Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 69
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
sigurnost na cestama
Povratak na članak

Najkritičnija prometna točka u gradu ponovno je - rotor

Sadašnje stanje u prometu je najsigurnije u posljednjih pedeset godina, pohvalili se u zagrebačkoj policiji

Komentari 10

GU
guc
17:47 02.07.2014.

Nije humano govoriti o unesrecenim preko brojki vec je nuzno obratiti vise paznje u obavljanju prometa.Biciklisti se na primjer u slalomu voze medu pjesacima po tratoarima-i niko ih u tome ne ogranicava.Nadalje biciklisti se voze preko zebri i ako po propisima preko zebre moraju sici sa bicikla i gurati ga.Nadalje kada ste ljudi vidjeli da netko nocu vosi bicikl sa svijetlom-to ne nepoznanica ,a niko ih ne kaznjava da bi ih se stavilo u red.Ima ih sve vise u prometu-i bas zato bi trebalo da postuju prometne propise.

VL
Avatar liquidsky
liquidsky
08:28 03.07.2014.

Rotori su najprotočnije prometno rješenje ali samo za inteligentne ljude koji su bar donekle disciplinirani. Ako su vozači priglupa stoka, onda ni rampe ne pomažu. U vrijeme gužvi, najmanje se jedan takav nađe u tom sirotom rotoru. I tako iz sekunde u sekundu.

VL
Avatar comandante
comandante
08:38 03.07.2014.

pa napravite konacno normalne biciklesticke staze umjesto populisticko suludo isaranih žutih lnija koje bi trebale biti staze a vode najčešće u drvo, stup, zid...

VL
LI
liliZG
10:01 03.07.2014.

neki dan vozim ja tako po cesti i prema meni vozi biciklist , stanem ja stane on i nitko da se makne , ja namjerno a za njega ne znam, na kraju sam ga pitala da li je možda pješak kad se kreće po svojoj lijevoj strani cesti jer ako je do njega je nogostup za pješake pa slobodno može hodati po njemu a ako je ipak biciklist nek prijeđe na drugu stranu ceste i normalno vozi, ...dobro da mi nije odrubio glavu jer kaj će njemu balavica govoriti gdje će on voziti. pa nek mi sad koji stručnjak odgovori tko je bio u pravu, on ili ja?

VL
BR
brodludjaka
21:30 02.07.2014.

Ako već grade te idiotske rotore i po malim gradovima, koji ničemu ne sluze kao u Puli, Rovinju, Poreču, onda bi one koji voze prvo trebalo naučiti kako se u rotor ulazi, vozi, prestrojava i izlazi. Ovaj uzas od neukih hrvatskih vozača na rotorima i cestama je neopisiv. Nikada mi nije bilo jasno kako čovjek ne može završiti osnovnu školu, ali uspije položiti vozački ispit???

VL
TV
tvrdapixa
09:24 04.07.2014.

"što je veći broj sudionika na prometnicama, to je i veći broj prometnih nesreća" - kakav genijalni zaključak! Kak su samo došli do njega?! Valjda iz neke debelo plaćene studije. Veleumno!

VL
ZI
ZICKLER
08:20 03.07.2014.

Smatram da u prometu postoje dva osnovna problema. Prvi što je promet grana, područje u kojem svi misle da sami mogu oraganizirati pravila i da ono što se nauči u autoškolama ništa ne vrijedi i kolko god se mi tuu pravili fini velika većina kada govorimo o ovoj temi " PILI NAOPAKO" a pogotovo tu predanjače iskusni vozači koji koriste alibi iskustvo i time daju loš primjer mladim vozačima i cijene se oni koji upravo to rade ( svi se dive ekipi Top Geara), a drugi je problem što ima previše automobila pogotovo u Zagrebu i to na ovim mjestima i to sada dolazim do jedne teme u kojoj moram malo biti oštar prema svima zato što se ponovo moram reći kada se govori o ovoj temi svi PILIMO NAOPAKO da se oni koji koriste javni gradski prijevoz percipiraju kao oni koji se boje voziti ili nemaju dosta iskustva. Netko je ovdje spomenuo da se treba u centru grada zabraniti automobili ali sami građani su bili protiv te ideje a i kada je grad uveo stržu naplatu parkinga i pokušavao destimulirati ljude da se koriste osobnim automobilima i da idu javnim prijeozom govorilo se o Teroru Zagrebparkinga i holdinga.Također se u nekim medijima moglo čuti kako je u redu da se daje Centri za sigurnu vožnju jer ljudski životi nemaju cijenu i učiti voziti u ekstremnim uvjetima , a nije u redu da grad vrši naplatu parkinga ili da se evuentualno plaća ulazak autom u centar grada. ( govorilo se. Sada ćemo gradu , Bandiću i komapaniji još malo davati bubreg). To postoji hrpa stvari koji se može napraviti od toga da MUP umjesto onih ružnih propagandnih poruka o sigurnostima na cestama napravi neku poruku u kojoj će neka poznata osoba( može biti recimo Niko Pulić ) , a može neka ljepotica koja umjesto da se naslikava kod auta na autoshowu prikaže da ide Javnim prijevozom a ne da se naglašava da to rade samo oni slabijeg imovinskog statusa ili oni koji su " Papci " da sjednu za volan. Ima jako puno mogućnosti , ali treba samo malo volje i suradnje svih da bi nam bili bolje od samih gradskih vlasi .nadležnog ministarstva pa i do sam građana koji su po mom mišljenju najvažniji čimbenik u pronalasku rješenja kako bi broj stradalih bio još manji.

VL
DA
dada25
19:19 02.07.2014.

Ja sam biciklist i nije mi jasno kuda bih trebao voziti po Miramarskoj, po cesti ili po pločniku. Jednom je Žarko Puhovski urlao na mene da moram dole na cestu kad sam se vozio iza njega dok je pješačio. Moram li silaziti s bicikala na označenom prijelazu za bicikle )danas mi je ženska u autu objašnjavala da moram)? Najbolje bi bilo da se ukinu auti u strogom centru grada, tj. postave se rampe (zatvoreno npr. od 1.5. do 1. 11.) pa mogu samo stanari i taksisti ući (između Savske i Draškovićeve), a bicikli da voze po cesti. I više parkirnih mjesta za bicikle. Na jedno parkirno mjesto auta stane minimalno 12 bicikala. Itd., itd. Imam milijun ideja, al me nitko ne pita :-)

VL
MT
marina.tot.djuricic
08:48 03.07.2014.

Ja ne znam što ljudima nije jasno u tom rotoru... Rotor je i pregledan i ima tri trake, a to što se ljudi ne znaju vozit, to je drugi par rukava... Niti ne znam zašto bi ceste sa tri trake poput Vukovarske, Ilice, Av.dubrovnik ili Slavonske bile najopasnije, osim da se njima voze tukci koji se ne znaju vozit... Meni su više opasne rupčage i šahte na cesti kad se moraš vozit slalom i oni koji upale auto i idu od točke A do točke B na APP bez pogleda u retrovizor, mrtvi kut, a da ne spomenem da se svi voze kotačem debelo preko crte jer očito ne znaju da trebaju biti unutar crta nego misle da crta mora biti po sredini auta...

VL
LI
liliZG
10:03 03.07.2014.

i još nešto, mene kao pješaka ne smetaju biciklisti na nogostupu ali samo oni koji se ne voze kao luđaci sa slušalicama u ušima i prstom na zvonu, ako se kreću polako i normalno na širem nogostupu ima mjesta i za jedne i druge, ali....

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.