Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Tech/Sci Tehnologija

Koji je vaš klout? Provjerite svoj utjecaj na društvenim mrežama

Ulazak u društvenu elitu omogućuje aktivno korištenje društvenih mreža. Poseban tretman imaju korisnici čiji je klout veći od 40
12. rujna 2011. u 15:03 0 komentara 18 prikaza
vikend media festival
Foto: Petar Glebov/PIXSELL

Oni koji smatraju da je vrijeme provedeno na društvenim mrežama izgubljeno, mogli bi biti sasvim u krivu. Najnoviji trendovi pokazuju potpuno suprotno. Korištenje društvenim mrežama može vam zapravo i pomoći da izađete iz anonimnosti pa i da se družite s društvenom elitom.

Zanimljiv primjer stiže iz SAD-a – na zabavu koju je organizirao Bal Harbour Shops, trgovački centar iz Miamija, u VIP-ložu mogli su ući samo ljudi čiji je “klout” veći od 40, javlja TheNextWeb. Klout je svojevrstan koeficijent ili status vaše uključenosti i utjecaja koji imate na društvenim mrežama. Dakle, što ste aktivniji, više objavljujete fotografije ili poruke na Facebooku i Twitteru, ili se "čekirate" na Foursquare, imate i viši klout. Na taj način korisnici često rade i reklamu mnogim tvrtkama, a ponekad  toga nisu ni svjesni niti se smatraju "reklamnim panoima". Upravo takvi aktivniji i utjecajniji korisnici društvenih mreža dobili su poseban tretman na spomenutoj zabavi. 

Na takav način dodatno se daje važnost društvenim mrežama ili, pojednostavljeno rečeno, ako niste aktivno prisutni na društvenim mrežama, jednostavno ne postojite i niste u trendu.

Takav trend vidljiv je i u Hrvatskoj jer sve više hrvatskih tvrtki okreće se društvenim mrežama i koristi se njima za promociju i marketing.

Više o temi možete pročitati na portalu Zimo.co, a koji je vaš klout možete doznati na adresi Klout.com.

Što je Klout? Klout je postao s

Što je Klout?

Klout je postao standard za utjecajnost na društvenim mrežama, metrički sustav koji vašu aktivnost analizira prema dosegu, angažmanu i tome koliko vas ljudi prati, piše Zimo.co. Klout se obično koristi kao analitički alat koji vam treba pokazati ono što dobro radite na internetu, ali i ono gdje još trebate poraditi. Prosječni korisnik na internetu ima klout oko 35 (bodova valjda, iako se nigdje ne kaže što je točno ta brojka.). Utjecajnim vas čini klout veći od 50, ali ako stignete do 40 – i to je već bitna pozicija.

Dekor tvornica rasvjete
ULAGANJE U PROIZVODNJU
Jedina tvornica rasvjete u Hrvatskoj investirala je značajna sredstva u povećanje proizvodnih kapaciteta
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.