Novi sustav naplate pravednije je rješenje od vinjeta
Vozači više neće morati zaustavljati vozila da plate cestarinu ako je plaćaju gotovinom ili karticom,
Komentari 10
Kakvi su to savjetnici i novinari koji govore kako sad imamo ENC, a kasnije ćemo imati DRSC ? Pa to je ista tehnologija, ENC je samo brand name u Hrvatskoj, to je DSRC sustav - dakle plaćati ćemo uvođenje nečegaa što već imamo? Potrebno je samo postaviti bolje antene, jer ove koje trenutno HAc kupuje ne vrijede 5 kn, a kođtaju ko zlato...
Nije ovo pravedno prema domaćim vozačima koji više koriste naše ceste i na razne načine su ih već platili (porezi, izgradnja cesta, cestarine kroz gorivo i cestarina kroz godišnju taku pri registraciji), pa taj sustav naplate nije pravedniji od vinjeta! Nije pravedno da jednako plaća cestarinu domaći i stranci (koji sebe štite u svojoj državi!) u tranzitu! Što mi stalno glumimo ravnopravnost, zanemarujući interes naših građana! Ovako smo stranci i ovdje, a u drugim državama i jesmo stranci! Imamo svoju državu i nemamo je! Ovi kolumnisti ništa ne razumiju!
u Švicarskoj godišnja vinjeta iznosi 40 CHF, pametnome dosta
Pravedniji, ali uz toliko visoke cijene je zlokoban za hrvatske male i srednje poduzetnike.
Neka naplacuju kako hoce ali hrv.autoceste moraju znatno pojeftiniti!!
E moj Josipe, čija leđa ti držiš. Slažem se s onim što su Luli, zivcVL i mamamia2 iskomentirali. Sve normalne države drže do svojih građana samo ova naša vodi o svima ostalima osim o svojim građanima. DRSC je isto stranjee kao i ENC, koji kad je nabavljen bio već zastrajela francuska tehnologija (ako hoćeš pokazati ću kako su naši "stručnjaci" preko originalne ENC kutije gdje je pisala godina proizvodnje 2008. zaljepili novu "deklaraciju" i odjednom godina proizvodnje je 2013. Znači, opet lopovluk i trpanje u džepove. NISU vinjete nepravedne. Kratkovidni ste kao i oni koji gledaju autocestu samo kao razliku prihoda i rashoda. Autoceste su već sebe više od 70% isplatile. Nije teško izračunati efekte koje je autocesta napravila za turizam, za pojedine gradove koji su je iskoristili. Isto tako, vinjete omogućuju domaćim ljudima puno veću mobilnost jer se to isto tako pokazalo u državama koje imaju vinjete. Nemojte reći da ne znate kako Njemačka planira uvesti plaćanja autocesti ali na prvom mjestu im je kako to napraviti a da domaći ljudi to ne plaćaju. Nemojte samo pisati ono što vam narede, probajte malo zbrojiti. A ako ne znate kako, možemo se naći pa da vidite kako je moguće s vrlo malo vremena i resursa doći do boljeg rezultata nego ti španjolski konzultanti. I treća stvar, konzultanti ne odlučuju, oni "samo" evaluiraju moguće opcije a odluka je uvijek na naručitelju. NE MOGU konzultanti odlučiti. Što je s novinarskim pravilom prikaza druge strane u članku ?
jedino kaj vrijedi.je vinjeta,sve ostalo je krađa!
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
I opet će cestarina biti najskuplja domaćim korisnicima koji će ju najviše koristiti a najjeftinija Srbima, Turcima i ostalima u tranzitu koji će samo platiti taj jednostruki prolazak (za razliku od Slo, gdje platiš 2o E i opet prođeš realno samo jednom 150 km). Bravo za naše samozvane prometne stručnjake koji brinu kako čuvati tuđi standard, a gušiti svoj gospodarski razvoj!! Možda da se sjete OPET predložiti još strože kažnjavanje vozača zbog nedovoljnog korištenja autocesta i užasnih državnih cesta prekrcanih šleperima?!!!