Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 64
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
PROMO

Huawei Cares usluga osigurava bezbrižno ljeto svim novim korisnicima

Huawei
Foto: PR FOTO
1/4
26.07.2019.
u 12:34

Kako bi ispunio očekivanja svojih korisnika Huawei je predstavio Huawei Cares uslugu – koja je dostupna i u Hrvatskoj svima koji kupe uređaj iz Huawei P30 serije (P30 Pro, P30 ili P30 lite) kod ovlaštenih hrvatskih distributera od 10. do 31. srpnja ove godine

Napukli zaslon jedna je od češćih nezgoda s kojima se susreću korisnici pametnih telefona. Međutim, to se ne odnosi na klijente tvrtke Huawei, za koje je dostupna posebna ponuda Huawei Cares.

Prepustite svoj pametni telefon stručnjacima

Danas više nego ikad, pametni telefoni igraju važnu ulogu u našim životima - ovi neupadljivi uređaji su vrsta medija koja nam omogućuje da ostanemo u kontaktu s najbližima, a služe i kao sredstvo rada i razonode. S funkcijom zaslona i vrlo često zamjenjuju monitore računala ili televizora - što također objašnjava zašto je veličina njihovog zaslona povećana i kvaliteta poboljšana.

Nažalost, i najsofisticiranije pametne telefone može zadesiti nezgoda. Mnogi od nas su već iskusili lom ekrana i svjesni su kako izgleda njegov proces popravljanja te koliko on košta. Kako bi doskočio tom problemu te ispunio očekivanja svojih potrošača, Huawei je nedavno predstavio uslugu Huawei Cares.

Profesionalna pomoć u slučaju oštećenog zaslona

Veliki zaslon osjetljiv na dodir na našim pametnim telefonima postao je standard. Nažalost, obzirom da je osjetljiv, zaslon je i najpodložniji oštećenjima. Ponekad čak i kaljeno staklo ili kvalitetan film ne mogu jamčiti potpunu zaštitu tijekom nezgode. Upravo su ova oštećenja, kada do njih dođe, postala jedna od glavnih problema i mogućih poteškoća u korištenju pametnog telefona, kao i zbog visokih troškova njihovih popravka. Huawei je tvrtka koja brine za očekivanja svojih korisnika te im stoga pruža mogućnost popravka ili zamjene ekrana na ovlaštenim servisnim mjestima.

Foto: PR FOTO

Kako bi ispunio očekivanja svojih korisnika Huawei je predstavio Huawei Cares uslugu – koja je dostupna i u Hrvatskoj svima koji kupe uređaj iz Huawei P30 serije (P30 Pro, P30 ili P30 lite) kod ovlaštenih hrvatskih distributera od 10. do 31. srpnja ove godine. Kupljene uređaje je potrebno registrirati putem HiCare aplikacije te usluga vrijedi godinu dana od dana registracije, a uključuje jednokratnu zamjenu oštećenog zaslona zbog pada, udarca ili pritiska tijekom normalne uporabe.

Ne brinite za vaše podatke

Osim što ga koristimo za razgovore i poruke, mobiteli nam danas služe i za brojne druge aktivnosti bez kojih je gotovo nemoguće zamisliti svakodnevnicu. Provodimo vrijeme na društvenim mrežama, kupujemo na internetu, plaćamo račune, a uz sve to – naš pametni telefon često postaje i album naših najdragocjenijih uspomena. Uz to, služi nam i kao mjesto gdje čuvamo sve važne informacije – kontakt podatke i lozinke. Međutim, korisnici Huawei uređaja ne moraju brinuti o sigurnosti svojih privatnih podataka, jer će se cjelokupni popravak uređaja u ovlaštenim Huawei servisima provesti uz najvišu kvalitetu s osobitom brigom za sigurnost podataka korisnika.

Osim toga, svim Huawei korisnicima na raspolaganju su, svakog zadnjeg četvrtka, petka i subote u mjesecu, “Huawei dani servisa” prilikom kojeg će korisnici u odabranim servisnim centrima moći potpuno besplatno nanijeti zaštitni film za zaslon te dobiti 20% popusta za sve vanjamstvene popravke.

Huawei je već nekoliko puta dokazao kako su inovacije i korisničko zadovoljstvo najvažnije vrijednosti ove kompanije. Ova se vrijednost ne odnosi samo na razvoj novih tehnologija i uređaja, već i na korisničku podršku i iskustvo nakon kupnje. Huawei neprestano potvrđuje iznimno visoku kvalitetu svojih proizvoda i usluga te savršeno ispunjava očekivanja svojih potrošača, omogućavajući im popravak oštećenih uređaja po iznimno atraktivnim cijenama.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije