Novi biznis poznatih Hrvata: Svi maštaju o tome iako financijske koristi – nema!
Na policama domaćih parfumerija svojedobno su se mogli pronaći parfemi Danijele Martinović i Leonarde Boban, koje su svjetske trendove pokušali prenijeti na naše tržište još prije 15-ak godina. Njihov primjer pokušao je slijediti i Tony Cetinski, no od toga je ubrzo odustao.
Komentari 9
Iz ovih stopa odlazim kupiti parfem za 350 kn kako bih mirisao kao loptogurač Lovren. Nadam se samo da parfem ne miriše kao Lovrenova majica nakon utakmice.
Eau de Miljacka,ovo je neka zafrkancija.Ako nije,ajme....
najbolje raditi za sebe imati svoj biznis,jadan onaj koji radi za drugoga.
....karanje....i prije i poslije.....
bilo bi originalno da svaka ta guba u bočice pakira miris koji su skupili ispod pazuha i prepona kad se dobro usaftaju
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Za razliku od odjeće parfeme prodaje kvaliteta a ne ime !