Dizelaši nisu na umoru, ali cijena će im zbog sustava za pročišćavanje - rasti
Autoindustrija stjerana u kut sve strožim propisima o emisiji štetnih plinova
Komentari 20
i da bateriju budu prihvatljive a vrlo je vjerojatno da nikada nece biti....cak ni današnja vozila se ne mogu nositi sa nedostatnom prometnom infrastrukturom....situacija ce se sam pogorsavati u smislu smanjenja brzine...opasnosti na cestama zbog veceg broja vozila...ukratko mobilnost ce se usporavati umjesto ubrzavati...rješenje se nalazi ili nekoliko desetaka metara iznad zemlje ili pod zemljom...ili zeljeznica...ali ovo sa automobilima u budućnosti nebu išlo.....može biti samo gore ...krivulja prosjecne brzine putovanja putovanja je zasigurno dosigla svoj vrhunac...samo može padati ....slicno kao zalihe nafte...
Ako će poskupljivati dizel vozila,onda ih ljudi neće kupovati....
Opet počinju ove diskusije oko dizela i benzinaca. Bilo bi dobro da se gospodin Ivančević, kau zastupnik informira, a moguće je da je i njegova izjava krivo interpretirana. Šta se tiče CO2 ispušnih plinova je dizel bolji i čišći, ali ima zato nešto viši NOx. Za klimu je CO2 štetniji, zato Japanci trenutno pokušavaju povećati postotak dizela kod njih. Da je sustav za pročišćavanje ispusnih plinova kod dizela skup i u zadnje vrijeme znatno poskupio je istina, upravo zato su dizeli u malim automobilima neisplativi i sve češće nestaju iz programa proizvođača. Ali isto tako se mora napomenuti da i ti sustavi kod benzinaca postaju sve skuplji iz istih razloga i idu istim smjerom. Inače se taj sustav (makar u Njemačkoj) zove DPF (dizel partikel filter) i OPF kod benzinaca (Otto partikel filter). Kod benzinaca tek sada dolazi u uporabu, do sada ga nije bilo u tom formatu kao kod dizela. O električnom pogonu i njegovim prednostima, koje naravno ima, ali i manama, koje također ima, neću ovdje ni pisati. Uglavnom se novi moderni dizeli mogu usporediti sa električnim pogonom sta se tice čistoće, pojedini su mozda cak i bolji, apsolutno gledano. Potpuno očistiti dizela je stvar cijene, time i isplativosti, a ne vise tehničkih mogućnosti. Ali, kao što sam već napisao, u isto smjeru idu i benzinci.
Farbate narod a dizelaši ostaju privilegija za najvece zagadjivace : 99,9% sva teretna vozila, autobusi, sleperi .. dizeli !!!!! Nadjite kamioncinu a da nije dizel i zna se da su to najisplatniji motori.
U vezi dizela jedna stvar mi nije jasna. Ako je toliko prljavi i truje okoliš više od benzinca, zašto je dizel gorivo jeftinije od benzina??
lova se mora nekako izvaditi ljudima iz džepa. kako će ako neće ovako masovno ?
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Moj dizel iz 2017. (neću reklamirati marku), Euro 6 norma, mogu se voziti kuda hoću, autonomija skoro 800 km s jednim tankom