svicarci, prodali su sviseir za tocno 420 milijuna franka, a prije toga su u njega upumpali 4,7 milijarde franka-dakle prodali su sviseir ni za 10% ulozene love plus 136 zrakoplova zabadava-samo jedan ludjak danas dize cijene- to bi bilo isto kad bi ludjak pilio granu na kojoj sjedi a nalazi se na 50 metara visine-
celzi je ti si jako pametan, a kaj bude poslije kad ova dva ljetna mjeseca prodju??????????
podignite oko sebe hrvatski zid...izolirajte se do maksimuma....pa ćete konačno imati relevantne uspjehe prema samima sebi? pa vi ste se odavno izolirali od pameti, prosperiteta i pravde zato i imate tolike sa uspjehom, koji su vas tako stručno potopili, isto kao i titanic
Pa baš obrnuto, linije iznad tisuću kilometara su one profitabilne, osim ako se ne radi o važnim gradovima kao Minhen i Frankfurt za koji ima interes iz raznih razloga. Ostale se mogu održavati, vidimo da su one najkritičnije zapravo bliske nama. Sarajevo, Priština, Podgorica, i domaće (no oke one su subvencionirane)
7 (sedam) airbuseva, a "1-2" viška? Tu je valjda zbunjen jedino hrvatski narod koji to sve plaća! Ukinite tu sprdnju od "kompanije", dajte jeftinije troškove preleta i opskrbe za ryan-air i slične kompanije da nam dovoze turiste odsvukuda - puno će se više zaraditi. Vremena su takva da samo idioti mogu biti ponosni na postojanje tekve "nacionalne kompanije".
24.06.2012. u 12:36h beziveter je napisao/la: celzi je ti si jako pametan, a kaj bude poslije kad ova dva ljetna mjeseca prodju?????????? ----------------------------------------------- Pa radi se o tome da hrvatski turizam i CA treba da rade zajedno da sezona ne traje dva mjeseva nego cijele godine,....naravno ne istog intenziteta. Kuzis? Hebes turizam ako je dva mjeseca,...a troskovi 12 mjeseci.
Konkurentnost? CA godinamaa koristila svoj monopol na pojedinim linijama i sad je tome dosao kraj. CA svojom politikom sustavno smanjuje godinama profit u turizmu i koci dolazak turista u Hrvatsku zbog svojih suludih i nekonkurentnih cijena.Cijena povratne karte iz Beca za Zagreb je caa.€ 350-380 i let traje punih 20min! Za te novce danas mozete letiti za Maimi,New York,Dubai..iz Eurpoe..
Samo mi recite jednu stvar..ako netko zna?? Koliko imaju menageri plaću ...sa svim povlasticama..znači plaća, prijevoz, topli obrok, menagerski dodatak, dodatak za menagere, dividenta menagera i menagerska dividenda!! Nema te firme na svijetu koja može opstat kad hrvatski menageri naprave restruktuiranje...20 menagera sa svim povlasticama i 2 radnika na minimalcu!!! Osvrnite se oko sebe...pogledajte koja masa "navlakača kožica"...pa treba to zaradit smrtnik za te silne blistave ideje!!
24.06.2012. u 14:04h eurodiesel je napisao/la: Samo mi recite jednu stvar..ako netko zna?? Koliko imaju menageri plaću ...sa svim povlasticama..znači plaća, prijevoz, topli obrok, menagerski dodatak, dodatak za menagere, dividenta menagera i menagerska dividenda!! Nema te firme na svijetu koja može opstat kad hrvatski menageri naprave restruktuiranje...20 menagera sa svim povlasticama i 2 radnika na minimalcu!!! Osvrnite se oko sebe...pogledajte koja masa "navlakača kožica"...pa treba to zaradit smrtnik za te silne blistave ideje!! ---------------------------------------------------------------------- Razmisli o tome i sledeci put kad izadjes na izbore.
Pa i jeftini avioprevoznici poput RianAira gase linije prema Hrvatskoj jer im se ne isplate osim u vrijeme sezone. A razlog za skupe karte u CA su previše managera i njihovih rođaka u upravi. U zraku je uvijek manjak, pa se zapošljavaju ljudi preko firmi za posredovanje u zapošljavanju (iznajmljivači radnika).
CA ima jedini izlaz iz problema a to je da kao i Austrijanci prodaju Lufhansi kompaniju i koja im je u roku 3 mjeseca uvela red, otpustila preplacene pilote,managere i ostalo osoblje koje je bilo "VISAK", bunili se mjesec dana i to je sve..nasi bi se mozda zabarikadirali u avione i strajkali gladju..
1. Gdje su sada članovi nadzornog odbora i svi menađeri sa plaćom od 100.000 kuna, znate li koliko je to karata za prodat, samo da njih namiriš. 2. Zašto je qatar airways uveo liniju za Dohu ??? Pa i CAA ima A 320 avion,k tome i viška, pa zašto se ne pošalju ti avioni na daleke rute, a ne u Podgoricu. Stvarno nevjerovatno, nije niti čudo što je takva situacija
24.06.2012. u 15:58h tompa ses je napisao/la: 1. Gdje su sada članovi nadzornog odbora i svi menađeri sa plaćom od 100.000 kuna, znate li koliko je to karata za prodat, samo da njih namiriš. ------------------------------------------------------- To su sve "cackalica menageri".
Nista ne pise o udruzivanju sa avioprevoznicima bivse Juge!?
Totalno kriva razvojna politika, tj, vezanje za lufthansu CA je postala njihova usputna zakrpa za balkan ...... vjerojatno je nekome u interesu da CA bude prodana prije ili kasnije lufthansi ......
zao mije ali tko bi CA tako visoku cjenu htijo danas platiti, kad je dolazim u Zgreb kosta me German Wing 35. eura u oba pravca (35. povratna) i za jeda sat i deset minuta vec sam u Zagrebu ili obrnuto.
@Ugo: Kao prvo nismo nikakvi Balkan. A kao drugo na zalost se redvida da budu u Europ oslaje z anekoliko godna samo jo s4-5 zrakoplovnih tvrtki. Po otisle su u 3 pm primjerice i Swissair, Austrijska i Al Italia... Dobit donose trenutno uglavno interkontinentalni letovi. A usput receno i Lufthansa je ove godine imala gubitak od 381 milijuna Eura u prvom tromjesecju 2012...
logika CA menadercica.... lete za london s gubitkom pa ce povecat cijene. jedino su zaboravili da gube jer se malo kome placa cijenu do londona kolko do new yorka. u prvom tjednu lipnja su povratne karte kostale 5500 kuna. nikom normalnom ne treba kupljena titula ekonomskog fakulteta da shvati da to nema veze sa stvarnoscu na letu od 2 sata. tim cijenama pokusavaju pokriti ne samo place zaposlenih bez razloga vec i svih onih koji koji lete besplatno.
...inace s prvo mjenja management: izbaci nesposobno vodstvo i smanji administracija...
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Sve ove linije za europske i svjetske metropole CA treba ukinuti jer je konkurencija prejaka i nikad za jednog patuljka kao sto je CA nece biti isplativa. Treba se organizirati kao carter kompanija i prevoziti turiste na linijama kao na primjer (Glasgow, Aberdeen, Geteborg, Stockolm, Malme,Tromso, Bodo, Molde, Bergen, Stavanger, Oslo, Hamburg, Liverpool, Haag, Manchester, Berlin, Krakow, St. Petersburg, Moskva, Kiev,..)-(Split, Rijeka, Dubrovnik, Zadar i Zagreb)