Da je htio, IDS je mogao uključiti alarm i spasiti Uljanik
Uljanik je školski primjer da zločesti dečki ne sjede uvijek u Zagrebu
Komentari 12
sad odjedanput spasite nas od IDS-a, a godinama glasate za njih. uopće mi vas nije žao
IDS je separatistička,izdajnička lopovska stranka.
Uljanik je uvijek bio veliki IDS-ov financijer, no kada je ponestalo tuđe love (državni proračun), stvari su krenule nizbrdo jer su apetiti ostali isti, nitko se nije želio odreći svog dijela... Najgore je da su u svoj toj pohlepi političari i sindikati uništili i 3. maj, brodogradilište koje je uspješno restrukturirano državnim novcem i poslovalo je pozitivno. Nevjerojatno je da se tome ništa nisu protivili Komadina, Obersnel i Linić, nego su samo mirno gledali kako se ubacuje stotine milijuna iz 3. maja u crnu rupu zvanu Uljanik... I sad kada je stvar bezizlazna, tko najviše zaziva i proziva vladu? Pa naravno Miletić i Komadina, a tko drugi. I dok Miletić priča gluposti da vlada nije isplatila plaće (makar je preuzela nenaplativa jamstva da bi se iste isplatile), Komadina ide još dalje govoreći da vlada ne treba pitati EK, nego odmah krenuti isplaćivati plaće iz proračuna... Sindikati su tu najveći krivci, jer su se utalili s političarima i bili tiho računajući na državni proračun, a ne kvalitetu poslovanja. Ista stvar, možda još i gora, je u Petrokemiji i još nekim državnim i javnim poduzećima...
Neobično je u cijeloj priči da se nitko nije sjetio tražiti pomoć Furija Radina, vrlo sposobnog parazita međunarodnih razmjera. Taj bi već odavno iskamčio odnekud novce za spas Uljanika.
IDS je mafija.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Brodogradilišta propadaju jer imaju trećinu radnika u administraciji i upravi. Brodogradilišta propadaju jer je trećina radnika na bolovanjima da bi mogli raditi za kooperante (firme u vlasništvu članova uprave IDS-ovaca). Brodogradilišta propadaju jer se navedenim kooperantima ispalućuje unaprijed bez raspisivanjaa javnog i transparentnog natječaja. Brodogradilišta propadaju jer su te isplate kooperantima čisto pranje i krađa novca po napumpanim cijenama koje nitko ne može izdržati u tržišnom natjecanju. Brodogradilišta propadaju jer su "vrli" stručnjaci (politički odabrani) sklapali štetne ugovore bez mehanizama osiguranja od klizanja tečaja valute ili rasta cijena na svjetskom tržištu. Brodogradilišta propadaju jer se tamo vodila politika samoupravnog socijalizma umjesto da se radilo. Brodogradilišta propadaju jer se puno pametovalo i politiziralo i kralo a malo radilo. Treba ih otjerati u stečaj, uhapsiti cijelu upravu, otpustiti 60-70% administracije i 50% radnika jer je očito da su brodogradilišta postala socijalna ustanova. Kako drugačije objasniti da brodogradilište ima 7 navoza i u 2 godine može izbaciti 7 brodova ali oni uspjevaju u 5 godina izbaciti 2,5 brodova. Je li to ta čuvena istarska poslovnost i radišnost. Meni se čini da su oni vrijedni i radišni samo u svojim privatnim hotelima i pansionima gdje im rade radnici iz BiH i unutrašnjosti Hrvatske koje nerjetko zlostavljaju, šikaniraju i ne plaćaju. Lako je tako zarađivati na pljačci tuđeg rada.