Povratak na članak

Nismo se još izbrendirali kao gastrodestinacija

Turisti kao naše najjače atribute u gastronomiji ističu tek vino i kavu, što znači da još puno trebamo raditi na pozicioniranju RH kao destinacije na kojoj se dobro i kvalitetno jede te dići proizvodnju kvalitetnih proizvoda.
Objava 05. ožujka 2019. 144 prikaza
Popularni
  • Popularni
  • Najstariji
  • Najnoviji
Komentara 1
  • Kolouh_Goran:

    Iz vlastitog iskustva usudim se reci da Hrvatska jos uvijek nije prepoznata kao brand,ne u smislu turisticke destinacije,ne u smislu gastronomije. Ja zivim u Nizozmeskoj,svaki dan vidim reklame o turistickim atrakcijama iz Grcke, Bugarske , Spanjolske ali o Hrvatskoj nema ... prikaži još! govora. Zalosno,jer mi sigurno mozemo ponuditi isto ili mozda jos vise nego prethodno navedene zemlje. Promocija Hrvtaske mora biti orijentirana na financijski dobro razvijene zemlje, i nase usluge moraju biti na nivou. Promoviraj Hrvatsku, jer mi imamo tako puno za ponuditit!!!

    13:06 20. 4. 2019.
  • Recite što mislite!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.