Spojen most kod Omiša: Nastavljaju se radovi na jednim od najzahtjevnijih pothvata u Hrvatskoj
Omiška obilaznica jedan je od najvećih infrastrukturnih objekata u Splitsko-dalmatinskoj županiji, a uključuje dva tunela i most preko Cetine, tunel Komorjak dug više 600 metara i Omiš više od 500 metara, dok ukupna dužina čelične konstrukcije novog mosta Cetina iznosi 212 metara
Komentari 39
Kad se pogleda koliko je samo mostova znalo narušiti svojom izgradnjom prirodnu vizuru pojedinog mjesta ili krajolika ovaj most je apsolutno remek-djelo. Panoramski gotovo "nevidljiv" .
svakim danom sve više napredujemo! bogu hvala
sječam se kada su mediji vrištali sa naslovnih stranica kako su probiveni tuneli koji idu nikamo! Svaki puta kada se ostvari zamišljeno, izgradi nešto novo drago mi je neopisivo jer znam koliko cvile i škrguču zubima isti oni koji su pisali sve one defetističke članke i koji svaki dan unose depresiju u ovo društvo. Crknite, izdajice!
HDZ ispunio još jedno obećanje, Omiška zaobilaznica. levca opet na aparatima.
Bravo za most! Svi oni koji će ovo omalovažavati i prikazivati u negativnom svjetlu, neka prvo napišu što su oni napravili za dobrobit ove države, da čujemo čime se imaju pohvaliti.
Evo, premijer Plenković podario nam je još jedan most.
MARKO HR Vidim, da govorite o postupku montaže, dok se moj komentar odnosi na projekt odnosno statiku konstrukcije. To su dvije različite stvari. Montaža na ovoj visini nije jednostavna, a dali je čudo ili nije stvar je osobnog dojma.
"Tko kaze da se sile prirode nemogu natjerati da rade za covjeka? Tim se redom znacajno obratio gledaocima drug Cemo. "
Po Podravskoj magistrali DNEVNO prođe više vozila nego što će ih "tamo" proći u šest mjeseci, oko 20 do 25 TISUĆA, velikom većinom kamiončine. Ali tu "hrvatska" vlada nije u stanju pokrpati ni rupe na cesti, a kamo li izgraditii barem pješačke staze uz nju. Djeca idu u škole po toj strahoti, vozila tutnje kroz sela i gradove... Ali plenkoševićevu ekipu ne zanima HRVATSKA, samo i jedino njihova dalmacija, grade se tamo autocete do svakog poljskog šekreta. No, doći će izbori, nitko sa sjevera Hrvatske više neće svoj glas dati ovakvim "domoljubima"!
Svakim danom moja zemlja divov korak dalje ode...
Malo preuzak za dvije trake? A kamionski promet?
Prekrasno! Otvaranje nečega što još uvijek vodi iz ničeg nikamo - počelo je dakle. Kako se bude približavao datum izbora imati ćemo još nekoliko otvaranja ovog mosta i ove prometnice...time ne umanjujem veličinu pothvata i ljepotu mosta.
Cijeli svijet se čudi kako ti Hrvati znaju izgraditi most u 21. stoljeću. Ovo će biti deveto svjetsko čudo. Neka pati koga smeta. Ja san Hrvat nisan terorista i virujen u isusa Krista. Čudo, čudo.
Gdje je most!? Vidim samo Plenkovića i njegov čopor.
I Kolinda je uspjela tehnikom naguravanja
Kolko su mostova pokrali ovo je samo jedan cm od mosta.
Susjed vari ogradu, da li mora pozvati AP?
“Pelješki” opet otvoren.
Mene bi tu bilo strah voziti. Uzak, 70m provalija ispod. Ajde nije dugačak...
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Most je izgrađen je tehnikom naguravanja! Izgrađen između dva tunela ukupne je dužine 216 metara, i težine 1285 tona! Ovo je prvi takav most u Hrvatskoj, a niti u svijetu nema ih baš puno!