Pavo Zubak i Cammeo u borbi za nove taksi-dozvole
U Gradu strahuju da će opet pristići mnogo više ponuda nego što ima dozvola. Najjači su ponuđači tvrtke Oryx i Cammeo
Komentari 54
Čim slijede nova zapošljavanja, to je za svaku pohvalu. Nezaposlenim vozačima manje je bitno hoće li voziti za Zubaka ili za Cameo.
Čemu toliko administrativnih ograničenja? Dozvole bi trebali dobiti svi oni koji zadovoljavaju osnovne uvjete taksiranja, pa tko preživi - preživi. A preživjet će najbolji, najposlovniji i oni koji žele raditi bez fige u džepu.
hhahahaha stizu nova zaposljavanja , ali ne zavaravajte se ......place ce i dalje kasniti ili ih nece ni biti ! hrvatska prica
Temeljem prijave Gradskog ureda za prostorno uređenje, izgradnju grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet u lipnju je utvrđeno da 64 radnika ne ispunjava posebne uvjete za sklapanje ugovora o radu, pa je poslodavcu izrečena novčana kazna od 13.000 kuna. UU toj tvrtki je u tijeku još jedan inspekcijski postupak temeljem prijave radnika zbog neisplate plaće, kao i postupak na temelju prijave Sindikata hrvatskog vozača, kaže se u priopćenju. Kod poslodavca MODEM d.o.o. temeljem prijave Gradskog ureda za prostorno uređenje, izgradnju grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet u lipnju je utvrđeno da 31 radnik ne ispunjava posebne uvjete za sklapanje ugovora o radu. Poslodavcu je izrečena novčana kazna od 13.000 kuna.
Prije toga je u svibnju temeljem prijave radnika utvrđen prekršaj neisplate plaće i uručenja obračuna dugovane, a neisplaćene plaće, za što je poslodavac kažnjen sa 26.000 kuna. Postupak inspekcijskog nadzora po prijavi koju je podnio Sindikat hrvatskog vozača još je u tijeku. Kod poslodavca Autoprijevoz OLIVA d.o.o. također je utvrđeno da 34 radnika ne ispunjava posebne uvjete za sklapanje ugovora o radu, pa je poslodavcu izrečena novčana kazna od 13.000 kuna.
Gospodo inspektori, redari, poglavarstvo... ovaj biciklist je na Vašoj duši...300 kn kazne po radniku NA CRNO, bez kvalifikacije, zdravstvenog pregleda, potvrde o nekažnjavanju...i k tome premorenog i pod tabletama da izdrži smjenu... još 300 kn i idemo dalje?
Vito počelo ti radno vrijeme u Cammeu ?
kod Zubaka plača 4200 kn i novi auti
Grad mora prihvatiti prijave za licencu od svih koji to žele. Tako ako se npr. pojavi 56 raznih ponuđača tj. 56 raznih konkurenata, grad ih mora prihvatiti na račun smanjenja koncesije onih koji ima više. Zašto bi netko imao u gradu 200 taksi vozila a neki novi ne može niti početi raditi. Ako je u gradu Zagrebu npr. limit 1000 vozila i ako se javi 1000 različitih konkurenata, svaki treba imati samo jedno vozilo. A ja ću od njih 1000 različitih odlučiti koji mi je najjeftiniji. Ovo je samo slikoviti prikaz što želim reći. Svima treba omogućiti licence a tržište će profiltrirati stanje. To je prirodna selekcija u taksi prijevozu.
Grad Zagreb ne smije odbiti niti jednog novog ponuđača jer je navodno limit već popunjen. Uvijek mora biti mjesta za nove. A to znači da niti gred ne bi trebao određivati limit broja tasista. Sve treba prepustiti tržištu. Onaj tko želi probati neka dobije priliku. Neće svi opstati jer od njih će biti bolji i jeftiniji. I tako će se napraviti prirodna ravnoteža. To je prava tržišna utakmica. Limitiranjem i zabranama se vraćamo u plansko gospodarstvo. Kada bi tako bilo cijene bi bile prirodno najpovoljnije a usluge prirodno najbolje.
Kada bi se omogućilo svima koji žele vozizi da voze i ako bi se npr. pojavilo 100 različitih konkurenata u Zagrebu, u roku 1 godine izvršila bi se prirodna filtracija ili bi svi prošli kroz čistilište, a nakon toga bi stvari došle na svoje. Ostao bi broj koji prirodno treba Zagrebu, ostali bi oni koji su najpovoljnji s cijenama i ostali bi oni koji za takvu cijenu imaju najbolje usluge. Ništa ne treba braniti već svima omogućiti. Tako je to i s lokalima. Svi bi željeli brzo zaraditi bez muke i fizičkog rada. A kada ne ide ključ u bravu. i Tako se stvara prirodna ravnoteža. Tako treba omogućiti i u taksi službi.
Zanimljivo - zašto grad zagreb ne ukine starim taxistima doputenje za staajnje, a ne vožnju taxijima? Svaki put kad prođem pored taxi stajališta u središtu Zagreba tamo je najmanje pet, šest onih koji ne voze, a primaju plaću... U istoto vrijeme taxi Cameo morate čekati, jer imaju sve više posla... No, očito je kako pročelnik spomenutog ureda Davor Jelavić favorizira nerad... Što rugo i očekivati od ko mu nja re koja nikad ništa korisnog nije svojim rukama napravila, ali je zato stalno dobivala novac za sjedenje u hladovini štakorašnice... Zašto barem gradski skupštinari ne naprave lustraciju i napokon smjene ko mu nja re s položaja iz kojih će u nezasluženu mirovinu?
Dijeli se 175 dozvola za taksi U Zagrebu ima, koliko?, oko 3000 taxista... Kad bi im gradski ured za stvaranje prometnih gužvi ukinuo dopuštenje za pljačku oslobodio bi tih 3000 radnih mjesta za poštene i duplo jefitinije taxi usluge... Ovakoako samo namjerno stvaraju nered i obmanjuju javnost pripovjetkama o kapitalizmu, slobodnom tržištu, zdravoj konkurenciji...
POŠTOVANA GOSPODO INSPEKTORI, redari, poglavarstvo... ovaj biciklist je na Vašoj duši...300 kn kazne po radniku NA CRNO, bez kvalifikacije, zdravstvenog pregleda...i k tome premorenog i pod tabletama da izdrži smjenu... još 300 kn i idemo dalje?
Poslodavcu je izrečena novčana kazna od 13.000 kuna. Prije toga je u svibnju temeljem prijave radnika utvrđen prekršaj neisplate plaće i uručenja obračuna dugovane, a neisplaćene plaće, za što je poslodavac kažnjen sa 26.000 kuna. Postupak inspekcijskog nadzora po prijavii koju je podnio Sindikat hrvatskog vozača još je u tijeku. Kod poslodavca Autoprijevoz OLIVA d.o.o. također je utvrđeno da 34 radnika ne ispunjava posebne uvjete za sklapanje ugovora o radu, pa je poslodavcu izrečena novčana kazna od 13.000 kuna.
Temeljem prijave Gradskog ureda za prostorno uređenje, izgradnju grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet u lipnju je utvrđeno da 64 radnika ne ispunjava posebne uvjete za sklapanje ugovora o radu, pa je poslodavcu izrečena novčana kazna od 13.000 kuna. UU toj tvrtki je u tijeku još jedan inspekcijski postupak temeljem prijave radnika zbog neisplate plaće, kao i postupak na temelju prijave Sindikata hrvatskog vozača, kaže se u priopćenju. Kod poslodavca MODEM d.o.o. temeljem prijave Gradskog ureda za prostorno uređenje, izgradnju grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet u lipnju je utvrđeno da 31 radnik ne ispunjava posebne uvjete za sklapanje ugovora o radu.
175 plus ovih što već voze? hajde dobro, tržište i konkurencija će učiniti svoje. nije loše, potrebe za pristupačnim taxijem su velike. osobno u Zagrebu me samo taxi kao prijevozno sredstvo zanima, ako je povoljan. mada nisam u ZG često. a kakve su cijene Zubakove firme u odnosu na Cameo, samo to još ne znam.
Reputacija važan kriterij ? Reputacija taxi cammea : 100-tine prijava raznim inspekcijama od prekršaja radnih prava, neprijavljivanja zaposlenih, \"zapošljavanje\" nekvalificiranih osoba, neisplata plaća i prekovremenih, utaja poreza..itd.., i za sve to ovih dana je Cammeo kažnjen i prijavljen nadležnom suduu ! Jeli to prava reputacija za dobivanje novih koncesija ??? U ovom svinjcu od države sve je moguće !
počelo ti radno vrijeme u Radničkoj ?
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Kakva je to Hrvatska u kojoj netko tko se zove Kosta može biti poslodavac Hrvatu? Ima li opn uobće dozvolu boravka u Hrvatskoj? Provjeriti! Ministr Karamarko, Vi ste na potezu!