NOVA STUDIJA

Znanstvenici potvrdili kako je nastala Zemlja: Mi smo zapravo dva planeta

Planet Zemlja
Foto: Pixabay
20.03.2017.

Sudar dvaju planeta bio je toliko jak da je prouzročio spajanje planeta

Istraživači smatraju kako je Zemlja nastala spajanjem dvaju manjih planeta prije 4.5 milijardi godina.

Najprije se vjerovalo da je Mjesec nastao kada je druga planeta nazvana Theia okrznula Zemlju i raspršivši se iza sebe ostavila Mjesec.

No, da je to uistinu tako kako navode, Mjesec bi imao drukčiji kemijski sastav od Zemlje jer bi na njemu ostali tragovi drugog planeta Theije.

Nove studije na Sveučilištu u Kaliforniji otkrile su kako se izotopi kisika Mjeseca ne razlikuju od izotopa kisika Zemlje.

To otkriće navodi na zaključak da je sudar dvaju planeta bio toliko jak da je prouzročio spajanje planeta te istodobno pridonio stvaranju Mjeseca.

"Ostaci planeta Theije vidljivi su u jednakoj mjeri i na planetu Zemlji kao i na Mjesecu", ističu znanstvenici.

"To objašnjava zašto ne vidimo velike razlike u kemijskim sastojcima Zemlje i Mjeseca."

"Da je Theia preživjela sudar, vjerojatno bi bila jednake ili slične veličine kao danas planeta Zemlja", piše časopis Science.

>>Što bi se dogodilo kad bi se Zemlja okretala u suprotnom smjeru?

>>NASA otkrila sustav od 7 planeta veličine Zemlje: Tri se nalaze u nastanjivoj zoni

Avatar HeinzGuderian
HeinzGuderian
13:12 20.03.2017.

Što su to bilioni? Ujedno molim da prije upuštanja u ne tako banalan posao prevođenja, prevoditelji već jednom za sva vremena nauče da je američki "billion" naša milijarda.

Avatar kravata
kravata
13:11 20.03.2017.

Nezna nitko pravu istinu a svaka nova verzija postanka ponistava predhodnu i t. d. Sve su to tajne poslozene zakonom sile o kojoj mnogi ne razmisljaju ali zato izmisljaju.

FI
Fisherman
13:27 20.03.2017.

Aj nek mi to dokazu,a ne samo predpostave.