Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 3
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
proizvodnja hrane

Agropoduzetnici zimu dočekuju – rajčica se sije, lozni cijepovi trape

zg agro (1)
Foto: Rajko Polić
1/8
21.11.2012.
u 21:35

Agro Car iz Novaka Bistranskih žurno sa svojim radnicima vadi ovogodišnje sadnice voća i vinove loze, sprema ih u trapove i skladišta, gdje će biti obrezani, parafinirani i sortirani

Dok oni sa slabom odjećom i obućom, kao i dugovima za režije, zahvaljuju studenom na „meteo-toleranciji“, poljoprivredni poduzetnici različito koriste povoljne dane uoči zime. A kako, pogledali smo danas na terenima dviju respektabilnih agrarnih firmi, koje nesumnjivo doprinose imidžu Zagrebačke županije kao značajnom proizvođaču hrane.

U velikogoričkoj Vegori obitelji Celić i Šoštarec, u prvoj hidroponskoj proizvodnji rajčice u nas, nakon deset godina, u plasteniku od čak 5500 četvornih metara, u tijeku je generalno godišnje čišćenje i dezinfekcija, priprema ogrjeva za grijanje zaštićenog prostora, te sjetva rajčice, koja će se brati od Uskrsa i svibanjskog Praznika rada.

Vegora je proizvodnju počela kao VIP projekt pod vodstvom prof. dr. sc. Josipa Borošića, a vlastitim upornim radom, ovladavanjem tehnologije, te poštivanjem „pravila igre“ u poslovnom svijetu, na stabilne je noge digla jednu proizvodnju koja zacijelo ne spada u sveprisutni agrarni crnjak, nego u pravo zagrebačko zelenilo, odnosno crvenilo od sočnih rajčica.

Agro Car iz Novaka Bistranskih žurno sa svojim radnicima vadi ovogodišnje sadnice voća i vinove loze, sprema ih u trapove i skladišta, gdje će biti obrezani, parafinirani i sortirani, te već u siječnju, kako je opće zatopljenje pomaklo rokove, spremne za podizanje novih voćnjaka i vinograda. Dipl. inž. agr. Branko Car ustrojio je firmu na vlastitoj proizvodnji, povezujući znanost i domaću tradiciju, ali i odgojio dva sina agronoma i nasljednika u poslu, Krešimira i Zvonimira, koji podjednako osjećaju miris zemlje kao otac, ali i suvremene znanosti i znanja pa i u proizvodnji domaćeg reprodukcijskog materijala.

Ove dvije kampanje, a ima ih u županiji na ozbiljnim gospodarstvima uvijek, povezasmo kao jedan optimističan primjer, kako se od rada može samo zdravo umoriti i ogladnjeti, a od čekanja p(r)oticaja samo osiromašiti i oboljeti.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije