Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 67
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
NOVA PRAVILA MIJENJAJU VOZNI PARK
Povratak na članak

EU zabranjuje benzince i dizelaše. Danas se najviše isplate hibridi

Sad je najbolje kupiti hibrid: Vrijednost će bolje zadržavati auto s ekološkim pogonom

Komentari 74

PE
PetrusManus
07:05 16.07.2021.

Baš me zanima kad se svi ti auti prikopčaju na punjače gdje i od čega će se proizvoditi struja za njih, a kad se otrovne baterije poćmu jednom odlagati biti će češkanja po prepametnim glavama i povratak na početak, konji i kočije,

VL
SI
sisavac
06:54 16.07.2021.

sve dok budu države eu-a davale izdašne subvencije za električna vozila, narod bude tiho. sve dok bude standard visok, narod bude tiho. ali kad krenu cijene rasti, a subvencija ne bude, krenuti će problemi. eu ima nekih 500 mil stanovnika. 6-7% svjetske populacije. ajd mi nek vele ti eu birokrati kako oni misle održati neku konkurentnost na svjetskom tržištu, sa ovolikim ograničenjima? na aute otpada 10-ak % potrošnje nafte. 10, ne 25, ne 50. iz nafte dobivamo stotine proizvoda, koji su nam danas sami po sebi normalni, uobičajeni. zamijeniti ih nekim drugim sirovinama? kojim, kakvim? eu sama sebi zabija čavao u lijes koji je već napravljen. eu birokrati, a posebno eu komisija, su odvojen organizam od stanovnika eu-a. jednom izabrani, delegirani, kako vam drago, oni su mali bogovi. kakav izborni i demokratski legitimitet ima ursula i njena ekipa? dal je nju netko birao imenom i prezimenom? nije. bilo kojeg eu birokrata koji nam kroji život? nije. ako su za eu najveći problem nekakva prava lgbt skupine, rodna ravnopravnost, što god ona podrazumijevala (a znamo da podrazumijeva smanjivanje i sužavanje prostora za djelovanje žena....), onda eu ima veliki problem. i nikakvu budućnost. prva veća kriza, i u najjačim članicama eu-a na vlast dolaze jači konzervativci, poluanarhisti, koji će otpuhniti zelenu agendu (super je to priča, sve dok ju možeš filati novcem od prodaje nafte).

VL
SC
Serious_Callers_Only
07:28 16.07.2021.

Što je to točno u dizelu što zagađuje okoliš, ako gorivo izgara na visokoj temperaturi i tlaku u motoru s direktnim ubrizgavanjem?

VL
DU
Deleted user
07:56 16.07.2021.

ja bum vozil i dalje svoj auto

VL
Avatar bijeloanijebrašno
bijeloanijebrašno
07:10 16.07.2021.

Pa gdje će se puniti sva ta silna električna vozila ? Dionica Split - Zagreb će trajati duže nego nekad bez Dalmatine.

VL
Avatar Barba
Barba
08:52 16.07.2021.

Kako misle "na struju" obrađivati zemlju i prevoziti toliku robu kamionima? Mislim da je gorivo budućnosti vodik.

VL
DI
Dingo
10:09 16.07.2021.

Kao dijete u osnovnoj školi sam kao činjenicu učio da će do 2020. se potrošiti sve zalihe fosilnih goriva i da će znanost prije tog vremena morati naći adekvatnu zamjenu. 1. Pogriješili su u toj procjeni 2. Podcijenili su čakk i broj vozila kako će se povećavati. Sada se za nekih 20-30 godina planira zabrana proizvodnje vozila sa motorom sa unutrašnjim sagorijevanjem? Zaključak hvala što imam razuma i svaku novu najavu uzimam kao laž u službi nekih interesa onih 1% vladara u sjeni.

VL
MI
Mislav28
08:06 16.07.2021.

Nemoguće da će to biti, onda će morati i oldtajmerima zabraniti da se voze na cesti, prelazak na električna vozila vremenom će i smanjiti benzinska vozila.

VL
Avatar zbog- udbasa -beskucnik
zbog- udbasa -beskucnik
08:47 16.07.2021.

koje glupost pa postoji gorivo proizvedeno od SLAME koje je 100% eko i nema skoro nikakovih promjena na sadasnjim automobilima ...a kudacete sa tim silnim baterijama kad se istrose ha,ha,ha sve MANIPULACIJA ..

VL
DE
Demasoni
10:35 16.07.2021.

Zamisljam 8. mjesec i turiste koji dolaze na nas jadran, tisuce automobila i nekoliko punionicu kod Macole. Dali je itko izracunao koliko bi trebalo biti punionica da bi svi mogli napuniti baterije, recimo u Zagrebu?

VL
TE
TerMInator
08:10 16.07.2021.

Najveći zagađivači trebaju postati još bogatiji, njihove industrije trebaju raditi, a sirotinja neka kupuje i plaća njihovu prouzvodnju i umotvorinu. Uskoro izlazi vijek baterija prvih hibrida i električara, gdje ćete s njima, gdje sa otrovima?

VL
SW
Swing
11:48 16.07.2021.

Meni se čini, a što dugoročne projekcije svjetskog ekonomskog foruma i govore, kao i nedavno izdašno financiranje rimčevog robotaxija, kako plan nije da svi mi imamo električne automobile u budućnosti. Plan je da nitko nema automobile osim povlaštene kaste, i to će biti luksuzni električni automobili. Mi ostali ćemo imati nešto kao mjesečnu pretplatu i moći ćemo koristiti električne automobile po potrebi, ali oni neće biti naše vlasništvo. Dakle oni će se puniti u nekim velikim skladištima gdje će ih biti smješteno na stotine ili tisuće. Kada ga trebate, pozovete ga smartphoneom, i on će sam doći do vas, zatim ga koristite i on skine određenu svotu sa vašeg računa i poslije se sam vrati u svoju punionicu. Eto, tako ja to vidim.

VL
SE
Septička
07:41 16.07.2021.

Pitanje je kako će si običan građanin Hrvatske moći priuštiti novo vozilo na električni pogon ili će kupiti polovni i bankrotirati kad za par godina bude morao kupiti nove baterije. Npr. za teslu zamjena baterija sa ugradnjom košta oko 100 000 kuna.

VL
MP
marinko.przolica
08:17 16.07.2021.

Koja netočna informacija. To može smisliti jedino u tehniku i stvarno stanje potpuno neupučen lik. Za rszliku od klasičnih vozila hibridu i električnom vozilu treba zamijeniti cijeli baterijski sklop. Imao moj šef hibrida i bio sav važan dok mu za par godina nije došlo vrijeme zamjene baterije cca 10000 eur, pa ga zamijenio za klasičan auto. Električna vozila će još dugo biti optimirana kao mobiteli-određeni broj godina pa krepa baterija... Dok ne smisle neku novu bateriju ništa od toga...

VL
PO
poluprovokator
09:21 16.07.2021.

Trenutno imamo dosta struje za nase gadgete samo i jedino zato jer je sustavno unistena proizvodnja. Da se pokrene industrija iz osamdesete imali bi redukcije.

VL
DU
Deleted user
08:54 16.07.2021.

Ma dajte ..i to je za pretplatu članak koji je objavljen već 50 puta na portalima a da ne pričam kad prije u inozemnim medijima

VL
ZE
ZedR
08:53 16.07.2021.

ukoliko bi svi hrvati kojim čudom vozili električne automobile, ne bi imali dovoljno struje ni za LED žarulje. I da imamo tri Plomina struje za tu avanturu nemamo dovoljno. Uz sve subvencije, obiteljski auto srednje klase i dalje je nedostupann za 80 % Hrvata. Ovo je još samo jedan udar na globalno raslojavanje bogatih od siromašnih. Radnicima je u EU i tako već oduzeta imovina ( žive uglavnom na najam), ovo je samo još jedan čavao u lijesu raslojavanja na kaste. S aspekta sigurnosti, pogledjte video kako je planuo Rimčev koncept 1, u Švicarskoj kad je sletio s ceste. Niti jedan benzinac , dizelaš ili plinaš, ne gori tako osim u filmovima. Temperatura koju razvijaju Li - baterije kad se zapale ( a zapale se u dodiru sa zrakom), tali željezo. Utješno je da brže izgoriš nego u benzincu...., S ekološkog aspekta u ovom trenutku to je bacanje magle, sa sigurnosnog.... mislite da će vojna vozila ići na struju ???

VL
Avatar Hazl113
Hazl113
09:57 16.07.2021.

Lako zemljama koja ima dovoljno el. energije za taj prelazak. Hrvatska ga nema, pogotovo za 15-20god. NE Krško prestaje sa radom 2039 god. Slovenci će vjerojatno raditi drugi reaktor, a pitanje je da li će Hrvatska učestvovati u njegovoj izgradnji.. Ovisit ćemo o uvozu, a top samo znači sve skuplje el. energija. A anternativna čista energija poput solarnih i vjetro elektrana su najskuplji i najslabiji izvori el. energije. Za neke veće hidrocentrale nemamo nekih lokacija, tako da jedino ostaju termoelektrane, a plina će biti sve manje. Da se mene pita izgradio bi 1-2 NE i bili bi bez brige godinama, ali one su zabranjene. Dosta će još proći vremena do izgradnje prvog nuklearnog fuzijskog reaktora, a to je energija za daljnih 100 god. Zato su za nas idealni hibridi.

VL
TI
tico123
11:42 16.07.2021.

to budu mogli kupit samo bogati ida ja slučajno kupim al nemam sa čim od svoje mirovine i kad odu te baterije koštat če popravak kao i drugi auto

VL
YO
yopi
08:11 16.07.2021.

Ja se nadam da cemo napokon imati neku bateriju koja nije toliko osjetljiva na temperature,koja ima puno veci domet/kapacitet i koja je jeftina i ekoloski prihvatljiva.Ali price o takvim baterijama slusam vec 20 godina i svaki put samo sto nisu

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.