Hoće li telekomi ikad imati korisničke službe poput Amazona?
Sporovi zbog povrede ugovora brojniji su od sporova zbog iznosa računa
Komentari 2
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Hrvatska udruga za zaštitu potrošača samo traži ravnopravan odnos s davateljem usluga što HAKOM kao regulatorna agencija izbjegava , a navesti ćemo samo 2 slučaja. Ako plaćamo brzinu interneta 100mb/s davatelj usluge nam mora isporučiti 70 (znači 30% manje) bez da će ga tko kazniti, a mi tražimo samo da ako plaćamo brzinu 100 da nam i 100 isporuče, a ne 130. To bi bilo kao da dođete u pekaru i tražite kruh od 1000 grama, a oni vam prodaju kruh od 700 grama po cijeni onog od 1000. Vjerojatno bi tržana inspekcija u tom slučaju djelovala. Druga diskriminacija potrošača je kada potrošač odustane iz nekog razloga od ugovora onda on mora pkatiti kaznene penale, ali ako davatelj usluge nije u mogućnosti da ispoštuje ugovor onda mi potrošači moramo biti sretni ako od njega možemo otići da mu ništa ne platimo odnosno zašto on nama ne plati PENALE. Gospodo u HAKOM-u hoćete li to promijeniti???