Kako je Crni petak postao svjetski blagdan i mamac za šopingholičare?

25.11.2022. u 09:34

Kako bilo, Black Friday je 80-ih uz poguranac vještih marketinških stručnjaka postao općeprihvaćen dan za velika sniženja i proširio se svijetom, kao što se, na primjer, proširila i Noć vještica

Nakon što su se najeli purice, pire-krumpira i umaka od brusnica na Dan zahvalnosti, zašto ne bi idući dan uzeli slobodno i šopingirali po nekom od trgovačkih centara, usput topeći nakupljene kilograme? Karikiramo, no još se pouzdano ne zna kako je u SAD-u nastao blagdan šopingholičara poznat kao Black Friday ili Crni petak.

Jedna teorija ide u smjeru da su trgovci nakon gotovo cijele godine poslovanja s gubitkom, dakle u crvenom, tek dan nakon Dana zahvalnosti, dakle u petak, došli u plus koji se računovodstveno bilježio crnom bojom. Druga priča smještena je u 50-e, kad je policija u Philadelphiji petak nakon Dana zahvalnosti interno nazivala crnim jer bi nastajao kaos nakon što bi tisuće ljudi iz okolice nahrupile u grad na neku utakmicu.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije