Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 2
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
PROMO

Vruće teme, mnoštvo novosti i svjetske komunikacijske „face“

Weekend Media Festival
PR
Autor
PR članak
30.08.2011.
u 11:19

Od čak sedam inozemnih stručnjaka čija predavanja mogu očekivati sudionici festivala, najavljujemo Jamesa Whatleya, direktora marketinga kompanije 1000heads i pasioniranog blogera

Krajem rujna, na već dobro poznatoj lokaciji, u staroj tvornici duhana u Rovinju, održat će se četvrti po redu Weekend Media Festival (22.-25.9.). Svi koji se na ovaj ili onaj način bave komunikacijama i prate trendove u medijima s veseljem svake godine očekuju ovaj rujanski vikend koji okuplja najveće stručnjake s tog područja te nudi niz panela, diskusija, radionica, ali i neizostavnu zabavu.

Praksa dovođenja najvećih svjetskih stručnjaka iz komunikacijske industrije na rovinjsku pozornicu nastavlja se i ove godine.

Od čak sedam inozemnih stručnjaka čija predavanju mogu očekivati sudionici festivala, najavljujemo Jamesa Whatleya, direktora marketinga kompanije 1000heads i pasioniranog blogera. James će na Weekendu govoriti o teoriji i praksi „word of mouth“ marketinga, uz prikaz najnovijih svjetskih slučajeva s dokazanim povratom uloženog kapitala koji je moguće i pratiti.

Nakon godinu dana, vraćamo se i temi renesanse radija. Što se dogodilo u posljednjih 365 dana s medijem koji je doživio najveće promjene, ali i najveću ekspanziju i porast profitabilnost u Hrvatskoj? Prije nekoliko godina mislili smo kako se kod ovog, najstarijeg elektronskog medija, ne mogu dogoditi nikakve novosti, a onda se dogodio radijski boom!

Na rovinjskoj pozornici suočit će se zagovornici radijskih formata koji su srušili sve rekorde slušanosti, počeli privlačiti oglašivače i ponovno vratili radio na medijsku kartu regije te oni koji smatraju kako je formatima radio izgubio autorstvo i dušu koju je nekada imao te da je čar radija u originalima - malim trikovima uredništva i prilagodljivosti slušateljstvu.

Case study, nova forma u programu Weekenda, pokazat će kako internet zaista prodaje na primjerima odlikaša u ovom poslu koji su na vrijeme razumjeli i iskoristili potencijal 2,7 milijuna njegovih korisnika u Hrvatskoj i više od 7 milijuna Facebook accounta u regiji.

Više o programu, kotizacijama i smještaju potražite na www.weekendmediafestival.com.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?