Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 181
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
HAJDAŠ DONČIĆ:
Povratak na članak

'Blokada monetizacije korak je do bankrota'

Potencijalani koncesionari procjenjuju da bi država mogla dobiti željeni iznos za koncesiju autocesta, ali isključivo ako se rok koncesije produlji na minimalno 40 godina

Komentari 117

MI
mirtebi
07:27 23.08.2014.

Ostavka crvena bando ostavka, a ne sve prodati u bescijenje za ostati koji mjesec duze na parazitiranju. Odgovorni I posteni daju ostavke kadne ide

VL
NS
Nuclear_Strike
07:47 23.08.2014.

Nemojte se iznenaditi kada vas jednog dana naoružane osobe iz privatnih tvrtki počnu tjerati iz vaših kuća i stanova jer će sve biti prodano.

VL
BA
babilon
07:35 23.08.2014.

dosta je bilo laganja i varanja ove nesposobne vlade, niste u stanju pokrenuti gospodarstvo, imamo konstantran pad od kad ste vi došli i sad nam prodajete priču da ćemo u bankrot jer ste vi nesposbni pa mislite ono što će za par godina vrijediti trideset milijardi eura prodati danas za tri, i sve to iz razloga ostanka na vlasti još par mjeseci, jer dani su vam odbroijani, i sdp-ovoj kokoš koaliciji i lignji predsjedničkoj,

VL
BL
Blizard
07:44 23.08.2014.

Dug je takav kakav je ,dug se vraća ozivljavanjem gospodarstva ,sada bi otplatili 10% sto je Slijedeće za prodaju ...? Jasno u Hrvatske ce nestati ,pokoljenja Hrvata mogu da dožive samo kao roblje u rođenoj zemlji ,referendum odmah !

VL
L0
luena 01
07:59 23.08.2014.

Blokada monetizacije je korak do bankrota! kaze H.Doncic.. monetizacija da il ne mi smo bankrot ovak i onak,jedino ako se gradjani izjasne u vecini protiv monetizacije sprijecit ce se korupcionarstvo neopisanih razmjera.... Gradjani su svojim novcem platitli HAC i nijeije vam dosta ,opet bi preko ledja gradjana... rijec je bila o roku na trideset godina sad odjednom su cetrdeset a za koju cijenu ,to se ne zna ?!... Lakse je zakamuflirat i punih djepova reci adio neg praznih... Na referendum ,nema monetizacije,nek bankrotiramo rjesenje se uvijek naci moze za poci iz pocetka ali bar ce nam nase HAC ostati ..I Grcima su govorili da ako sve ne prodaju bankrotirat ce... Da su Grci druge polslusali danas nebi nista bilo ostalo od Grcke nego samo ime, ako i to...

VL
Avatar possibilis
possibilis
07:59 23.08.2014.

Pa nece valjda uspjeti prodati unosne autoceste bez naseg otpora? Zar ne moze nitko napisati koliko smo ulozili u njih? Koliko radnika smo tamo placali iz proracuna?

VL
MI
mirtebi
07:43 23.08.2014.

Kako to da se koncesionaru isplati odrzavati I jos platiti auto ceste a nasim parazitima ne isplati ubirati cestarinu . Treba sad lova a kasnije kad se ostane I bez novca I bez cesta koga briga. Tako drzavu vode oni za koje je slucajna I nezeljena.

VL
Avatar jabarabaagodinaslaba
jabarabaagodinaslaba
08:41 23.08.2014.

Što visi neka i otpadne. Pa bankrotirajmo već jedanput.

VL
Avatar Zagor 74
Zagor 74
09:21 23.08.2014.

Ima jedna dobra stvar kod ove EU...oni će za nas proglasiti bankrot i nametnuti racionalizaciju...kad ne možemo sami...Grci su 25% glomazne uprave otpustili po naredbi Berlina....jedva čekam....

VL
FU
fullmark
08:54 23.08.2014.

Što će nama taj tzv. doktor eknomije koji nema pojma o ničemu i koji je dio uvjerljivo najgori ministar prometa u uvjerljivo najgoroj vladi od nastaka HR govoriti? Kad ga vidim i čujem, moram odmah na jedn mjesto. KATASTROFA!!!

VL
RI
Ringo
08:48 23.08.2014.

Ne znam da li je itko uzeo kalkulator u ruke i podijelio 3 milijarde sa 40 godina. Ispada 75 milijuna eura godišnje. Alooo, za bijednih 75 milijuna eura godišnje netko ako želi može nam uništiti turističku sezonu vrijednu milijarde eura godišnje.

VL
MU
Mukowsky
08:14 23.08.2014.

Ne. To je samo odgoda bankrota, a posao vlade je da nas ne dovodi u bezizlazne situacije. Ne monetizaciji!

VL
L0
luena 01
08:09 23.08.2014.

Prijedlog za njega.H.Doncica... daj HZ u koncesiju na sto godina... sta mislis... ? §:-))

VL
L0
luena 01
09:12 23.08.2014.

Njemacaka ima najvise km AC a najmanje jeEuropi u njihovo odrzavanje ulagala... Da bi se smanjio uteg na porezne plaitse preusmjerili su ga na korisnike AC naplacivanjem koristenja istih...Zasto Njemacka svoje Autoceset nije dala u koncesiju i rjesila bi se svih odrzavajucih briga, nije jer su sigurno su prije izracunali sto im je isplativije a sto ne ... Nasi vide brojke i vec preracunavaju i racunaju koliko ce njima u dzepu zvarsiti a naivni porezni obveznici nek placaju na ovaj il onaj nacin...

VL
PF
Peregrine Falcon
08:33 23.08.2014.

Dakle, ovi stvarno misle da smo mi intelektualno prikraćeni. Ne rade nikakve reforme uprave i javnih poduzeća kojima bi uštedjeli novac nego razdaju javna dobra. Kažu ne može se zaraditi na našim autocestama ni za vraćanje kredita koji su za njihovu gradnju podignuti i ne isplati nam se da sami naplaćujemo cestarinu za te ceste. To bi značilo da su stranci, kapitalisti, nesposobni i bedasti kad su spremni uzeti te ceste u najam jer bi, prema tvrdnjama naših političara, to bio očiti promašaj i ulaganje u bačvu bez dna u kojoj će izgubiti goleme novce a ništa zaraditi neće. Čudno je kako su do sada ti ljudi tako kratkovidnim i lošim procjenama uspjeli zaraditi tolike novce da jednim malim dijelom njih mogu zakupiti naše autoceste. Dakle problem je negdje drugdje. Ako mogu stranci zaraditi na našim cestama možemo i mi. Ako se na njima ne može zaraditi, onda neće moći zaraditi ni stranci kao ni mi. A mi ćemo, dok oni zarađuju iz proračuna i dalje otplaćivati kredite kojih se dio otplaćivao iz cestarina... Mudro.

VL
NE
nepenthe
10:52 23.08.2014.

Sjetite se ljudi austrijske tvrtke Strabag i koncesije AC Zagreb-Macelj,potpuno isti scenarij kao ovdje,država dala u koncesiju za male novce jer je ta dionica "neisplativa",međutim nije napomenula narodu da malim slovima u ugovoru piše da država koncesionaru garantira profit (obvezuje se platiti razliku do profita) pa su Austrijanci lijepo digli cijene i fino hlade jaja znajući da svakako završavaju u plusu na kraju godine.

VL
NB
Navrnuti Bracanin
08:57 23.08.2014.

Ministre blokada monetizacije će imati dva izuzetno pozitivna efekta. Prvi je da će te vi dati ostavku (iako nebi bio prvi put da nam političari lažu) i drugi je zaštita nacionalnog bogatstva od štetnih nametnika Mikjeve vlade. Pa tri generacije nisu u mogućnosti stvoriti koliko vi u jednom mandatu možete sarčiti na uposlenje stranačkih uhljeba i slične bedastoće.

VL
DH
dalibor.hren
10:48 23.08.2014.

Nadam se da ovaj lik u svojoj bundevi ima još nešto osim tanke crvene žice koja mu uške drži djelomično uspravno!? Što će, nakon davanja autocesta u bescjenje na 40 godina, još ostati Hrvatskoj u vlasnišvu?

VL
Avatar GERO2
GERO2
10:22 23.08.2014.

Jad i bjeda od ove vlade.

VL
Avatar softmoby
softmoby
10:33 23.08.2014.

nije ni taj hdz crn kak izgleda, pa ovi su počeli s INO-m a sada žele i auto ceste, a što bi bilo da ih nema, kaj bi onda prodavali...najnesposobnija vlada do sada nezna upravljati ničim pa idemo onda sve rasprodati da nemamo brige...ak neznate dajte onomu ko zna, maknite se već jednom i priznajte da ste totalno nesposobni

VL
« 1 2 3 4 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.