Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Povratak na članak

Taksisti: Trošimo 9 milijuna kn na obveze koje Uber nema

Država smatra da Uberovi vozači obavljaju taksi prijevoz, a da za to nemaju licence, dok u Uberu tvrde da iznajmljuju vozilo s vozačem
Objava 23. lipnja 2017. 2329 prikaza
Popularni
  • Popularni
  • Najstariji
  • Najnoviji
Komentara 41
  • drznedaj:

    Taksisti, pa prebacite se vi na uber, riješiti ćete se davanja , licenci itd. Jos ako budete marljivi i pristojni, do it cete do re ocjene sa time i puno prijevoza i zaradit ćete više sa manje davanja. Idite s vremenom.

    5 10:55 23. 6. 2017.
  • Dabiša:

    Često se vozim taksijem. Nikad ne dobijem račun, spomene ili priupita netko svaki stoti put. Ovo me je toliko razljutilo u srijedu da ću namjerno probati s Uberom, da vidim kakav je. Dosad nisam. I za male i kraće relacije ... prikaži još! (rtz) saznaš koliko im je dobro. Ovi moji sa stajališta, sve ih znam, redom iznajmljuju vlastite apartmane, sve zarađeno na taksiju. Kuće sređene, stanovi vrhunski, nikakvi krediti i dugovi. A listom poluobrazovani krkani s jedva kojim razredom škole. Malo koji vrhunski liječnik ili priznat inženjer ima što i oni. A koga pljačkaju? Baku što dođe s vlaka, jedva hoda, pa do Šalate 100 kuna uzimali. Samo su političari gori i ljigaviji. Čast malobrojnim izuzecima. .

    13:34 23. 6. 2017.
  • psiho84:

    jucer se vozim iza nekog taxista u starom mercedes karavanu. Auto mu dimi ko lokomotiva. Ono sto je pozitivno kod ubera je sto je moderniziran. Tocno znam koliko cu platiti voznju unaprijed, placanje se vrsi preko kartice, moze se ocijeniti ... prikaži još!ti vozaca, Vidim na mapi uber vozila i koliko im treba otprilike do mene itd. Mislim da je uberov princip bolji, a ne ovo s licencama i glupostima. Prenosenju licenci i prodaji. Apsolutno sam za to da svi moraju imati isti tretman, ili ukinuti licence ili ih zadrzati, ali ih onda omoguciti svima. A ako vec se zadrzavaju licence, onda ta licenca mora imati i nekakvo znacenje i imati nekakve propise. Automobili ne smiju biti stariji od 7 godina, moraju biti standardizirani, pa mislim da bi bilo pozitivno i da vozila moraju biti ekoloski prihvatljiva, vozac mora proci dodatnu provjeru prometnih propisa i voznje i voznja mora biti transparentna. Bez nepredvidenih troskova. Neka voznja unutar rush houra bude u startu skuplja za neki postotak, ali kad pozovem taksi moram tocno znati unaprijed koliko ce me voznja ispasti na kraju.

    12:22 23. 6. 2017.
  • Shaman:

    Može li mi netko objasniti zašto je taksist s tisuću dozvola vbolji od Uberovca? Što to meni kao korisniku usluga znači?

    9 11:47 23. 6. 2017.
  • Avatar bezgresnica
    bezgresnica:

    a zašto tim "pravim" taksistima nije palo na pamet da prosvjeduju protiv raznih nameta koje plačaju državi nego traže da i novi plačaju harač državnim uhljebljenicima (pa i mito za razne dozvole)?

    14:39 23. 6. 2017.
  • max:

    Tko o cemu, taxisti o postenju. Kad ste zadnji put izdali racun, platili porez, upalili taximetar? Varate drzavu i putnike pa normalno da vas svi mrze!

    1 11:05 23. 6. 2017.
  • like_a_boss:

    Taksisti lažu i kradu. I zato ih nitko ne voli. I zbog trgovanja dozvolama. Taksi mafija sa Bandićem na čelu, ograničila je broj dozvola. To je kao da u ZG odrede broj kafića i daju dozvole za njih. Ali Bandić ... prikaži još! ne želi otvoriti tržište jer je u kombinaciji sa glavnim taksistima, onima kojio trguju sa dozvolama...

    1 11:55 23. 6. 2017.
  • Deleted user:

    Sad je tu velika buka jer se to događa u Zagrebu, sraz korisnika Ubera i taxi lobija, pa se vlada preznojava i radi novi Zakon. Uber po mojem mišljenju ne posluje nezakonito, tek koristi zakonsku nedorečenost, poštuje financijsku disciplinu, a ... prikaži još! tarife su zbilj preniske -stvar kako je zamišljena najviše odgovara običajima u zemljama koje uvoze vozače iz najsiromašnijih zemalja svijeta, Pakije, Filipince, Bangladešane... koji tam žive u više nego skromnim uvjetima, ko naši gastići u Njemačkoj šezdesetih godina, a novci koje uspiju doma poslati, tamo u toj sirotinji doista nešto vrijede. Za naše prilike to je ipak skromna zarada, bez obzira što ovdje pišu oni Uberovci koji delaju reklamu nebi li pridobili vozače (dobivaju bonus za uključenog vozača). To je sraz crnog kapitalizma i naših relikta okoštalog socrealizma... No pitam se GDJE su bile vlade kad su prije nekih petnaestak godina širom Hrvatske, svagdje gdje nema gradskih prijevoza, vozači kombi vozila s licencama za taksi i sa stajališta za taksi ne koristili rupu u zakonu, nego KRŠILI zakon - skupljali ljude na taksi stajalištima i vozili pod parolom prijevoza grupe putnika (kao da voze djecu na izlet) i tak X puta na dan, grupe ljudi se sastajale kod taksija i ugovarala prijevoz s taksijima s osam sjedala:). Dok nisu uzeli putnike skupljem linijskom prijevozu, linije se ukinule a sad dotična gospoda voze kad žele - kad znaju da je gužva i da će imati veću grupu. TAKSIMETRE NE UKLJUČUJU, RAČUNE NE IZDAJU. Tko nas...

    2 11:04 23. 6. 2017.
  • Avatar naroz
    naroz:

    dobili konkurenciju pa sda placu taxisti. Za mene nema vise taxista samo UBER, novo auto, a ne krtija, znas koliko te kosta unapred, nema baksisa i sta je problem. Lopv na Plesu do centra grada naplation mi 40 eura a ... prikaži još! Uber naplation 15Eura

    18:58 23. 6. 2017.
  • burza:

    Htjeli bi besplatno zdrastvo skolstvo i druge benificije mukte a podrzavate crno trziste kad bi se radilo o vasoj kozi bunili bi se aako to zeli netko drugi onda to nevalja svatko neka se bori za sebe i da novac ... prikaži još! ostane u drzavi a ne da pomazemo da se bogate u nizozemskoj i americi namjerno mala slova mi smo Hrvati takvi ako je meni crkla krava nek i susjedu

    2 11:25 23. 6. 2017.
  • Avatar Azriel
    Azriel:

    problem je kaj imaju obvezu, fiskalne blagajne. za to prosvjedi.

    2 10:33 23. 6. 2017.
  • taxiico:

    kakva otpremnina? isto je toliko platio kada je kupovao dozvolu tj. jedno od mjesta na tržištu koje je grad odredio. to je obicna investicija a kada god zeli odustati od posla ili zbog mirovine moze prodati na tržištu. cijena nije ... prikaži još! određena već vrijedi zakon ponude i potraznje. isto kao poslovni prostor u nekoj drugoj djelatnosti. i tako je u svim zemljama a bilo je i u Zagrebu dok Šprem i bandic i svi ostali nisu odlučili dovesti kriminalni cammeo a nama oduzeli nase koncesije. zato sada imate najgori taxi u Europi . još je samo Rijeka gora od vas.

    11:30 23. 6. 2017.
  • Recite što mislite!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.