Istraživanje tržišta Koje su najčešće greške u upitnicima za istraživanje tržišta? Market Research Colloquium je edukacijski program osmišljen upravo za osposobljavanje za kvalitetno istraživanje tržišta; vodi ga prof. Joe Hair, autor Multivariate Data Analysis
istraživanje tržišta Nema ništa pogubnije od loše postavljenog istraživačkog pitanja U formuliranju istraživačkog pitanja često se polazi od pretpostavki koje se ne temelje na podacima već na intuiciji ili neprovjerenim zaključcima
ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA Česte pogreške u postavljanju istraživačkog pitanja Pravilno shvaćanje istraživanja tržišta i izbjegavanje čestih grešaka je svrha Market Research Colloquiuma, edukacijskog programa Instituta za inovacije.
Istraživanje tržišta Što je marginalna analiza? Zašto je marginalna analiza nezaobilazno pitanje za kvalitetno istraživanje?
APB predavanja Poduzeća moraju birati koje od svojih kupaca će slušati Pravilno uvođenje i upravljanje inovacijama je od presudne važnosti za ostvarivanje rasta.
Will Mitchell „Poduzeća moraju biti fleksibilna u upravljanju rastom“ Promjene u strategiji su neizbježne, tvrdi prof. Mitchell, a pitanje je samo koliko učinkovito će poduzeće osmisliti i implementirati promjene.