Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 177
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
cebit 2012.

Sajam u Hannoveru: Do podataka ''u oblaku'' bilo kada i bilo gdje

HT na CeBit-u
Foto: Arhiva VL
1/3
09.03.2012.
u 13:20

U Hannoveru se održava najveći sajam informacijskih i telekomunikacijskih tehnologija

CeBIT 2012., najveći sajam informacijskih i telekomunikacijskih tehnologija, koji se ovaj tjedan održava u Hannoveru u Njemačkoj, ugostio je sve velike svjetske tvrtke, a Hrvatski telekom u velikom stilu, u sklopu izložbenog štanda Deutsche telekoma, predstavio je svoju uslugu Cloud. Riječ je o računalu Cloud, inovativnom rješenju, a HT je jedan od prvih operatora u Europi koji nudi takvu vrstu usluge na tržištu.

Od ideje do početka prodaje HT-u bilo je potrebno 10.000 radnih sati, odnosno deset mjeseci, a na njoj su radili programeri i stručnjaci HT-a te Combisa, IT tvrtke u vlasništvu HT-a.

Pristup bilo gdje

Već je koristi stotinjak tvrtki, od malih do onih većih poput Atlantic grupe i KBC-a Rebro, koji sudjeluju u pilot-projektu usluge hibridnog oblaka.

Glavna prednost

Računalima Cloud korisnici mogu podacima u „oblaku“ pristupati putem različitih uređaja, bilo kada i bilo gdje, neovisno o tome jesu li na stolnom, prijenosnom računalu, mobilnom telefonu ili tablet-računalu. Primjerice, nezavršeni posao na osobnom računalu korisnici mogu nastaviti na svom laptopu ili tabletu te pametnom telefonu, a da pri tome podaci koji čak i nisu bili spremljeni ostaju u Cloudu. Korisnik tada može ponovno pristupiti dokumentima i aplikacijama na drugom uređaju te neovisno o operativnom sustavu koji taj uređaj koristi nastaviti s poslom i dovršiti ga gdje god bili. Sastavni dio usluge je i Appstore, putem kojeg korisnici biraju aplikacije koje na računalu Cloud odmah postaju dostupne, a plaćaju se nakon korištenja.

Kako je ustvrdila Mirela Šešerko, operativna direktorica sektora za ICT rješenja za poslovne korisnike Hrvatskog telekoma, uslugu karakterizira i visoka sigurnost korisničkih podataka, sniženi operativni troškovi i veća učinkovitost naplate prema korištenju. Posebno može biti zanimljiva tvrtkama koje imaju veliku fluktuaciju radne snage ili onima koje rade sezonski jer je jednostavno, primjerice nakon tri mjeseca, mogu otkazati. Uz to, računalo Cloud moguće je unaprijediti i dodatnim aplikativnim rješenjima u Cloudu, primjerice rješenjima Cloud Financije i računovodstvo, Cloud Ljudski resursi ili Cloud Nadzor vozila, koje su također predstavljene na sajmu u Hannoveru.

Velik interes

– Kroz korištenje naprednih tehnoloških rješenja želimo omogućiti podizanje konkurentnosti velikih i malih poduzeća. Ponosimo se što je kvaliteta naših usluga Cloud prepoznata i u regiji, a zahvaljujući tome što smo dio Deutsche Telekom Grupe imamo mogućnost ponuditi ih i na inozemnom tržištu i u tome vidimo dodatni potencijal za rast – izjavila je tijekom predstavljanja usluga Cloud na CeBIT-u Mirela Šešerko te dodala kako su posjetitelji na sajmu bili vrlo zainteresirani za uslugu HT-ova “računalstva u oblaku”. Ono omogućuje korištenje virtualne informatičke infrastrukture (virtualnih računala) te nabavu, isporuku i održavanje popratnog hardvera. Korisnici usluzi računalo Cloud pristupaju na internetu, preko svoje postojeće infrastrukture – računala, laptopa, tableta ili mobitela ili preko tzv. Thin Clienta, a kroz administratorski i korisnički portal uslugu mogu i samostalno administrirati.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije