Kinezi dali ponudu gotovo dvostruko manju od procjene radova za prugu Hrvatski Leskovac - Karlovac
Hrvatski Rading dao je najskuplju ponudu - 2,9 milijardi kuna. Konzorcij kojeg predvodi hrvatski DIV ponudio je 1,81 milijardi kuna, a grčki Avax 2,21 milijardi kuna.
Komentari 87
Kada će te shvatiti da Kina nije kapitalizam i da ga ona samo iskorištava. Kini nisu bitni Euri. Kini je bitno ući u strukture...
Samo kinezima dati i nema brige ni za rok ni za cijenu vidite Pelješki most sve vam je jasno
Sto je problem? Ukoliko je natječaj napisan po parametrima da onaj tko zadovolji i ponudi najmanju cijenu pobjeđuje onda su Kinezi u prednosti i treba ih izabrati ....
Ak hrvatska firma dobije posao ta pruga ce na kraju kostat 3 milijarde i kasnit ce...ipak se treba pare razdjelit u bosnu malo i nekim rodama isto:)
dajte kinezima da grade oni su do proljeća 2022 gotovi
treba dati posao kinezima - sa njima nema muljanja ispod stola i biti će bolje i brže napravljeno.
nadajmo se da ne bude i 15 prigovora na natječaj
Ima li smisla da rade naše firme ako je materijal pretežno iz uvoza i ako čak ni nemamo radne snage pa je moramo uvoziti. U takvoj situaciji korist ima jedino vlasnik tvrtke što me ne bi smetalo da ponuda nije 0.5 milijardi kuna skuplja.
treba dati Kinezima da rade prugu,naši će sve pokrasti.
nemaju kinezi sanse jer hdz nema od koga UKRASTI. zasto NEMA NIJEDNE afere o peljeskom mostu i tek onda ce te skuziti o cemu se " ZABRANJUJE "
DIV i Đuro Đaković trebaju dobiti posao i novci ostaju u Hrvatskoj, osim ako nije igra sufinanciranje EU(u tom slučaju posao dobija austrijska tvrtka). Iznimka je bio Pelješki most, jer Austrijanci nisu imali operativu za brzu i jeftinu gradnju mosta,kao Kinezi.
ORA - najbolja ponuda :)
a kad će vijoni?
Ovi Kinezi nikako da se uklope u ugradbenu piramidu.
Nude dodatno i pošiljku cjepiva.
Posao naravno ide najskupljem izodjacu!! Treba i neki politicar da zaradi nesto
Meni je zanimljivije da jedna hrvatska firma ima uvjerljivo najskuplju ponudu, gotovo 3x skuplju od kineske
Kapitalne projekte trebaju voditi hrvatske firme koje mogu osigurati izvođenje radova ne.manje od 60% usluge i materijala (onih 40% mogu koperanti i iz drugih zemalja). Na taj način bi se oplodile državne investicije. Naravno, prije toga strogo definirati rokove, iznose, penalizaciju, nadzor i naplatu kako bi se uvelike smanjila mogućnost korupcije, umjetnog dizanja cijena i narušavanja standarda kvalitete.
Kinezi su pelješki most dobili samo zbog iskustva i brzine gradnje....šanse više nema da išta dobiju od eu...
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Valjda je upola manja, a ne dvostruko manja