Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 0
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Rekonstrukcija
Povratak na članak

Za sedmu varijantu uređenja rotora Remetinec novih 350 tisuća kuna

Grad je raspisao novi natječaj za idejni projekt rekonstrukcije preopterećenog raskrižja na Jadranskoj i Dubrovačkoj aveniji

Komentari 8

MI
Milkica
12:14 05.09.2011.

Odlično, samo još fale \"školovani stručnjaci\" s Prometa, pa da sve ode u krasan...

VL
VI
Vito
14:07 05.09.2011.

Piše: Velinka Knežević/VLM - gradnjom koridora Šarengradske, iza željezničke pruge, paralelno uz Savsku... Jeste li ikad bili u Šarngradskoj ulici u Zagrebu? U toj je ulici dugačkoj 200m bila nekad milicijska ambulanta i ta je ulica \"slijepa\" pa mi njeje jasno od kud vam koridor Šarengradska? Šarengradsa ulica (uz Ilok s 838 stanovika) se spaja s ulicom Florijana Andrašeca (pučki pjesnik i melograf). Ulica Florijana Andrašeca je pak nastavak ulice Ivana Broza, a proteže se do nekadašnje Ljubljanske a sad takozvane Zagrebačke. Sad postoje ulice Č. Truhelke i Splitska avenija koje su s jedne strane spojene sa savskom, a s druge sa starom Novom Cestom. Tko \"gura\" milicijsku ulicu, kad od davnih dana Zagrebčani čekaju produženje ulice Nova Cesta koja je \"prirodni\" nastavak ulice Florijana Andrašeca? Možda kolege milicajci milana bandića koji su mu bili nadređeni u bivšoj državi dok je bio cinkaroš?

VL
VI
Vito
14:09 05.09.2011.

Može li netko ovdje građanima objaviti sliku nadzemonog tunela?

VL
MM
marija malika
22:09 05.09.2011.

Zašto tramvajska stanica nije U ROTORU? Nego se mora pješačiti jiš 200 metara prema Savi a s njene strane NITKO ne dolazi na tramvaj?

VL
VI
Vito
06:55 06.09.2011.

marija malika - Zašto tramvajska stanica nije U ROTORU? Zato što ondaizmeđu dviju tramvajskih stajalištane bi bilo propisanih 300 metara... Zato što tramvaci ne mogu vidjet tramvajska vrata kad je tramvaj u zavoju... Zato što tako određuje birokracija gradskog uredareda za promet, a ti birokrati se nikad ne voze tramvajima s običnim putnicima...

VL
VI
Vito
07:07 06.09.2011.

Zanimljivo je i to kako se u ovom članku ne spominje problem imovinsko-pravnih poslova... Je li to riješeno od kad je članak prvi put objavljen prije nekoliko godina? milan bandić je onda najavio skupoću radova zbog nerješenih imovinsko pravnih poslovava na prostoru vidljivom na ovoj slici uz tekst... Možda zbog toga tramvajsko stajalište nije u rotoru? Vlasnik tog dijela zemljišta ne dopušta prolaz pješacima pa ih ZET štiti na taj način što samo prolazi bez zaustavljanja...

VL
VI
Vito
07:23 06.09.2011.

Malo pozornijim gledanje slike uz članak lako možete vidjeti gdje \"zapinje\" promet... Izlaz s Jadranskog mosta prema Karlovcu i ulaz iz Karlovca prema velesajmu... Tri traka ima rotor, a isto toliko ih ulazi i izlazi s te prometnice... Kako se se onda ne bi stvarale gužve? 3 + 3 = 3 Zar za još jedan trak treba toliko mudrovanja? Dobro, dva traka, jedan s nutranje, jedan s vanjske strane, Tako se jednostavno rješava \"tangentni\" promet onih koji samo traže parkiralište po Laništu i Savskom Gaju... Isto tako se rješavaju ulaska u rotor oni koji samo žele iz Savske do autoputa... Sad tragovi jasno pokazuju kako ih prometnica prisiljava ulaziti u rotor koji je izgrađen za broj vozila u vrijeme razmišljanja o gradnji tog rotora, a ne o budućem razvoju i povećanju broja vozila... Most se i tako ne može proširiti bez nove gradnje... Gradnja \"nadzemnog\" tunela ništa ne bi riješila, osim novčanih problema pljačkaša, jer za to treba maknuti tramvajsku prugu i proširiti Dubrovačku aveniju za najmanje četiri prometna traka, ako ne i šest...

VL
VI
Vito
07:35 06.09.2011.

Mene zanima zbog kogaili čega nema ulaza i izlaza s obilaznice kod Podsuseda? Tamo je između stare Samoborske ceste (taj dio se sad zove ulica franje tuđmana, tako da njegovi ljubitelji ne mogu govoriti kako on nema trg i ulicuu u Zagrebu) i obilaznice 6m visinske razlike, a da bi se prevezli tih 6m morate voziti najmanje 14 kilometara do najbližeg izlaza kod Zaprešića i nazad... Drugi problem je u Buzinskom Krču premaVelikoj Gorici, gdje se na i s obilaznice mora čekati na semafor... Idiotarija koju mi još nitko nije objasnio... Sad su tamo porušene kuće, tako da Buzinski Krč više kao naselje ne postoji, ali niti sad se tamo ne gradi ulaz niti izlaz obilaznice, već nekave zgrade skoro pa po samoj obilaznici... Tko je imenom i prezimenom, vlasnik tog \"atraktivnog\" zemljišta kad je toliko moćan da niti grad, niti županija, niti država ne mogu izgraditi normalan pristup javnoj prometnici, obilaznici glavnog grada? Sad se kolona stvara na samom mostu preko rijeke Save zbog zaustavljanja prometa isključivo radi nedostatka ulazno izlaznih \"rampi\" ona i s obilaznice...

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.