Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 83
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Invazija električara
Povratak na članak

Dizelaši nisu na umoru, ali cijena će im zbog sustava za pročišćavanje - rasti

Autoindustrija stjerana u kut sve strožim propisima o emisiji štetnih plinova

Komentari 20

DU
Deleted user
20:17 03.01.2018.

Moj dizel iz 2017. (neću reklamirati marku), Euro 6 norma, mogu se voziti kuda hoću, autonomija skoro 800 km s jednim tankom

VL
Avatar smuljko
smuljko
20:28 03.01.2018.

i da bateriju budu prihvatljive a vrlo je vjerojatno da nikada nece biti....cak ni današnja vozila se ne mogu nositi sa nedostatnom prometnom infrastrukturom....situacija ce se sam pogorsavati u smislu smanjenja brzine...opasnosti na cestama zbog veceg broja vozila...ukratko mobilnost ce se usporavati umjesto ubrzavati...rješenje se nalazi ili nekoliko desetaka metara iznad zemlje ili pod zemljom...ili zeljeznica...ali ovo sa automobilima u budućnosti nebu išlo.....može biti samo gore ...krivulja prosjecne brzine putovanja putovanja je zasigurno dosigla svoj vrhunac...samo može padati ....slicno kao zalihe nafte...

VL
Avatar Marko
Marko
05:48 04.01.2018.

Ako će poskupljivati dizel vozila,onda ih ljudi neće kupovati....

VL
FR
fred70
21:45 03.01.2018.

Opet počinju ove diskusije oko dizela i benzinaca. Bilo bi dobro da se gospodin Ivančević, kau zastupnik informira, a moguće je da je i njegova izjava krivo interpretirana. Šta se tiče CO2 ispušnih plinova je dizel bolji i čišći, ali ima zato nešto viši NOx. Za klimu je CO2 štetniji, zato Japanci trenutno pokušavaju povećati postotak dizela kod njih. Da je sustav za pročišćavanje ispusnih plinova kod dizela skup i u zadnje vrijeme znatno poskupio je istina, upravo zato su dizeli u malim automobilima neisplativi i sve češće nestaju iz programa proizvođača. Ali isto tako se mora napomenuti da i ti sustavi kod benzinaca postaju sve skuplji iz istih razloga i idu istim smjerom. Inače se taj sustav (makar u Njemačkoj) zove DPF (dizel partikel filter) i OPF kod benzinaca (Otto partikel filter). Kod benzinaca tek sada dolazi u uporabu, do sada ga nije bilo u tom formatu kao kod dizela. O električnom pogonu i njegovim prednostima, koje naravno ima, ali i manama, koje također ima, neću ovdje ni pisati. Uglavnom se novi moderni dizeli mogu usporediti sa električnim pogonom sta se tice čistoće, pojedini su mozda cak i bolji, apsolutno gledano. Potpuno očistiti dizela je stvar cijene, time i isplativosti, a ne vise tehničkih mogućnosti. Ali, kao što sam već napisao, u isto smjeru idu i benzinci.

VL
AA
aabbcc
22:31 03.01.2018.

Farbate narod a dizelaši ostaju privilegija za najvece zagadjivace : 99,9% sva teretna vozila, autobusi, sleperi .. dizeli !!!!! Nadjite kamioncinu a da nije dizel i zna se da su to najisplatniji motori.

VL
Avatar Ronin
Ronin
19:25 03.01.2018.

U vezi dizela jedna stvar mi nije jasna. Ako je toliko prljavi i truje okoliš više od benzinca, zašto je dizel gorivo jeftinije od benzina??

VL
SD
sdpesticid
21:01 03.01.2018.

lova se mora nekako izvaditi ljudima iz džepa. kako će ako neće ovako masovno ?

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.