FOTO Evo kako su se Mateo Kovačić i Joško Gvardiol snašli u ulozi modela za brend Lunilou
Retro kampanja Lunilou s Mateom Kovačićem i Joškom Gvardiolom ovog puta vodi nas na neimenovanu terasu iz snova. Pogledi u daljinu, lagani povjetarac, puno naranči i ništa žurbe.
“Najteže mi je bilo ne odrezati prst dok sam glumio da znam rezati limun za potrebe snimanja,” otkriva Mateo (napomena: limun je preživio). “Ja sam samo htio nositi kratke hlače i ležati. Mislim da sam isporučio,” dodaje Joško, očito rođen za ljetne editorijale.
A što se zapravo nosi? Lagane oversized košulje u pastelnim bojama, kratke hlače u boji vanilije, ručnici s prugama, najudobnije kupaće i mood „naš godišnji, naše boje, naš tempo“. Naravno, sve izrađeno od prirodnih materijala, ali to znate već — Lunilou i održivost idu skupa kao Joško i obrana.
Kreativno vodstvo, vizualna priča i cijeli ovaj “dašak zraka” potpisuje Izabel Kovačić, koja se ponovno poigrala atmosferom bez da išta izgubi na smislu.