Novi terminal bez staklenog krova i dijela za prtljagu?
Predsjednik Gradske skupštine Darinko Kosor optužuje francuske koncesionare da su promijenili projekt gradnje terminala, pa će on biti manji. Iz Međunarodne zračne luke Zagreb odgovaraju da će radovi, najavljeni prije tri mjeseca, početi na proljeće
Komentari 8
Evo ga tipicna balkanska zabokrecina, ovo se dogadja kada politicari i pravnici vode projekte..Nemoj te sada pricati price, sada netko treba odgovarati za ovo.Dakle koraci su, SMJENI ODGOVORNE,SANKCIONIRAJ ODGOVORNE, PONISTI TE NATJECAJ, RAZRADI TE NOVI PROJEKT I OBJAVI TE NOVII NATJECAJ. E tako, pa ima li itko normalan u ovoj drzavi, sto je s vama vise...Ne mogu da vjerujem da je netko potpisao izvedbu projekta tj koncesiju i sada shvatio da je nemoguce to isto izvesti u tom financijskom okviru....pa ptice na grani vam se smiju, sram neka vas bude...A taj divni projekt za koji je IGH dobi i nagradu, taj nadri koncept koji nema veze s mozgom i sa realnoscu, a naravno sve su platili gradjani RH...pa dajte i vi novinari malo ispitaj te ovo, ovo je presmijesno...svi odreda za ovo trebaju ici na burzu rada, sramota!!
Sve ovo je paradoks, i od svega toga ispast ce lakrdija i na posljetku sve na teret HR. Neznam zasto bas Francuzi , pa ovaj tip u sredini se vec sada podsmjehiva svemu tome jer zna da nista od toga. toga. Ako je sve dogovoreno u toj cijeni, kako sad najedanput nece biti dogovorenog krova kao i podzemnih garaza, to znaci sve zbubano i ispast ce pravi provincijski mali aerodromcek, a nas Hajdas se puse kao da to bude bogzna kaj, ha,ha.
Klasici hrvatskog bizmisa. Javni natjecaj. Nevjerojatno dobra ponuda koja eliminira sve ostale. Potpisivanje. 10 aneksa ugovoru koji totalno promjene ponudu. Ponuda od najbolje postane najskuplja. 10% provizije u dzepu politicara. Tko je kriv? Tudjman dakako :D I.
Promjena projekta se nesme dozvolit kao ni kvadratura -ako francuzi ne zapocnu sa izgradnjom prvobitnog projekta i odstupe od prvobitnog dogovora drebaju ugovor prepustit nekom drugom ili odstupit od izgradnje , no u tom slucaju duzni su platit vremenske i i zatezne penale RH ili g,zagrebu kao obestecenje za vrjeme koje je sama rh izgubila ili sami grad zagreb, do vremena nekog novog ugovora i pronalaska investitora i projektanta- to jest izvodada radova - no pitanje je kako je sastavljen ugovor sa francuzima i dali su zasticena rh i gr-zagreba prava i kako , ili je to ugovor (fraza) samo za uzimanje mita korupiranih rh politicara tako i nastavak kao i unistavanje ekonomski, financijski kao i rasprodaja same RH od samog vrha politickih veleizdajnih krugova rh .
Na prostoru bivše yu nema mjesta za dvije velike zračne luke i dva značajna avioprijevoznika. Cilj ovoga projekta ZAIC je osigurati Beogradu i AirSerbia vodeću poziciju u "regionu".
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Nesposobnost ili korupcija... na isto dođe