Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 35
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Povratak na članak

Uspješna ideja: Profesori nas ispituju kad nama to odgovara

– Na početku drugoga polugodišta došla mi je skupina učenika i zatražila da uvedemo institut odgovaranja prema dogovoru. Kazao sam im da bih time preuzeo preveliku odgovornost na sebe jer se može dogoditi da neki od njih dogovor ne poštuju pa ostanu bez ocjena.

Komentari 21

LI
Lilith13
10:16 19.02.2010.

Ajd bar neka malo olakšaju djeci tu krvavu državnu maturu! Pa nisu djeca svemoguća! Uči za 17 predmeta i još za maturu koju su im lijepi stavili usred školske godine! Nama je još i dobro bilo!

VL
GU
Gun
21:31 18.02.2010.

To je odlično i nije mi jasno zašto to i ostale škole ne rade. Međutim to nije \"njihova\" ideja. 2002. sam maturirao u Sportskoj gimnaziji u Zagrebu i tijekom cijelog srednjeg školovanja sam usmena ispitivanja riješavao po dogovoru, kao i oni. Nadam se da će ovakav naćin ispitivanja postati pravilo.

VL
DU
Deleted user
07:24 19.02.2010.

Prije više desetljeća sam išao u srednju školu i pojedini profesori su se tako ponašali prema učenicima. Bili su omiljeni, uspješni i svi učenici su te predmete rado učili, a bilo ih je sram kada nisu naučili! Dakle, nije nikakva inovcija!

VL
RE
reason
20:44 18.02.2010.

Bravo klinci!!

VL
ŠI
šinjorina
21:01 18.02.2010.

pogrešna je fotografija iznad imena učenice spomenute u članku. ispit počinje u 9:00. etnologija i antropologija su prijavljene u Zagrebu, a samo kulturologija u Rijeci. molim da se ove pogreške isprave. unaprijed hvala. Viktorija Suhina

VL
ŠI
šinjorina
21:23 18.02.2010.

hvala. brzina je pohvalna vrlina. =0)

VL
VA
vaifan
23:21 18.02.2010.

Ovo je izvrsna ideja, ako je poanta školovanja imati dobre ocjene..., ali ako je poanta školovanja neki turac i naučiti onda je ova ideja retardirana do bola. Ti klinci će naučit napamet ono što za to odgovaranje imaju za naučiti i poslije toga zaboraviti. Jedino što se tom idejom vježba je kratkotrajna memorija. Hebeno kampanjsko učenje.

VL
KO
kokolo112
23:24 18.02.2010.

Otkrili toplu vodu...

VL
DU
Deleted user
23:27 18.02.2010.

pitam sokola koji koji filtrira i ne pušta komentare zašto to radite gospodine? samo kritički pišem o ministru obrazovanja i problemima oko mature. sramota, ovo nisu hrvatske novine

VL
MA
matisse
02:47 19.02.2010.

Ne kuzim u cemu je to novost? Kako je vec neko prije mene komentirao , otkrili su toplu vodu. U mom gradu u gimnaziji tako ispituju vec duzi niz godina, a i ja sam u svojoj skoli od pocetka na taj nacin manjevise radio (privatna skola, staces:) ). Ocjene mogu (al i ne moraju) biti dobre, a sad koliko je to \"profitabilno\" u usporedbi s kontinuiranim ucenjem, to je sasvim druga prica.

VL
OB
-obrisani-
07:05 19.02.2010.

Klinci pojma nemaju.

VL
Avatar Robinzon
Robinzon
08:12 19.02.2010.

\"Ovo je nešto sasvim novo, što vi neznate, a mi divljaci znamo, da profesor nije profesor sa katalogom samo.\" -Desanka Maksimović.Krvava bajka.

VL
NE
NenadK
08:33 19.02.2010.

Ovaj članak opet ukazuje na glupost koja je urađena sa tom državnom maturom. Umjesto da državna matura bude najvažnija ocjena iz srednjoškolskog obrazovanja kojom bi se uspostavlia jedinstvena razina ocjenjivanja na razini države, ona je ocjena za stepenicu više odnosno umjesto prijemnog ispita na faksu koji će i tako organizirati svoje prijemne ispite. Gluposti

VL
BO
bomba
08:33 19.02.2010.

Ovo je dobro, jer znanje je znanje i nije važno kad odgovaraš nego kolko znaš. Isto tako i nije dobro, jer se učenicima stvara radna navika samo pred dogovoreno odgovaranje. Znanje nije isto što i pametan. Primjer mi je mojoj brat koji je rješio nekim tvrtkama velike probleme koje nisu ni zapadnoeuropski stručnjaci mogli riješiti iako su tu istu robu prodali nama. Svaki servis su naplačivali 40 000 EURA, a moj brat je otklonio kvarove za 800 EURA. Hoću reći da treba biti pametan da bi iskoristio svoje znanje.

VL
DZ
dn_zg
08:52 19.02.2010.

Uopće pomisao na ovakvu ideju, samo govori koliko su autoriteta izgubili današnji nastavnici i profesori! Kada bi se takva ideja primijenila u radnim odnosima, efikasnost bi bila ravna nuli. Danas nisam raspoložen za primanje stranaka - dođite za tjedan dana! Pravom profesoru ocjena uopće nije potrebna, jer već nakon par mjeseci rada sa učenicima zna koliko koji zna i vrijedi. Ocijene su samo pokriće toga, a u ovakvom slučaju to nikako nisu, jer sposonosti pojedinaca se ne mjere samo petkom, već tijekom cijele godine!

VL
BO
bomba
09:02 19.02.2010.

dn_zg Slažem se s tobom. Tvoj tekst me je podsjetio na moju profesoricu iz matematike gdje mi je kroz cijelu godinu davala nižu ocjenu nego što sam je realno zasližio. Na kraju godine mi je zaključila 5 i rekla da mi je odmah davala petice ja bi matematiku učio na preskok i nikad je ne bi naučio. Sad sam joj zahvalan. Treba djeci usaditi radne navike u kontinuitetu i njihovo znanje koje su stekli u školi bit će tek tada kompletno.

VL
Avatar Tango
Tango
09:11 19.02.2010.

Čudna mi čuda. Ovaj sistem mnogi profesori odavno primjenjuju u našoj (strukovnoj) školi, bez velike pompe kao sad u 16. gimn.! Pa ipak, osobno, od toga sam odustala, jer nisu svi učenici isti, i nakon nekog vremena učenici naše škole počeli su zloupotrebljavati i izbjegavati ovaj način. Dovoljno je da jedan učenik \"zezne\", uskoro će još jedan i stvar propadne. Zato, možda bi trebalo razmisliti, da se kao u nekim zemljama uvedu rokovi ispitivanja i testiranja, nekoliko puta u polugodištu. No, to onda nije permanentno praćenje....

VL
Avatar punkufer
punkufer
09:39 19.02.2010.

Glupost. Pa ne ispituje se djecu da se odradi formalnost već zato da se vidi koliko znaju. Najava ispitivanja ili testa znače da ih se navikava na kampanjski rad - nauče za ispit, a sutra više pojma nemaju. Škola jee priprema za život, a u životu nema najava za kojekakve životne \"ispite\". Glupost!

VL
BO
bomba
10:33 19.02.2010.

Lilith13 Nama je još i dobro bilo. Slažem se donekle, jer moje djetinstvo je bilo ljepše od ovog današnjeg i bilo je moralnije. U moje vrijeme za dvicu su se hemeroidi mogli zaraditi, a danas imam istinit slučaj studentice na 4. godini ekonomije gdje tvrdi da je 1/2 veća od 3/4. Ako danas neko hoće da bude visokoškolovan onda nek ne postavlja uvjete nego neka se prihvati knjige, a ako ne želi eno mu motika. Tako je bilo u moje vrijeme tako treba biti i danas.

VL
DZ
dn_zg
10:35 19.02.2010.

Djeci se na taj način nikako ne olakšava, samo se problem stavlja pod tepih! Pomoći im se može samo modernizacijom školstva. Zar nije nevjerojatno, da na web stranicama ministarstva obrazovanja nema niti jedan, ali NITI JEDAN, zadatak, nastavna cjelina ili probni test!?

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.