Večernji List - najnovije vijesti iz Hrvatske, svijeta, sporta, showbiza i lifestyle
Naslovnica Premium Kolumne

Snježna kraljica: luksuz ili potreba? I jedno i drugo

Nema više Ivice i Janice, nema ni postolja, pa nema ni odlazaka na inozemne utrke
07. siječnja 2019. u 09:12 1 komentara 1118 prikaza
Foto: Slavko Midžor/Pixsell
Pogledajte galeriju 1/16

Dok je Snježne kraljice, bit će i prijepora o tome treba li Zagrepčanima to ili ne. Oni slabijeg imovinskog stanja i oni koji ne drže do vrhunskih sportskih priredbi, ali i oni socijalno osjetljiviji, kazat će da bi se tih šest milijuna kuna koje izdvaja Grad Zagreb moglo uložiti puno korisnije, u vrtiće, škole, obnovu školskih sportskih dvorana, izgradnju prihvatilišta za beskućnike, domova za stare i nemoćne.

Kralj padina Najbolji skijaš današnjice kao nitko dosad nahvalio sljemensku utrku

Oni koji pak vole sportska uzbuđenja i žude za rijetkim prilikama da u svom gradu vide najbolje sportaše svijeta dignut će palac gore za sljemensku utrku Svjetskog skijaškog kupa. To će učiniti posebice oni koji svake godine budu ugošćeni u Platinum ili Gold VIP šatoru, pri čemu se određeni dio tog društva, te parade zimskog kiča, ponaša razočaravajuće.

Naime, neki od njih nemaju dovoljno poštovanja prema organizatoru, ali ni našim skijašima, pa su te tribine već nakon dvojice od šestorice naših skijaša bile poluprazne. Još više ovu priredbu zagovaraju hrvatski skijaši jer se uz ovu utrku razvija i priča o Sljemenu kao potencijalnom trening-centru hrvatskih skijaša. Naime, uz današnju tehnologiju zasnježenja (a umjetni snijeg se puno teže otapa od prirodnog) i uz još koju žičaru, sezona na brdu iznad Zagreba mogla bi se doista produljiti.

1 / 16

Osim toga, sljemenski Crveni spust je i domaći teren za najbolje hrvatske skijaše. Vidjelo se to najbolje ove godine kada su trojica hrvatskih slalomaša izborila drugu vožnju i osvojili bodove, što se još nije dogodilo, čak ni u vrijeme Ivice Kostelića. Osim toga, ima nešto i u marketinškoj protuvrijednosti koju Zagreb dobije zbog pojavnosti njegovih veduta u televizijskim prijenosima. Prema istraživanju provedenom 2018. u 13 zemalja, procijenjeno je da bi Zagreb količinski istovrsno televizijsko oglašavanje platio 3,8 milijuna eura.

Ako je tome uistinu tako (osobno nam se čini da su te procjene uvijek preuveličane), onda i to ima svoju vrijednost. Iz osobne, sebične, perspektive ovog novinara, Snježna kraljica dobrodošla je jer to je jedina utrka Svjetskog kupa koju novinar koji prati alpsko skijanje, u ovo recesijsko vrijeme, može uživo pratiti. Nema više Ivice i Janice, nema ni postolja, pa nema ni odlazaka na inozemne utrke.

>> Pogledajte kako je bilo na Snježnoj kraljici

Najbolje zimsko odredište za obitelji s djecom
Zagrebački advent
Najbolje zimsko odredište za obitelji s djecom
Pogledaj sve komentare
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.