Naslovnica Tech/Sci Tehnologija

Milenijalci više vole čitati vijesti nego ih gledati na videu

Milenijalci nisu toliko opsjednuti videoradovima koliko to neki tehnodivovi žele prikazati budući da su ponudili nove platforme
25. listopada 2016. u 17:36 0 komentara 200 prikaza
klinci
Foto: Anto Magzan/Pixsell
Pogledajte galeriju 1/2

Premda je trenutačno in na sve načine snimati i plasirati videouratke na društvenim mrežama ili pak streamati vijesti, istraživanje Pew centra pokazuje da time nećete privući više milenijalaca, odnosno generacije koja trenutačno u punom zamahu ulazi u radnu snagu. Oni, naime, više vole pročitati vijest, a ne je gledati ili slušati.

Naravno, 42 posto koji čitaju u odnosu na 38 posto koji gledaju ne znači da video nije popularan, ali govori i da nema videobuma, već je on uglavnom proizveden zbog onih koji nude te platforme, a ne uistinu zbog velike potražnje. Facebook je, primjerice, umnogome precijenio vrijeme gledanja videa na svojoj društvenoj stranici, što je i priznao u jednom postu, izvijestio je The Wall Street Journal.

milenijalci | Autor : VL Foto: VL

Uglavnom, oni koji ne gledaju videovijesti, njih 41 posto, smatraju da je čitanje brže i učinkovitije, dok njih 19 posto misli da videovijesti ne donose dodanu vrijednost pisanoj vijesti. Ono što ljudi vole gledati i čuti jest ili udarna vijest ili neke laganije teme i trivijalnosti za koje zvuk i nije baš potreban. U svakom slučaju, radi se pronalaženju prave mjere i sinergiji sadržaja jer sve ima svoju publiku.

>> Jesu li internet, pornografija i videoigrice ubili spolnost?

>> Sve se mijenja: Milenijci, ovo vas vjerojatno čeka kada odrastate

Mala škola financija
Edukativni projekt
Učenici, prijavite se na nagradni natječaj i osvojite 15 tisuća kuna za svoju školu

A1 izdvaja za Vas

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.