Liječnik u Hrvatskoj morao bi prijaviti da je kopilot bolestan
Nedavna avionska nesreća pokrenula je brojne rasprave, među ostalim i o granici povjerenja
Komentari 17
Lijecnici u Hrvatskoj su pojam medicinske etike. Prema nasim , njemacki doktori su nule ...
ha..ha..ha..lijecnik u hrvatskoj..bi prvo..po debljini kuverte..odlucia..sta mu je ciniti..ajdte lovit rake govnjare..
Koliko branitelja s dijagnozom i psiho terapijom a dalje voze?????gdje su tu doktori??????
Ovo je samo priznanje trakasiranja zaposlenih koji su eto prisiljeni sakrivati od poslodavca ako su bolesni. Isto uvesti i za sve radnike , vozace, vojnike, ucitelje, doktore ...
...da je kopilot bolestan, ___ Jel to zaposleni imaju strah kao u Njemackoj reci da su bolesni, ma ubiti ce neko i Doktora !
lječni u hrvatskoj su korumpirani,čast izuzetku.
Kako da ne. Kada bi naša medicina rada koja jedina izdaje uvjerenja o nečijoj zdravstvenoj sposobnosti, bez obzira o kojem se poslu radilo, radila temeljito, onda bi i na našim prometnicama bilo puno manje nesreća, onda nebi toliko čitali u crnim kronikama da je netko ubijen iz vatrenog oružja za koje je ubojica imao regularnu dozvolu. Da sada napravite izvanredne lječničke preglede samo na profi vozačima, ali one stvarne i temeljite, uključivši sve bitne medicinske struke, bar 30% vozača nebi prošlo lječnički ili bi dobili poprilična ograničenja. Volio bi čuti ili vidjeti bar neke primjere povezane sa ovim naslovom članka, zato jer iz iskustva znam da je dovoljno da odete kod svog obiteljskog liječnika, otvorite bolovanje pod famoznom šifrom"F" i možete biti na bolovanju do mile volje, a sve to skupa nitko ne kontrolira. Da to netko prati, onda bi morao istog trena reagirati, jer se pod tom šifrom nalaze psihički poremećaji.
..trebao bi..
"Liječnik u Hrvatskoj morao bi prijaviti da je kopilot bolestan", tako je svugdje u civiliziranom svijetu, osim izgleda u Njemackoj. Za ne povjerovat da je jednom psihopati dozvoljeno upravljanje putnickim zrakoplovom...
Što šta bi se moralo, pa se ne radi. Jedino programirana mašina mora uraditi jedan proces da bi mogla raditi drugi. A za žive ljude vrijedi ono, ljudi smo srediti đe mo to. Svi koji su liječili jednog ministra koji je naglo ozdravio od bolesti slične ovoj pilotovoj i koji su potpisali da je to istina trebali bi napraviti harakiri.
U Azijskim aviokompanijama, svaka 6 mjeseci je razgovor s psihijatorm, svaki puta je druga osoba, kolega iz EVA AIR, Tajvan, kaže da u 13 godina, 26 psihijatra. U Hrvatskoj su uvijek isti, i to svake 4 godine?
I puno bi manje ljudi tražilo pomoć, da ne ostanu bez posla, muljali bi i podmićivali za prolaz. Ups, čekaj, tako to već ide.
Postoji li ijedna fotografija ovog Lubitza u pilotskom odijelu? Zasto stalno trci na slici??? Ako uspijete pronaci makar jednu gdje pilotira ili je barem u uniformi povjerovat cu da je on zaista bio pilot.
Čudi me što se kod nas nije dešavalo više zrakoplovnih tragedija s obzirom tko je dr. Zoran Lolić, svojevremeno ravnatelj Zavoda za zrakoplovnu medicinu, a danas uhljeb u zrakoplovnoj agenciji koja nadzire navedene zdravstvene ustanove. Taj smrad je meni rušio lječnički kriterij jer mu je, pazite sad, netko rekao da se ja križam u avionu prije leta, te da to nije psihološki prihvatljivo ni za mene, ni za moje putnike, te da to ukazuje da se ja bojim letenja. Imam to sve napismeno, a USKOK i drugi odgovorni to desetljećima ignoriraju, a pilotska karijera mi je uništena. Ovo sa njemačkim kopilotom podsjeća na svojevremenu prljavu igru korporacije Airbus kada su da prikriju tehničku grešku aviona optužili iskusnog francuskog kapetana koji je nakon dvadesetak godina čak dokazao da su na sudu podmetnuli drugu crnu kutiju, odnosno flight data recorder. Pitam se zašto javnosti ne puste snimku voice recordera pa da sami zakljucimo sta je stvarno bilo.Ali, naravno, nek visi Pedro, jer narudžbe su u tijeku.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Hvala bogu pa se barem mi toga ne moramo bojati. Nema šanse da bi ijedan štićenik Hrvatskog zakona o radu (a to ti je gotovo kao i da si lički medvjed), išao na posao unatoč ispričnici