Naslovnica Vijesti Zlata vrijedan

Kako ponudom i partnerskim odnosima poticati održivost i zaštitu okoliša?

dm je prepoznao potrebu da ekološke proizvode učini još dostupnijima te je s tim ciljem pokrenuo vlastitu robnu marku dmBio.
21. svibnja 2018. u 12:47 44 prikaza
pšenica
Foto: Davor Javorović/PIXSELL

U protekloj poslovnoj godini, prodaja ekoloških prehrambenih proizvoda u dm-u porasla je za 4,41 posto. Prodaja ekoloških prehrambenih proizvoda hrvatskih proizvođača porasla je za 7,44 posto u istom periodu. Ubrzani razvoj dm-ovog eko asortimana i uspješna suradnja s hrvatskim ekološkim proizvođačima pokazali su kako su dostupnost i povoljne cijene najvažniji poticaj za održivi odabir.

dm je prepoznao potrebu da ekološke proizvode učini još dostupnijima te je s tim ciljem pokrenuo vlastitu robnu marku dmBio. Prehrambeni proizvodi organskog porijekla čija proizvodnja poštuje principe ekološke poljoprivrede i održivog upravljanja resursima danas su dostupni građanima iz 60 gradova u kojima dm ima prodavaonice. A kao i sve robne marke dm-a, dmBio kupcima jamči izvrstan omjer cijene i kvalitete.

Među proizvodima dmBio marke uz žitarice, mahunarke, napitke i voćne poslastice nalaze se i eko kašice za djecu te superhrana poput chia sjemenki i goji bobica. Proizvodi ne sadrže pesticide, boje, umjetne arome niti konzervanse, a proizvedeni su od najboljih, pažljivo odabranih sastojaka koji su 100 posto organski.

Iskorak dm-a u svijet prehrambenih proizvoda nije nikoga začudio. Naime, dm svoj asortiman razvija uvijek imajući na umu zdravlje kupaca i očuvanje okoliša, a davne 1989. upravo je dm razvio prvu njemačku trgovačku marku prirodne kozmetike - alverde. S takvim iskustvom koje je u Hrvatskoj ojačano suradnjom s 21 ekološkim proizvođačem, ne čudi što su dmBio proizvodi vrlo brzo zadobili povjerenje kupaca.

VIP izdvaja za Vas