Naslovnica Vijesti Hrvatska

Gavran, grb KK Lepoglava, rad je učenice Anamarije Žuliček

Izložene su marke iz zbirke poznatog sportskog djelatnika Branimira Turudije iz Zagreba, a mogu se razgledati do 12. ožujka
07. ožujka 2011. u 10:49 0 komentara 21 prikaza
marke01 (1)
Foto: presnimila Ljiljana Risek
Pogledajte galeriju 1/3

Sportsko-zabavna i obrazovna manifestacija „Sportsko popodne uz košarku“, što je od studenog lani dvaput na mjesec provodi Košarkaški klub Lepoglave, prošlog je vikenda obogaćena izložbom "Košarka kroz poštanske marke". Otvorena je u predvorju školske sportske dvorane u Lepoglavi, a brojnim posjetiteljima predstavljene su marke iz zbirke poznatog sportskog djelatnika Branimira Turudije iz Zagreba. O markama, kojima je prikazana košarka od svojih početaka do danas, govorio je Josip Jelenečki, član varaždinskog i ivanečkog kluba kolekcionara. Izložba se može razgledati do 12. ožujka.

U drugom dijelu programa predstavljen je službeni grb Košarkaškog kluba Lepoglava. Zanimljivo je da ga je izradila Anamarija Žuliček, učenica sedmog razreda lepoglavske OŠ Ante Starčevića.

- Budući da se rad našeg kluba zasniva na radu s djecom, odlučili smo ih uključiti u izradu idejnog rješenja košarkaškog grba prema strogo određenim kriterijima, a to je vezanost uz povijest grada i prepoznatljivost sporta. U animiranje nadarene djece uključio se učitelj likovne kulture prof. Davor Petak. Među brojnim dopadljivim radovima, komisija je odabrala Anamarijin rad, koja je grb stilizirala u obliku simpatičnog „raščupanog“ gavrana (gavran je simbol pavlina i Lepoglave) koji čuva košarkašku loptu – izjavio je tajnik kluba Mario Varović i dodao da se priprema izrada klupske maskote.

U nastavku susreta odigrane su i dvije utakmice. Mlađi kadeti Lepoglave susret s Donjim Kraljevcem izgubili su sa 67:38, a poražena je i domaća momčad seniora, koja je utakmicu s ludbreškim Grafičarom izgubila sa 82:77. Sportsko-zabavna popodneva, koja su uvelike obogatila zimski društveni život Lepoglave, završit će potkraj ožujka.

Kako je DHL postao vodeća logistička tvrtka u svijetu i kakvi su im planovi za Hrvatsku
DOSTAVA
Počeli su koristiti robote, umjetnu inteligenciju, tehnologije proširene stvarnosti i samovozeća vozila
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.