Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 188
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
PROMO

FER-ovci osmislili edukativnu aplikaciju STEMIT za najmlađe

FER-ovci osmislili edukativnu aplikaciju STEMIT za najmlađe
22.05.2019.
u 14:58

U sklopu Change Code hackathona tvrtke KING ICT, tim studenata osmislio je aplikaciju koja STEM približava najmlađima

U prostorima KING ICT održalo se 2. izdanje Change Code Hackathona. Ovogodišnji Change Code nastao je u suradnji s Biotekom, udrugom za promicanje biologije i srodnih znanosti. Pred 28 finalista postavljen je izazov kako putem novih tehnologija i alata, Biotekin STEM sadržaj učiniti zabavnijim i popularnijim.

Natjecatelje su pratili i ocjenjivali prof. dr. sc.Vedran Mornar, COO Prototyp Andrej Mlinarević, predsjednik udruge HUJAK Branko Mihaljević predsjednik Uprave KING ICT-a Plamenko Barišić i CEO Bioteke Kristina Duvnjak. Peteročlani žiri ocjenjivao je idejno rješenje, ali i pitchanje tj. prezentiranje rješenja.

Treće mjesto i 5.000 kuna osvojili su Anton Filipović, Patrik Fumić, Luka Lazanja i Josip Kasaš iz tima D++, a STEM sadržaj su pokušali približiti putem gamifikacije. Drugo mjesto i 10.000 kuna osvojio je tim KKF. Marin Krešo, Matteo Miloš, Frano Ćaleta i Ivan Rezić kombiniranjem strojnog učenja, web i Android aplikacije osmislili su jedinstveno sučelje koje predlaže sadržaj korisniku temeljen njegovih navika.

Da se trud i upornost isplati dokazao je povratnički tim Više manje samo Kanye. Zvonimir Matić, Karlo Butorac, Luka Kiseljak i Fran Grgić osmislili su STEMIT aplikaciju koja je impresionirala žiri i osigurala glavnu nagradu od 20.000 kuna. STEMIT prikuplja stručne i polustručne radove ili članke dostupne na internetu te korisniku predlaže STEM sadržaj koji sami korisnik nužno ne bi pretraživao. Korisnici aplikacije znanje mogu provjeriti kroz kvizove i druge zabavne sadržaje u skladu s vremenom koji odrede da mogu iskoristiti za zabavni sadržaj. Kreativni tim je predstavio cjelovito rješenje, web i aplikaciju za pametne telefone i k tome oduševili prisutne svojom prezentacijom.

Također, u sklopu natjecanja, u prostorima KING ICT-a za one najmlađe organizirana je edukativno-zabavna radionica o šećeru. Dok su veliki programirali, mali znanstvenici testirali su količine šećera u namirnicama, saznali razliku između dobrog i lošeg šečera i zašto je bolja jagoda od čokolade.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije