Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
U čemu je tajna aplikacije koja je na prepad osvojila generaciju Z: Kako je TikTok postao najmoćnija društvena mreža na svijetu Foto: Liu Jie/XINHUA/PIXSELL

U čemu je tajna aplikacije koja je na prepad osvojila generaciju Z: Kako je TikTok postao najmoćnija društvena mreža na svijetu

Algoritam ove mreže izuzetno je točan i detaljan, a kratki video omogućava mu da informacije zaprima puno brže
22. studenoga 2022. u 17:16 1 komentara 336 prikaza

TikTok je u ovoj godini postao najskidanija društvenomrežna aplikacija s tri milijarde skidanja što je čini prvom aplikacijom koja je uspjela prikupiti toliko korisnika a da ne dolazi iz svijeta Zuckerbergove Mete. Također, TikTok sada ima treću po veličini bazu aktivnih korisnika od svih društvenomrežnih aplikacija sa 755 milijuna globalno, i dalje je najveći Facebook s 2,1 milijardu te Instagram s 1,3 milijarde korisnika. Očekuje se kako će već do kraja ove godine ta aplikacija, koja dolazi iz kineske tvrtke ByteDance, preteći YouTube na popisu platforma na kojima korisnici društvenih mreža provedu najviše vremena.

Scarlett Woodford, Juniper Research: I pandemija je zaslužna za uspjeh TikToka

Mnogo je čimbenika koje treba uzeti u obzir pri procjeni uspjeha TikToka. Prvo, važno je zapamtiti da je aplikacija replicirala postojeći format Vine i da je uspostavljena kao rezultat spajanja izvorne TikTok aplikacije s Musical.ly. Kao rezultat toga, došlo je do prijelaza bivših kreatora Vine sadržaja (i njihovih postojećih sljedbenika) na TikTok. Drugo, evoluirajući format TikTok videa postavljen je kao izazov postojećim video platformama koje predvode kreatori sadržaja. To jest, dok su korisnici izvorno bili ograničeni na učitavanje videozapisa koji su bili dugi 15 sekundi, ovo je ograničenje sada prošireno na 10 minuta u formatu koji ponavlja uspjeh tradicionalnih YouTube videa. Važno je napomenuti da je TikTok popularan među generacijom Z, koja je bila prva generacija koja je istinski odrastala uz ekrane. Lako probavljiv sadržaj TikToka predstavlja put za mlađe potrošače za traženje informacija, komuniciranje sa svojim prijateljima i stupanje u kontakt s brendovima. Treće, uspjeh TikToka ubrzale su lockdowna u određenim zemljama kao rezultat pandemije COVID-19. S odredbama ostanka kod kuće na više geografskih područja, TikTok je predstavljao izvor zabave za potrošače bez napuštanja kuće, s virusnim plesnim trendovima i hashtagovima koji tvore globalni online razgovor. Što se tiče tehnologije, TikTok nudi jedinstveni algoritam temeljen na interesima i interakcijama korisnika, povezujući korisnike s drugim grupama sličnih interesa. Ovaj eksperimentalni pristup izlaže korisnika novom sadržaju putem For you pagea, pri čemu TikTok usavršava svoj algoritam na temelju načina na koji korisnik komunicira s tim novim sadržajem.

Rat u Ukrajini
Borislav Ristić
Kolaps infrastrukture u Ukrajini humanitarna je katastrofa za Europu
Jelena Rozga na drugoj večeri Fusion festivala u Splitu
Jelena Rozga
S 13 godina dobila sam poziv u milansku La Scalu. Roditelji me nisu pustili i bila sam silno razočarana i nesretna
Rusija
NATO obećao pomoć
'Moramo zaustaviti Ruse na zapadnom Balkanu, ondje trebamo više Europe'
  • Važna obavijest

    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • Propitivač:

    Tajna je u podkapacitiranisti