Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 3
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
marketinški potez
Povratak na članak

Novi biznis poznatih Hrvata: Svi maštaju o tome iako financijske koristi – nema!

Na policama domaćih parfumerija svojedobno su se mogli pronaći parfemi Danijele Martinović i Leonarde Boban, koje su svjetske trendove pokušali prenijeti na naše tržište još prije 15-ak godina. Njihov primjer pokušao je slijediti i Tony Cetinski, no od toga je ubrzo odustao.

Komentari 9

Avatar lip_ko_nadan
lip_ko_nadan
08:50 11.06.2019.

Za razliku od odjeće parfeme prodaje kvaliteta a ne ime !

VL
Avatar YJAK_Y
YJAK_Y
08:28 11.06.2019.

Iz ovih stopa odlazim kupiti parfem za 350 kn kako bih mirisao kao loptogurač Lovren. Nadam se samo da parfem ne miriše kao Lovrenova majica nakon utakmice.

VL
MA
mare0801
08:31 11.06.2019.

Eau de Miljacka,ovo je neka zafrkancija.Ako nije,ajme....

VL
AU
austrougarskigeneral
10:04 11.06.2019.

najbolje raditi za sebe imati svoj biznis,jadan onaj koji radi za drugoga.

VL
SE
sesvečan7
12:09 11.06.2019.

....karanje....i prije i poslije.....

VL
MT
makan tahi
09:35 11.06.2019.

bilo bi originalno da svaka ta guba u bočice pakira miris koji su skupili ispod pazuha i prepona kad se dobro usaftaju

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.