U H&M-u daju vam čak mjesec dana da zamijenite kupljenu robu
Kupite li nešto u ovoj trgovini imate čak 28 radnih dana da zamijenite kupljeni artikl
Komentari 30
U H&M neka zatvore sve dućane u istočnoj Europi jer prodaju smećeeeeeee! ______________________________________________________________
Drugorazredna roba koja se prodaje po jeftinim ducanima po americi. Ufffffff
ne pada mi na pamet tamo bilo što kupiti. pa da stavim na sbe gaće koje je neki peder već nosio mjesec dana i vratio . i to da još masno platim. kaj god....
za vas troje: srećom Hrvatska puna kvalitetnih i jeftinih dućana pa će H&M jamačno propasti
Stari pederi, nije to roba za vas, vec za mlade! hahahahah!!!!!!!!!!!!
\"U H&M-u daju vam čak mjesec dana da zamijenite kupljenu robu\"....i to je napisano kao da je neka velika stvar. Zivim u Kanadi di ducani daju i po 90 dana da zamijenite ili vratite robu. Ako nemate racuna dobite kredit od tog ducana. Cak i u prehrambenim ducanima ako niste zadovoljni sa robom moze se vratiti. Osim toga ako ste nesto kupili i to pojeftini u roku tjedan dana, ducan ce vam vratiti razliku u novcu.
A što nama netko ima \"davati\" da mi kao potrošači ostvarimo svoja zakonska prava? Zakon je vrlo jasan....uz predočenje računa kupac bez bilo kakvog obrazloženja u svakoj trgovini, roku od 30 dana,ima PRAVO vratiti kupljeni proizvod i tražiti povrat novca. Pa počnimo koristiti svoja prava !!!
pa šta nije zakonski rok 2 godine? (po HR zakonima,bar se sa tim gospodarski inspektori razbacuju kad dođu u nadzor)
A što nama netko ima \"davati\" da mi kao potrošači ostvarimo svoja zakonska prava? Zakon je vrlo jasan....uz predočenje računa kupac bez bilo kakvog obrazloženja u svakoj trgovini, roku od 30 dana,ima PRAVO vratiti kupljeni proizvod i tražiti povrat novca. Pa, počnimo koristiti svoja prava !!!
Normalna stvar u svijetu, samo kod nas čudo neviđeno................od tud ovaj seznacionalistički naslov...............
Nadam se da će H&M pojesti sve one naše male butige koje se prave pametne kod povrata/zamjene i slično. Izdrilaju te sa sto pitanja, pa glumataju da nema povrata novca (ima, samo moraš bit glasniji i agresivniji) i da ćee se malo zamislit nad svojom \'politikom\'. Koliko god netko mrzo H&M, uniformiranost velikih brendova bla-bla, oni donose pravila i red, što nama fali ko žednome voda.
Lidl za neprehrambene artikle isto ima rok od 30 dana i na taj nacin funkcionira i u Hrvatskoj.
Kupac ima pravo vratiti proizvod u original ambalaži i(ili) nekorišten, te zatražiti povrat novca ili zamjenu. Kupac za korišteni proizvod može zatražiti smanjenje cijene kod trgovca, ma šta to značilo :) I čini mi se ako sam dobro pročitao zakon,, da se radi o roku povrata samo za internet-trgovinu :)
H&M kvaliteta je na takvoj razini da vam se majica nakon drugog pranja okrene za 30°!!!!
Ja zivim u Svedskoj i samo mogu da kazem da izbjegavam da kupujem u H&M. Kvaliteta proizvoda je ocajna. Vecina njihovih proizvodjaca je iz Bangladesa, Indije, Pakistana i drugih zemalja gdje radnici zive i rade kao robovi. Ovo je samo jedan moderniji nacin robovlasnickog sistema. A H&M je postao div ali niko ne spominje na kakav nacin i kakvu cijenu placaju oni jadnici koji za njega rade.
H&M moze sebi priustiti da pojedini kupci vrate njihov proizvod poslije mjesec dana. Poslije ce se taj isti proizvod naci na redovnim godisnjim snizenjima i gubitak ce biti neznatan. Veci je problem uslovi rada njihovih radnika koje rade za bijedne sume. Bilo bi interesanto kada bi neki od hrvatskih novinara otisao u Banglades i posjetio H&M fabriku i usporedio cijenu nekih proizvoda izrade i njihovu finalnu cijenu u trgovini. To bi sigurno bio sok za mnoge.
Novinari, a neki i ovdje su pomiješali kruške i jabuke oko vraćanja i zamjene robe. U zakonu NE postoji stavka koja regulira vraćanje ISPRAVNE robe, osim ako se radi o prodaji, tj. kupovini na daljinu kao što je kataloška, internet, tv i telefonska prodaja. Druga stvar je vraćanje oštećene robe za koju je kriv proizvođač i zbog toga je po zakonu garancija 2 god. Račun je tu jako bitan. Zbog toga, trgovine imaju svoja interna pravila oko vraćanja ispravnog artikla i tu je većinom rok od 8 dana, pa na dalje. Neki dozvoljavaju samo zamjenu, neki vraćaju i novac, a ima i onih koji ne vrše zamjenu robe ako je kupljena na sniženju. Prava kupaca, ali i trgovaca (nemojte zaboraviti da su i trgovci zakonom zaštićeni kao i potrošaći) se mogu provjeriti u Društvu za zaštitu potrošača i na stranicama Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva Ja osobno ne bi volio kupovati u trgovini koja dozvoljava zamjenu više od 15, 20 dana. Jer, svaki artikl se ponovno vraća u prodaju (ipak je riječ o ispravnom proizvodu) i na kraju postoji mogućnost da se kupi second hand artkl po punoj cijeni.
ma koja kvaliteta.madona napravila jos malo para na sirotinji.ta trgovina je ravna americkom WALMART,Neko je uoorno stavlja na visoku ljestvicu.
@Bartolino - večernjakovi novinari nemaju potrebe ići u H&M-ove tvornice da se vidi kako izrabljuju jadni narod jer su švedski novinari tamo već bili.Jedan od tekstova koji se može naći na netu: http://beta.khmerfuture.com/index.php?name=News&file=article&sid=1118
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
E pa \"birtijas\" nemas pravo je su gace i slicni artikl i \"plombirani\" iz higijenskih razloga tako da ih ni ti ni kakav peder nemogu uopce obuci.