Obnova autoceste od Zagreba do Karlovca: Zaustavni trak ljeti će služiti kao prometni
Na autocesti od Zagreba do Karlovca zaustavni trak proširit će se na širinu voznog
Komentari 11
A onda na naplatnim kućicama kod Karlovca krkljanac.
A kolone počinju sa naplatnim kućicama. Sva rješenja osim očiglednih će pokušati. Vinjete. Autoceste će onda imati prometa i izvan sezone, a ljudi će manje poginuti po puteljcima bez naplate
Odmah iza odvojka za Karlovac nalazi se most Drežnik, vijadukt sa samo dva prometna traka, dužine 2,5 kilometara, koji nema zaustavna traku. To znači da će kolone u smjeru mora sa četiri spasti na dvije trake. Krkljanac zagarantiran.
Dakle, kao prvo to znaci suzavanje trenutnih voznih traka, posto je zaustavna uza. Nadalje, zaustavna nihe radjena isto (podloga, debljina asfalta) kao vozna traka jer se po njoj ne ocekuje promet - a bas ta traka ce prva biti izlozena kamionima. Zbog suzenja traka za ocekivati je i daljnje snizenje ogranicenja brzine. Ostaje veliki problem sto je taj dio sluzio dosad kao dio za ubrzajnu traku i za usporavanje kod pristupnih cesta, odmorista i sl. Manjak zaustavne trake s toliko prometa i s velikim brzinama je izricito opasan u slucaju kvara ili potrebe za stati. Mogucnost naleta je eksponencijalno visa. I na kraju, to vise nece biti autocesta, jer nece zadovoljavati uvjete da bude - nuzna zaustavna traka i minimalna sirina svakog traka. Hoce li zato cestarina biti niza, tj. ukinuta? Naravno... da ne. U konacnici, dodatan razlog za staru cestu.
Ionako se sve više ljudi vozi starom cestom, cestarina je jednostavno preskupa. Gužva ke jedino ljeti, vinjete se jedino rješenje
U pravi su stručnjaci, pa kome treba zaustavna traka na autoputu gdje se vozi 130 km/h?!? Kad ste vidjeli kod nas vozilo u kvaru na autoputu? Nema toga.
Znači proširiti će autoput za pol metra i učiniti ga opasnijim da bi u sezoni povećali protočnost. Radovi će trajati 4+3 godine po planu a u stvarnosti bar godinu više, znamo kako je. Puuuno godina i gužvi za drek od posla. Razlog je što se ne isplati imati 45km autoputa za pišljivih milion kuna dnevno van sezone i blizu 2 miliona dnevno u sezoni??? A da vam ne curi negdje, da nisu masoni?
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Najbolje da skinu zaštitnu ogradu pa se otvori i četvrti trak - vožnja po livadi uz autocestu.