Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 182
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Koji je vaš klout?

Koji je vaš klout? Provjerite svoj utjecaj na društvenim mrežama

vikend media festival
Petar Glebov/PIXSELL
12.09.2011.
u 15:03

Ulazak u društvenu elitu omogućuje aktivno korištenje društvenih mreža. Poseban tretman imaju korisnici čiji je klout veći od 40

Oni koji smatraju da je vrijeme provedeno na društvenim mrežama izgubljeno, mogli bi biti sasvim u krivu. Najnoviji trendovi pokazuju potpuno suprotno. Korištenje društvenim mrežama može vam zapravo i pomoći da izađete iz anonimnosti pa i da se družite s društvenom elitom.

Zanimljiv primjer stiže iz SAD-a – na zabavu koju je organizirao Bal Harbour Shops, trgovački centar iz Miamija, u VIP-ložu mogli su ući samo ljudi čiji je “klout” veći od 40, javlja TheNextWeb. Klout je svojevrstan koeficijent ili status vaše uključenosti i utjecaja koji imate na društvenim mrežama. Dakle, što ste aktivniji, više objavljujete fotografije ili poruke na Facebooku i Twitteru, ili se "čekirate" na Foursquare, imate i viši klout. Na taj način korisnici često rade i reklamu mnogim tvrtkama, a ponekad  toga nisu ni svjesni niti se smatraju "reklamnim panoima". Upravo takvi aktivniji i utjecajniji korisnici društvenih mreža dobili su poseban tretman na spomenutoj zabavi. 

Na takav način dodatno se daje važnost društvenim mrežama ili, pojednostavljeno rečeno, ako niste aktivno prisutni na društvenim mrežama, jednostavno ne postojite i niste u trendu.

Takav trend vidljiv je i u Hrvatskoj jer sve više hrvatskih tvrtki okreće se društvenim mrežama i koristi se njima za promociju i marketing.

Više o temi možete pročitati na portalu Zimo.co, a koji je vaš klout možete doznati na adresi Klout.com.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije