Naslovnica Tech/Sci Tehnologija

Amazon prestigao Apple i Google te tako postao najvrjedniji brand na svijetu

Među prvih deset kompanija ponovno su dominirale američke tvrtke – Apple s 309,5 milijardi dolara, Google s 309 milijardi dolara, te Microsoft s 251 milijardom dolara.
13. lipnja 2019. u 11:11 0 komentara 103 prikaza
Radnici Amazona u štrajku
Foto: REUTERS
Pogledajte galeriju 1/3

Američki tehnološki div Amazon prestigao je Apple i Google te tako postao najvrjedniji brand na svijetu, pokazalo je u utorak objavljeno istraživanje.

11.06.2015., Zagreb - Lijepo i suncano vrijeme idealno je za snimanje najljepseg zagrebackog trga prepunog sarenog cvijeca i turista na odmoru. Mladi Zagrepcanin ovjekovjecio je trg svojim dronom. Photo: Robert Anic/PIXSELL stižu za par mjeseci Amazon dobio certifikat za upotrebu dronova za dostavu

Vrijednost branda Amazon porasla je na 315 milijardi dolara, kaže se u izvješću agencije za istraživanje svjetskog tržišta Kantar.

Amazon je tako skočio s trećeg na prvo mjesto i zasjenio Google, koji je skliznuo s prvog na treće mjesto, dok je Apple ostao na drugom mjestu.

Amazon, koji je u svojoj garaži 1994. godine osnovao Jeff Bezos, stigao na vrh liste zahvaljujući ključnim akvizicijama, vrhunskim korisničkim uslugama i inovativnom poslovnom modelu, stoji u Kantarovom priopćenju.

„Pametne akvizicije, koje su dovele do novih izvora prihoda, izvrsno pružanje usluga korisnicima i sposobnost da ostane ispred svojih konkurenata nudeći raznolik skup proizvoda i usluga, omogućile su Amazonu da konkurentno ubrzava rast vrijednosti branda”, izvijestio je Kantar.

Stop monopolu Amazon, Apple, Google i Facebook pod istragama

Među prvih deset kompanija ponovno su dominirale američke tvrtke – Apple s 309,5 milijardi dolara, Google s 309 milijardi dolara, te Microsoft s 251 milijardom dolara.

Visa je imala vrijednost od gotovo 178 milijardi dolara koja ju je smjestila na peto mjesto, dok je društvena mreža Facebook zasjela iz nje s gotovo 159 milijardi dolara.

Po prvi puta je Alibaba pretekao Tencent te postao najvrjedniji kineski brand. Alibaba je bio sedmi s 131,2 milijardi dolara, a Tencent ga prati u stopu, na osmom mjestu s 130,9 milijardi dolara.

Kao znak rastuće važnosti Azije, 23 od vodećih 100 brandova su azijski brandovi, uključujući 15 iz Kine.

Google GMAIL, YOUTUBE, SNAPCHAT... Google se ispričao zbog nedostupnih usluga, korisnici i dalje prijavljuju probleme

Vodeći brandovi prihvatili su „inovativni“ poslovni model kako bi pobijedili tradicionalne konkurente u sektoru tehnologije, financija i maloprodaje.

„Modeli inovativnih ekosustava cvatu u regijama kao što je Azija, gdje su potrošači tehnološki osposobljeniji i gdje se brandovi integriraju u svaki aspekt svakodnevnog ljudskog života“, rekla je globalna direktorica BrandZ-a u Kantaru Doreen Wang.

VISERA
EU FONDOVI
Inovacije: Radimo na razvoju robota koji će mnoge poštedjeti zamornog pretipkavanja podataka
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.