Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Tech/Sci Tehnologija

Hrvatska nadmašila razvijenije zemlje u digitalnom učenju

CEPS u svojem istraživanju kao posebno zanimljiv projekt izdvojila je projekt „e-Škole“ koji provodi Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET s ciljem da se digitalno transformiraju obrazovni procesi svih škola u Hrvatskoj do kraja 2022. godine.
14. siječnja 2020. u 13:35 0 komentara 254 prikaza
laptop
Foto: Getty Images
Pogledajte galeriju 1/4

Centar za europske političke studije (CEPS) istražio je uspješnost europskih zemalja u digitalnom učenju i ustanovio da su Estonija, Nizozemska i Finska napredovale u digitalnom obrazovanju, dok su se Italija i Njemačka našle na začelju ljestvice.

ODLUČIO ŽIRI Rimac Automobili su Digital Shaper godine: Najviše doprinijeli digitalnom napretku Hrvatske

Kako se navodi u priopćenju, Hrvatska je na 13. mjestu kada je pitanju digitalno učenje, zauzevši sredinu ljestvice, ali nadmašujući puno veće i bogatije zemlje. Hrvatska brzo napreduje jer je prepoznala potencijal digitalizacije, ambicioznih novih politika kao i EU financiranja te financiranja na nacionalnoj razini.

CEPS u svojem istraživanju kao posebno zanimljiv projekt izdvojila je projekt „e-Škole“ koji provodi Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET s ciljem da se digitalno transformiraju obrazovni procesi svih škola u Hrvatskoj do kraja 2022. godine. 

 | Autor : CEPS Foto: CEPS

Kako ističu u svojem istraživanju, ove kao i druge inicijative upućuju da Hrvatska poduzima konkretne mjere i kreće se u pravom smjeru digitalnog cjeloživotnog učenja.

- Digitalno obrazovanje je budućnost. Rezultati istraživanja trebali bi biti alarm za zemlje koje riskiraju propustiti ovaj trend. Koje su sličnosti između Italije i Njemačke? Obje su zemlje snažne u tradicionalnim industrijama, odnosno u proizvodnji, dok su slabe u digitalnom učenju. Njihovi lideri trebali bi učiti od svojih manjih, brzo prilagođavajućih EU partnera koji su orijentirani na budućnost - istaknuo je Daniel Gros, direktor CEPS-a.

Ilustracija detoks za zdravlje Profesija za 2020-e: Savjetnici za odvikavanje od digitalnog svijeta!

CEPS-ova studija mjerila je rezultate učenja, digitalnu infrastrukturu, politiku kao i stav ljudi prema digitalnom učenju u svih 27 država članica EU-a. Naime, digitalno učenje je svaka vrsta učenja koja se provodi uz podršku digitalne tehnologije od online tečajeva za učenje kodiranja pa sve do gamifikacije učionica, obrazovanja i cjeloživotnog usavršavanja koji se transformiraju digitalnom tehnologijom.

- Naša je želja da svi Europljani razumiju i imaju koristi od tehnologije. Sveobuhvatna strategija digitalnog učenja temelj je ove ambicije. Istraživanje pokazuje kako različite zemlje mogu učiti jedna od druge i kako tvrtke i vlade mogu zajedno raditi na izgradnji digitalno spremne Europe - kazala je Katerina Havrlant, direktorica inicijative Grow with Google. 

Rezultati CEPS istraživanja naglašavaju potrebu za ciljanim politikama kao i prekograničnim učenjem kako Europa ne bi propustila ovaj trend, navodi se u priopćenju Centra za europske političke studije.

Leon Lučić vrijeđao i pljuvao prilikom privođenja
ISPITIVANJE ZA IZNUDU
Mrzovoljni Leon Lučić vrijeđao i pljuvao prilikom privođenja: 'Gdje ste, bando destruktivna!'
Plin
SMANJENJE CO2
Perspektive plina kao alternativnog goriva u prometu u Hrvatskoj
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.