Dame i gospodo, Anja Šovagović Despot. I sada, u zamišljenoj svečanosti na kazališne daske polako ulazi "žena, majka, kraljica" koja je život glumice, bar u početku, gradila u sjeni velikog oca, čvrstog i visokog slavonskog hrasta umjetnosti, jednog od onih čije će korijenje još dugo prožimati sve ovdje odigrano ili snimljeno. Izmicala se iz te sjene i vlastitim radom u desecima predstava i mnogim filmovima davno dokazala da ne misli biti "ćaćina mala". Pa je tako dočekala da filmovi u kojima glumi budu prikazani i nagrađeni na mnogim prestižnim domaćim i svjetskim festivalima. Kad bismo sada išli nabrajati uloge? Imate na webu, pa nije vam ovo Wikipedia, nego razgovor s Anjom u jednom trenutku njezinog života, u kojem se okušala I kao glazbenica. E da, plivala je i s morskim psima, čitaj društveno politički se angažirala, vjerujući da može popraviti percepciju kulture u glavama ljudi u odijelima koji, nerijetko, zastali na čitanju "Družbe Pere Kvržice", odlučuju o raspodjeli "kulturnog" novca svih nas. Ovih dana, kao i veći dio karijere, živi intenzivno i uzbudljivo, čak bi se reklo rockerski. Naime, s predstavom "Tere i Luce" s kolegicom i partnericom Natašom Janjić, a u režiji Marka Torjanca i produkciji njegovog kazališta Planet Art, putuje Hrvatskom.
'Nije mi želio biti otac, želio mi je biti partner, a kakav je genijalan i užasan partner bio, to znaju oni koji su s njim glumili'
S predstavom "Tere i Luce" s kolegicom i partnericom Natašom Janjić, a u režiji Marka Torjanca i produkciji njegovog kazališta Planet Art, upravo puni dvorane po cijeloj Hrvatskoj
Komentara 6
akademija dramskih umjetnosti jedna od rađaonica nepotizma. je li moguće da su nakon oca oba djeteta talentirana za glumu školsko - umjetničke razine ????????
Odlicna recenica za udzenike o bosoj YU-gi: Nekada je socijalizam, komunizam, bio ideologija nad svim ideologijama, bio je okvir u kojem se bezuvjetno moralo kretati, bio je krug iz kojeg se nije moglo, ali se kružnicu rastezalo do krajnjih granica što je otpor spram ideologije bio veći. Tada se u teatru teatarskim sredstvima moglo protestirati, podvaljivati, zamućivati vid ideolozima koji su kopali po skrivenim značenjima i, u skladu s vlastitom inteligencijom, uspijevali u zadaći, ili se blamirali.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Sranja u režiji druga trojanca.