Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 0
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
SAP

Konferencije prepune inspirativnih doživljaja

SAP summit
Foto: SAP
1/4
31.05.2021.
u 10:08

SAP je u svibnju rado punom parom: održane su dvije iznimno uspješne regionalne konferencije za profesionalce iz područja odnosa s korisnicima

Konferencije SAP Customer Experience i Human Experience Summit svoje su sadržaje oblikovale oko poslovno tehnoloških trendova u Srednjoj i Istočnoj Europi, niza studija poslovnih slučajeva te najboljih praksi kompanija koje u svom radu koriste SAP-ova tehnološka rješenja. Tvrtka SAP u svibnju je radila punom parom: održane su dvije iznimno uspješne regionalne konferencije za profesionalce iz područja odnosa s korisnicima (SAP Customer Experience) i upravljanja ljudskim resursima (SAP Human Experience).

Događaji su imali jedinstven program, koji je pratilo više od tisuću poslovnih predstavnika iz tvrtki Srednje i Istočne Europe. Održana su 23 različita predavanja, s više od deset sati emitiranog sadržaja, sudjelovalo je petnaest govornika iz tvrtki korisnika, nastupilo je šest posebnih predavača – oblikovatelja javnog mišljenja (opinion makera), sudjelovalo je dvanaest SAP-ovih partnera. Konferencije SAP Customer Experience i Human Experience Summit svoje su sadržaje oblikovale oko poslovno tehnoloških trendova u Srednjoj i Istočnoj Europi, niza studija poslovnih slučajeva te najboljih praksi kompanija koje u svom radu koriste SAP-ova tehnološka rješenja. Odmah ćemo najaviti i najveći godišnji događaj tvrtke SAP, globalnu virtualnu konferenciju SAPPHIRE NOW, koja će se dogoditi ubrzo, početkom lipnja.

Korisnik je superheroj

Ako sve ono što je pokazano na događaju SAP Customer Experience Summit možemo svesti na jednu, najvažniju, poruku, onda je to nužnost primjene tehnologija koje zahvaćaju u raspoloženje korisnika (Voice of Customer - VoC) u organizacijama, te postavljanje korisničkog iskustva u samo središte inicijativa digitalne transformacije, kao alata koji vode do sigurnog poslovnog uspjeha. Tehnološki div, SAP, predstavio je taj pristup najboljim mogućim primjerima iz prakse, na svojoj virtualnoj konferenciji održanoj početkom svibnja. Ono što su tvrtke iz Srednje i Istočne Europe pokazale, doista je raznovrsno: svoja rješenja i najbolje prakse u privatnom sektoru demonstrirali su inovativni tehnološki pružatelj financijskih usluga (fintech) tvrtka Leanpay, regionalne kompanije ORBICO i MOL, te lokalne podružnice globalnih tržišnih marki kao što su Adidas i Google. Sveučilište u Ljubljani pokazalo je što se radi u obrazovanju i javnom sektoru, a što, uz pomoć SAP-ovih tehnologija rade pokazale su i superzvijezde ženskog tenisa i američkog hokeja. Gosti su pokazali kako su u svojim organizacijama uspostavili poslovnu kulturu fokusiranu na korisnike, kako su se nosili s korisničkim očekivanjima, navikama i zahtjevima koje su se stalno mijenjale tijekom pandemije te koji su najbolji načini postizanja iznimnog korisničkog iskustva.

Prema istraživanju koje je provela tvrtka Kantar, koje je predstavljeno na konferenciji, 56 posto korisnika zabrinuto je zbog sadašnje situacije u svijetu. Više od 75 posto ih je osjetilo jači utjecaj krize na svoj kućni proračun. Kako je istaknula dr. Susanne O’Gorman iz tvrtke Kantar, u takvim situacijama ljudi pozornije prate na što troše novac. Pri kupovini određenog proizvoda važna im je i cijena i vrijednost koju dobivaju za svoj novac. Zato tvrtke sve više prihvaćaju model poslovanja koji je fokusiran na korisnika i digitalne tehnologije, kako bi učinkovitije upravljale iskustvom korisnika tijekom kupnje. Obećanja se moraju držati Druga analiza, koju je provela konzultantska kuća McKinsey & Company, pokazala je da je pandemija ubrzala digitalnu transformaciju za bar 25 posto. Luděk Motyčka, voditelj marketinga u tvrtki Google zadužen za regije Srednje i Istočne Europe, rekao je da je uporaba interneta tijekom pandemije porasla za čak 60 posto u usporedbi s pred kriznim razdobljem, a transakcije u elektroničkoj trgovini utrostručile su se. „Elektronička trgovina prisutnija je nego prije.

Sad gotovo svi kupuju putem interneta, bez obzira na to koliko imaju godina. Međutim, to nije najveća promjena koja se dogodila u kupovnim navikama korisnika. Prava revolucija dogodila se rastom povjerenja u online kupovinu. To znači da je za one koji se bave maloprodajom na internetu, uz sustavnu gradnju odnosa s korisnikom, važno, a možda i važnije, da ne izigraju njihovo povjerenje. „Obećanja se moraju držati” - izjavio je Reinhard Harter, potpredsjednik tvrtke SAP zadužen za portfelj korisničkog iskustva, u regijama Srednje i Istočne Europe, koji je bio domaćin konferencije.

“Na djelu je revolucija u pristupu korisničkim doživljajima i u upravljanju komunikacijama s korisnicima. Pandemija je promijenila navike potrošača. Zahvaljujući digitalnim rješenjima, tvrtke se mogu brzo prilagoditi tim promjenama te dosegnuti do različitih skupina korisnika, pružajući ima nova iskustva i emocije. Neki od tih čimbenika su: prilagodba bržem ritmu promjena na tržištu, uporaba tehnologija obrade golemih količina podataka kako bi se korisnicima ponudila usluga koja im više odgovara kao pojedincima, oblikovana na temelju njihovih stvarnih potreba i međusobnog angažmana s kompanijom od koje nešto kupuju. To su čimbenici koji će odrediti budućnost mnogi tvrtki”, mišljenja je Edyta Malesza-Malatrat, direktorica marketinga u tvrtki SAP, zadužena za regije Srednje i Istočne Europe te Austriju, koja je moderirala konferenciju.

Ljudski resursi s empatijom

Slijedećeg dana, usmjeren na još jednu vruću temu u današnjem poslovanju, SAP je organizirao konferenciju o ljudskim resursima - Human Experience Summit. Cilj tog događaja bio je pružiti profesionalcima iz te struke naputke o uporabi tehnologija u digitalnoj transformaciji njihovog područja djelovanja te predstaviti platforme za suradnju timova putem interneta. Usto, raspravljalo se o današnjim i budućim trendovima, izazovima i rješenjima u području upravljanja ljudskim resursima.

Kao i na prethodnoj konferenciji, SAP je predstavio najbolje prakse, prikupljene diljem regija Srednje i Istočne Europe, primjenom kojih tvrtke mogu svoje poslovanje što brže odvesti u digitalnu budućnost. Govorilo se o upravljanju ljudima na temelju vrijednosti, pozitivnim iskustvima zaposlenika, pametnim procesima primijenjenima u području ljudskih resursa, itd. Danica Miller, Voditeljica odjela za privlačenje mladih talenata u hrvatskoj kompaniji Atlantic Grupa, predstavila je strategiju tržišnog pozicioniranja Atlantic Grupe kao poželjnog poslodavca te opisala kako upravljaju doživljajem kandidata u procesu novačenja novih zaposlenika. Rasprave su se vodile i oko tema kao što su razvoj liderskih vještina, što je uloga ljudskih resursa u novom normalnom, što donosi budućnost u području razvoja darovitih, kako postići dobro stanje zaposlenika te postići ravnotežu između poslovnog i privatnog u doba kada nas većina radi od kuće ili negdje drugdje izvan ureda.

“U drugoj godini pandemije, upravljanje ljudskim resursima postalo je više strateška i više konceptualna djelatnost. Zaposlenicima smo referentna točka i poluga koja vodi k njihovim budućim karijerama. Ta promjena od voditelja ljudskih resursa zahtjeva vještinu upravljanja zaposlenikovim emocijama i bolju skrb oko njihove dobrobiti. Digitalne tehnologije omogućavaju bolji uvid u dinamiku timova. Online alati stvaraju ozračje zajedništva te povećavaju angažiranost zaposlenika te nas sve, u konačnici, čine humanijima, više ljudima”, rekao je Jakob Kiblboeck, direktor tvrtke SAP zadužen za prodaju i promociju rješenja SuccessFactors u regijama Srednje i Istočne Europe, jedan od domaćina tog događaja.

Tijekom konferencije održan je i niz praktičnih demonstracija danas dostupnih tehnologija, čime su internetski posjetitelji dobili uvid u funkcionalnosti iz portfelja rješenja SAP SuccessFactors - funkcionalnosti kao što su upravljanje procesima u ljudskim resursima, plaćanje, nagrađivanje, najvažnije administrativne zadaće i upravljanje zadovoljstvom zaposlenika. Ako ste propustili ove događaje, svakako posjetite internetske stranice CX i HXM konferencija, jer je SAP omogućio besplatan (tzv. na zahtjev) pristup svim sadržajima s tih događaja.

SAPPHIRE NOW je nov, inovativan virtualan doživljaj

Najveća godišnja konferencija tvrtke, SAPPHIRE NOW, ove godine održava se kao globalno dostupan virtualni događaj. Počinje 2. lipnja, uvodnim govorom izvršnog direktora tvrtke SAP, Christiana Kleina i nizom posebnih gostiju s regionalno i lokalno prilagođenim rasporedom predavanja. Bit će to prilika za čuti što ima za reći prvi čovjek tvrtke SAP, kao i članovi upravnog odbora, partneri i posebni gosti. Svi oni govoriti će o SAP-ovoj viziji, strategiji i ključnim vrijednostima. Premijera uvodnog govora izvršnog direktora biti će u 10 sati ujutro, po vremenskoj zoni američke istočne obale, što je 16 sati poslijepodne u Hrvatskoj.

Što se tiče Europe, posebni, prema industrijama specificirani događaji i prezentacije biti će organizirane od 7. do 10 lipnja. U tim prezentacijama mnogi profesionalci iz raznih poslovnih sektora predstaviti će vlastita iskustva u radu sa SAP-ovim tehnologijama. Regionalni događaj sastoji se od osam nizova predavanja, vremenski razmještenih u četiri dana: govoriti će se o poboljšanju iskustva korisnika (u marketingu, prodaji, uslugama i trgovini), financijama, ljudskim resursima, pojedinim industrijama, o inteligentnim tehnologijama, tzv. srednjem tržištu (tržištu malih i srednje velikih tvrtki - korisnika SAP-ovih rješenja), nabavi i lancu opskrbe.

Bit će to prilika za stjecanje dubljih uvida u područja koja vas zanimaju, na temelju iskustava koja će predočiti SAP-ovi stručnjaci, partneri i korisnici. Konferencija ima i SAPPHIRE NOW Studio, središnje mjesto na kojem će se moći pratiti sve što je važno te naglasci iz priča o uspjehu naših partnera i korisnika, a sve o tome pogledajte ovdje.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije