Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 168
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Igre

Isplatilo se ulaganje od 500 milijuna dolara: Destiny napumpao prihod Activissiona

igra
06.11.2014.
u 21:08


Kompanija je u marketing i prodaju uložila 221 milijun dolara

Zahvaljujući iznenađujuće velikom uspjehu nove igre Destiny, koji ima više od devet i pol milijuna registriranih igrača, Activision Blizzard svojim je rezultatima za treće tromjesečje nadmašio očekivanja analitičara.

Treći najveći proizvođač računalnih igara na svijetu objavio je da mu je kvartalni prihod skočio 20 posto, na 1,17 milijardi uz neto gubitak od 23 milijuna dolara.

Agresivna promidžba

Andrej Levenski, tehnički direktor Pandora studija i predsjednik grupacije za proizvođače računalnih igara pri HGK, kaže da s obzirom na ulaganja u marketing nije neobično što je Destiny bio takav uspjeh. Activision Blizzard objavio je da je samo od tog naslova imao kvartalni prihod od 325 milijuna dolara. – Da biste ostvarili takvu prodaju, morate ulagati u oglašavanje, objave trailera, prisutnost na društvenim mrežama, YouTubeu i Steamu, a Destiny je “iskakao” posvuda pa je takav poslovni rezultat nama iz industrije bio očekivan – kaže Levenski.

Activision Blizzard pohvalio se da njihov World of Warcraft usto i dalje ima visokih 7,4 milijuna registriranih igrača i da očekuju daljnji rast s novim naslovom WoW Warlords of Draenor. Hvale se i uspjehom naslova Hearthstone – Heroes of Warcraft. Nadalje, izdavač je druge najprodavanije igre za PC platformu te četvrte najprodavanije igre za konzole Diablo III: Reaper of Souls. Kompanija je u marketing i prodaju u trećem tromjesečju uložila 221 milijun dolara ili gotovo dvostruko više nego lani.

Hrvati prepušteni sebi

Levenski kaže da hrvatski proizvođači računalnih igara uspješnim naslovima smatraju one koji bilježe od 50 do 500 tisuća prodanih primjeraka na PC-u i konzolama, odnosno do milijun primjeraka u slučaju mobilnih igara. – No mi se moramo snalaziti s oglašavanjem preko vanjskih izdavača i gradeći zajednicu poklonika nekog naslova na Facebooku i Steamu jer nemamo tolike iznose za oglašavanje – objašnjava Levenski.

Unatoč tome što su američki i europski proizvođači računalnih igara poznatiji, polovica od 25 najvećih kompanija iz te industrije dolazi iz Azije. Tako je najveći svjetski proizvođač računalnih igara, prema istraživanju agencije NewZoo, kineska kompanija Tencent sa 3,48 milijardi dolara prihoda u prvih pola godine. Tencent ima vlastitu proizvodnju igara, a preuzeo je i Epic Games, koji je vlasnik Unreala, te Riot Games, vlasnika igre League of Legends. Drugi je najveći svjetski proizvođač računalnih igara Electronic Arts s polugodišnjim prihodom od 2,34 milijarde dolara. Slijedi Activision Blizzard pa Sony. Sve te kompanije godišnje imaju veći prihod od Ine, a dobit i do četiri puta veću od HT-a.

>>Hrvatske igrice na kölnskom sajmu Gamescom

>>Računalne igre mogu izazvati artritis i smanjiti interes za čitanje

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije