Kauflandovi plakati koji su se pojavili diljem Zagreba, a koji su napisani na stranim, različitim azijskim jezicima, uzburkali su duhove. Jedni ih hvale kao dobar marketing, ali i način za bolju integraciju stranih radnika, a drugi se bune jer se ne koristi hrvatski jezik. Domovinski pokret podnio je prijavu Državnom inspektoratu. "To smo napravili zbog plakata na hindskom jeziku koji su toliko veliki da su dominantni u odnosu na hrvatski jezik. Radi se u biti da je taj hrvatski jezik, neprepoznatljiv", rekao je predsjednik Kluba zastupnika Domovinskog pokreta Ivica Kukavica na konferenciji za medije.
Sad se oglasio i Kaufland. "Plakati koji se spominju odnose se na proširenje asortimana azijskim proizvodima. Naime, u Kauflandu kupcima u prosjeku nudimo oko 19.000 različitih proizvoda kako bi svaki kupac pronašao ono što traži", kratko su poručili.
U turizmu i ugostiteljstvu trenutačno radi 35.558 stranih radnika, u graditeljstvu ih je 28.352, u industriji 12.416, u sektoru prometa i veza 7090, a u sektoru trgovine 5045. U lipnju je u turizmu bilo novozaposlenih 7717 stranih radnika, gotovo tisuću i pol više nego u svibnju. Što se tiče brojnosti, najviše je stranih radnika iz Nepala, zatim slijede susjedna Bosna i Hercegovina te Srbija, na četvrtom mjestu su Filipini, dok top 5 zatvara Indija.
FOTO Brigitte Macron ponovno ignorirala suprugovu ruku pred kamerama
Kazna od milijun eura, pa možemo dalje.