Matematika i računalno razmišljanje u informatici
Nepoznavanjem i nerazumijevanjem matematičkih sadržaja učenici će u “potrazi” za boljim ocjenama u predmetu informatika izlaz tražiti u privatnim instrukcijama i receptima, a ne u promišljanju problema i odabiru prihvatljivih alata za njegovo rješavanje
Komentari 3
Jasno je što će se zbivati: na informatici će se i dalje učiti algoritmi (učiti, tj. štrebati, ne stvarati, nego možda minimalno prilagođavati). Nije to problem informatike, to je problem linije manjeg otpora koji se pojavljuje u većini predmeta uu većini škola, a "koristan" je jer učenik može nekoliko minuta govoriti o sadržaju predmeta reproducirajući "naučene" sadržaje. Tako izvana djeluje kao da učenik nešto zna i njegova prolazna/visoka ocjena je opravdana. Ne treba misliti da će osuvremenjavanje matematike poboljšati stvar - i tu će se učiti recepti, kao i do sada. Jedina je razlika u tome što će u gradivo polako ulaziti matematika 20. stoljeća :-) Osobno ne vidim rješenje za navedeni problem jer su lijenost i linija manjeg otpora gadna stvar. Kao dodatni argument navodim histeriju oko robota gdje često, pa i uz ovaj članak, vidim originalne ili minimalno promijenjene primjere iz raznih tutoriala. Reprodukcija, opet!
Kineski?
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Nije matematika samo za programere. Matematika je način razmišljanja i osnovni alat za inženjere (trigonometrija, logaritmi, derivacije, integrali, itd.), financije, i još puno drugih profesija. Pamćenje formula napamet je najveći neprijatelj matematike.