Naslovnica Tech/Sci Tehnologija

Posljedice necijepljenja upropastile su mnogo više od New Yorka: na prvoj liniji je i Bijela kuća

Red ‘lootanja’, red borbe: Division je čisti adrenalin, ali radnje nam još uvijek nedostaje
25. ožujka 2019. u 20:53 0 komentara 206 prikaza
Foto: Ubisoft
Pogledajte galeriju 1/6

Tom Clancy’s The Division jedna je od najzabavnijih i najpopularnijih igara modernog radovanja. U prvom tjednu nakon premijere 2016. godine zaradila je čak 330 milijuna dolara te postala do tada najprodavanija Ubisoftova igra, prestigavši ogromne franšize poput Assasin’s Creeda i Far Crya.

Počeo Reboot Infogamer REBOOT INFOGAMER I Hrvati znaju napraviti video igre: Zagreb je centar hrvatske gejming industrije

Osim visoke razine bazične, neopterećene igrivosti koja nam je omogućavala sate zabave, ali i taktiziranja, osvojila nas je i temom koja u antivakserskom i konzumerističkom ludilu nije mogla biti aktualnija: epidemija boginja poharala je New York, zahvaljujući zaraženim novčanicama koje je netko pustio u opticaj tijekom Black Fridaya 2015. godine. Nakon što je Manhattanom zavladao potpuni kaos, morali smo shvatiti što se zapravo dogodilo, pronaći izvor zaraze i pokušati stabilizirati situaciju kako bi se četvrti koje su stavljene u karantenu počele oporavljati od naglog raspada svih uvriježenih obrazaca urbanog funkcioniranja.

 | Autor : Ubisoft Foto: Ubisoft

Dvostruko više sadržaja

Tri godine poslije, i dalje se povremeno prepuštamo uživanju u Divisionu, pa je logično da developeri nisu imali potrebu pretjerano mijenjati formulu koja radi: The Division 2 koji je premijerno predstavljen prošloga tjedna donosi tek blago unapređenje funkcionalnosti i proširenje originalne priče, premještajući ulične bitke u neposrednu blizinu Bijele kuće. Radnja se događa sedam mjeseci nakon izbijanja zaraze. Virus je stavljen pod kontrolu, ali posljedični kaos i dalje razara tkivo SAD-a. Naša je misija obraniti Bijelu kuću od naoružanih grupa te iznova vratiti red i zakon tamo gdje je zavladalo bezakonje.

Drugi nastavak adresirao je jednu od najvećih mana originalne igre: prekratki narativ čije je trajanje sada udvostručeno i doseže 40 sati, ali i dalje nam nedostaje ozbiljniji razvoj radnje i likova koji bi trebali činiti srž, a ne samo zgodan kontekst neke igre. S druge strane, moramo pohvaliti fenomenalno razrađene stvarne lokacije na kojima se bitke odvijaju, poput Muzeja američke povijesti i Lincolnova spomenika, kao i dinamiku samih bitki koje su uvjerljivije i bolje balansirane nego u prvom nastavku.

Hit iz zagrebačkog potkrovlja U 24 sata igru SCUM kupilo je 250.000 ljudi

Division 2 moguće je prolaziti kao usamljeni igrač, ali kao i prethodnik svoju pravu raskoš pokazuje tek u dinamičnim multiplayer modovima.

Priglupi AI saveznici

Različite opreme i više je nego dovoljno, a sistem napredovanja omogućava da se od početka do kraja igre držite borbenog stila i tipa oružja koje najviše volite, a da pritom ne zaostajete za svojim drukčije naoružanim protivnicima. Povremeno će vas živcirati AI saveznici koji će ničim izazvani prerano jurišati na protivnike, ali ruku na srce, i stvarni su nas suigrači stoput iznenadili sličnim glupostima.

NOVA KOLEKCIJA
Globalno popularna serija Igra prijestolja je završila, no čini se da je njezin utjecaj na modu itekako prisutan
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.