Za Škodu Octaviju mjesečno potrošimo i do 3500 kn
Skupe Audijeve limuzine, nesuđene ministarske A “šestice” 3,0 TDI quattro, građane godišnje stoje čak 140.232 kune. Nismo uračunali troškove kvarova, plaćanje cestarina i parkinga, kasko...
Komentari 45
Postoji i javni prijevoz, u Gradu Zagrebu, čak, nahvaljen. Ugledajmo se na Švedsku.
Kada bi država smanjila PDV na osobna vozila za privatnu uporabu, kada bi snizila sve trošarine, kada bi sredila uhljebe u HAC-u (tako da pojeftine benzin i cestarine), kada banke ne bi u Hrvatskoj mogle derati građane trostruko većim kamatama nego u inozemstvu... Tada bi se pomladio i vozni park. Pogotovo ako se uvedu subvencije na električna i hibridna vozila, koja od fasada u gradovima ne bi stvarala crna rugla. Ali eto, živimo u državi u kakvoj živimo, a gradovi su nam crni i žderu ih, kao i nas, opasne kemikalije iz ispuha prastarih automobila.
Dobar članak. Kod nas nema svijesti o tome koliko auto stvarno košta. Ne znači da nećeš imati novi Mercedes ako to znaš, ali treba biti svjestan a ne baciti se u trošak od 20.000 kn godišnje za mali gradski auto ako ga ne možeš podnijeti. Pa se onda stalno čudiš gdje su ti novci, a svaki mali kvar na autu ti je katastrofa. Nije katastrofa nego na to trebaš računati.
Postoji i bicikl,postoje elektirčni bicikli, za vrijeme lijepog vremena u gradovima jedva 5% ukupn epopulacije u prometu koristi bicikl, jedna od razloga us neuređene i zapuštene biciklističke staze . Kod nas će uvijek narod imati prije za benzin nego za kruh. Balkanci se jednostavno moraju vozit,jer ako se ne voze, smatraju da nisu uspjeli u životu
Onaj tko raspolaže prosječnom plaćom ne kupuje Octaviju te je zato naslov članka smiješan. A osim toga, ako je poanta članka kako su plaće niske, zbog čega ne kupiti upola jeftiniji Clio. Pa u jednoj Danskoj, zbog ogromnih poreza, ljudi upravo masovno kupuju takve male automobile. U jednoj pet puta siromašnijoj Hrvatskoj bismo valjda trebali plakati što si Hrvat ne može priuštiti Octaviju. Osim toga, svakodnevno čitamo članke kako je bilo fantistično u bivšoj Jugi. E pa tada su ljudi masovno vozili Zastavino smeće pa eto danas kažu kako im je tada bilo lijepo. A sad ne bi Clio nego bi Octavije, Audije i ne znam što ne.
A zašto kupnja preko leasinga? Pa znamo kad te netko kreditira da vratiš otprilike duplo. U našoj firmi je pravilo da se vozilo kupuje kad se skupi lova za njega, pa često kupujemo rabljeno vozilo, cca 1-3 godine staro. Too pravilo bi uveo i u ministarstva, kad skupite lovu kupujte vozilo! Lako s tuđim....
mene moj beciklin ne košta niš....tu i tam šlauf i vanjska guma,godišnje se prepelam s njim,,cenera,, ili 10 000 km
chevrolet aveo iili spark i mjesećno sve skupa , sa svim kreditima za auto, benzin, servis, parking, miris, pranje.......neće biti više od 800 kn
Autobus,taban fijaker a ako se ima onda golf 2 zakon.pusti te sto uzimaju na Kredit sto ih zene uvaljuju da selo vidi i sto problema.
Pa kako nam je sve u banani, ja bih si kupil jedan tenkic ili bvp, pa bi malo projuril po zg ulicama jer mi treba zeleza za svoju zelezaru, je osiguravajuca drustva bi puno plakala no zakon vjerovatnosti je ionako na njihovoj strani
Ajme ljudi, kupite si 15 godi a stari japanski auto i iducih 4-5 godina imate samo troskove za gorivo i jednom godisnje zamjena ulja i filtera...
Troškovi se odnose na najnepovoljnije kupnje one na lizing..... i najgore moguće troškove jer kad bi svi trošili 42 tisuće kuna kao za Octaviju nitko se više u HR ne bi vozio.....
Ovdje Opel Astra iz 1996, da možda nekima izgleda smiješno ali ja se vozim i mogu živit s tim autom...osim ljeti jer nema klimu :D
Eee, aaa Jolly bi se malo preserava pa sad kuka...takav mu je i kolega poduzetnik iz istog grada Nikolac, RAN...kupi si novog range Rover Evoque, a nema posla koji nije zajeba...od plaze Banj do trga u Vodicama...pa sad kuka kako nema za platit i firma ce mu, ako vec nije u stecaj...
"jer u izračun nismo uračunali moguće troškove izvanrednih kvarova" - bolje da niste jer se ponosni vlasnik moze odmah baciti sa mosta kad dodje racun.
Kod nas je auto luksuz? Kako to da nije u zapadnim zemljama gdje se kupuje vecina nove aute a rabljene izvoze na Balkan i Tursku za male pare. Sad ce sledit poskupljenje da od tog naseg luksuza naprave baksuz
pitam se ja dali autor ovog članka zna da postoji i hrvatska izvan zagreba ,trečina hrvatske plače je dobra plača 70% zaposlenih u r h mora da si van svakih zbivanja ili si ............
svako vozilo je postalo luksuz od kad su cijene benzina i diesela skočile nebu pod oblake,... već godinu dana primječujem ujutro , kad idem na posao, sve manje automobila na cesti, što znači dvije stvari, ...ljudi se više ne vozikajuu bez veze, ljudi su nezaposleni pa sjede doma. još prije tri godine , penzići su znali sjeti u auto i otkoturati se do nekog shoping centra zbog dvije kune jeftinijeg proizvoda, danas si to više ne mogu priuštiti, pa im auto stoji pred kučom samo zbog hitnih slučajeva ili ako idu na more u vlastitu vikendicu(sretnici koji je imaju)
MUP ove godine obnavlja svoj vozni park novim Octavijama novcima poreznih obveznika koji o kupnji luksuzne Octavije mogu samo sanjati. To je paradoks kao i puno toga kod nas. Zar nije dobra jeftina rumunjska Dacia za potrebe policije? Nije da su naše ceste kao američke pa policija juri kriminalaca kao u filmovima. Policija u Hrvata 99% poslova obavlja na cesti iza nekog drveća u šikari gdje kažnjavaju prebrze u vožnji. Ali dobro kad raspolažete s tuđim novcima onda tko uopće razmišlja o ekonomiji. Što se tiče naroda. Ako živite u velikim gradovima i imate sreću tamo i raditi ne trebate ni automobil ali ako nemate tu sreću onda je automobil nužno preskupo zlo.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Zašto moraju vozi(kati) škode superb, bemvee, mrcedese, audje, neka se konačno svi probude i kupe aute ovisno o mogućnostima, a ne glumiti neke romane abrahamoviće.