Naslovnica Tech/Sci Tehnologija

Makljaža za igrače koji nisu fanovi Final Fantasyja

Uništen je šarm originalnog serijala, radnje nema, bitke su zbrkane, intelektualno nepoticajne... i baš zato silno nas zabavlja nova Dissidia!
20. veljače 2018. u 19:14 0 komentara 162 prikaza
Dissidia NT
Pogledajte galeriju 1/2

Final Fantasy igra je koju volite ili mrzite. Od kultnog prvog nastavka iz 1987. godine do danas nebrojeno je puta mijenjala pravila žanrova i unosila inovacije u globalnu gaming industriju te se nametnula kao jedan od najprepoznatljivijih simbola japanske pop-kulture na svjetskom tržištu. Final Fantasy danas ima fanatičnu sljedbu i pojavljuje se u nebrojenim formama, od igara preko stripova do filmova i čitavog niza popratnih proizvoda.

Lost Sphear Svijet igara Retro igrica idealna za usputnu zabavu u javnom prijevozu

Međutim, dijelu igrača (pogotovo onima koji su se u FF brod ukrcavali poslije) ide na živce dizajn likova i neproporcionalno ogromnog oružja, uspavljuju ih preduge sekvence između pojedinih misija i turn-based borbe koje ne daju adrenalinu da podivlja.

Radnja gotovo ne postoji

Riječ je, ukratko, o igračima koji žele jurišati u bitke, a ne šetati digitalnim prostranstvima i kontemplirati o smislu života sa svojim generičkim pratiteljima.

Takvi igrači vjerojatno će uživati u novom izdanju Dissidije, borilačke igre smještene u svijet Final Fantasyja koja zaobilazi sve “weltschmerz” elemente poznate franšize. U Dissidiji NT nema kompliciranja, birate jednog od tridesetak (najavljeno je da će ih biti ukupno pedesetak) poznatih likova iz četiri raspoložive klase i krećete u makljažu zajedno s još dvoje dodijeljenih suboraca. Borba tri na tri dinamična je i zabavna. U početku se može igrati mahnito stišćući sve raspoložive gumbe kontrolera, no kako vrijeme bude odmicalo, shvatit ćete da uvježbavanje pojedinih finesa donosi zamjetan napredak.

Pogledajte galeriju s Reboot InfoGamera, jednog od najvećih gaming festivala u Europi:

Dissidia NT
1 / 24
Na Zagrebačkom velesajmu otvoren je Reboot InfoGamer 2017.

Kaotična, ali i zabavna

Akcija se odvija u kontekstu borbe između boginje-zaštitnice Materije i boga destrukcije Spiritusa, no rudimentarni narativ tu je tek kako bi postavio kulisu za borbene srazove koji su u prilagodbi za PlayStation 4 znatno napredovali od PSP inačica Dissidije. Osim što je radnja gotovo nepostojeća, zagriženi fanovi Final Fantasyja zavapit će da je nestao gotovo sav šarm karakterističan za igre matičnog serijala, da su bitke kaotične, a omjeri snaga često neujednačeni. Ovo je zbrkana, intelektualno nepoticajna, (pre)jednostavna igra s ograničenim mogućnostima modifikacije. I baš takva sjajna nam je za povremeno bezglavo opuštanje pred ekranom. I dok se o previsokim cijenama igara za PlayStation itekako može i treba govoriti, dobra je vijest da lootboxovi u Dissidiji NT ne traže pravi novac. Pa neka zabava počne.

Zagreb: Dino Šavuk profesionalni je igrač računalnih igara Dino Šavuk (23) Ispunio san i postao profi gamer: Roditelji mi prvo nisu shvaćali zašto sam dao otkaz na poslu Need for Speed: Payback NFS: Payback Igra u kojoj stroj sam dovršava sve uzbudljivije zadatke Wolfenstein II: The New Colossus Wolfenstein II Eksplozije krvi u suludoj borbi protiv robotiziranih nacista
Neugodna situacija
Ono što je mladoženja napravio mladoj izazvalo zgražanje: 'Traži papire za razvod!'
A1 Hrvatska