Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 2
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Going beyond media

24 uživo prati sve najvažnije događaje

24sata na LEAP konferencija
Foto: Promo
1/3
15.05.2017.
u 12:06

24sata na LEAP konferenciji: Najčitaniji smo jer korisnicima prvi pružamo točne informacije

Imamo više od 1,5 milijuna posjetitelja na našim Facebook stranicama, što je rekord na hrvatskom tržištu, rekla je Mia Mlikota iz Digitalnog razvoja 24sata. S kolegama Matejem Lončarićem i Vanjom Prahićem sudjelovala je na LEAP konferenciji u zagrebačkom Studentskom centru, na radionici Going beyond media.

- Korisnicima treba dati vjeru da im možemo prvi pružiti točne informacije - ustvrdila je Mlikota te istaknula da 24sata to čini videima uživo na Facebooku. Objasnila je kako će se u budućnosti, zbog napretka tehnologije, pojaviti potreba za cijelim nizom zanimanja koja danas ne postoje, kao što su urednik za mobilne sadržaje i analitičar sadržaja. - 24sata su naš najčitaniji portal, a imamo i Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, LinkedIn... Prisutni smo na gotovo svim platformama - zaključila je Mlikota.

Vanja Prahić, community manager 24sata istaknuo je kako veliki broj korisnika Facebook koristi više puta dnevno te je zato interakcija s korisnicima vrlo važna. - Treba se katkad i zabaviti s korisnicima, rekao je Prahić, navodeći primjer komentara na Facebooku u kojem je čitateljica pitala tko je izbrojao da je 77.000 munja u jednom danu udarilo u tlo Hrvatske, a 24sata su odgovorila da su na livadu postavili novinara s metalnom šipkom koji je sve pobrojao. Prahić se osvrnuo i na zajednicu komentatora na našoj web-stranici. - Jedini smo sajt u Hrvatskoj koji svakodnevno administrira komentare. Tako su naši korisnici dobili osjećaj sigurnosti. - Cijela redakcija 24sata prigrlila je Facebook Live. Naši korisnici danas mogu uživo pratiti najvažnije događaje. Ponosni smo što smo po tome lider u Hrvatskoj - zaključio je Prahić.

Matej Lončarić, voditelj projekta i YouTube kanala JoomBoos, istaknuo je kako je JoomBoos najveća YouTube mreža u regiji. - Ostvarili smo suradnju s mnogim YouTube zvijezdama - objasnio je Lončarić tajnu uspjeha. Mlade generacije su, kaže, oduševljene youtuberima. - Naši su roditelji zajedno sa svojim roditeljima gledali televiziju, a danas smo isto svi u jednoj prostoriji, ali svatko radi nešto drugo na svom mobilnom uređaju - rekao je Lončarić. Na prijavu za Videostar, prvi talent show za YouTube zvijezde u organizaciji JoomBoosa, prijavilo se oko 2000 ljudi. Imali su, kaže Lončarić, 100.000 pregleda po videu, a 30.000 ljudi u mjesec dana je počelo slijediti stranicu. Rezultati im služe kao poticaj za daljnji rad. - Okrećemo se i njemačkom tržištu, za koje otvaramo stranicu Das JoomBoos - zaključio je izlaganje Lončarić s planovima za budućnost. Spomenuo je i vrijedno priznanje struke, ovogodišnju Effie nagradu koju je ovaj projekt osvojio.

Na radionici je prisustvovalo izniman broj sudionika, među kojima i studenti te alumniji Styria:SCOOL akademije koje je Styrija nagradila besplatnim kotizacijama za ovu međunarodnu konferenciju.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije