Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 0
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Nova pravila igre
Povratak na članak

U H&M-u daju vam čak mjesec dana da zamijenite kupljenu robu

Kupite li nešto u ovoj trgovini imate čak 28 radnih dana da zamijenite kupljeni artikl

Komentari 30

CO
coska
22:17 07.04.2011.

E pa \"birtijas\" nemas pravo je su gace i slicni artikl i \"plombirani\" iz higijenskih razloga tako da ih ni ti ni kakav peder nemogu uopce obuci.

VL
EU
eugenie
18:32 07.04.2011.

U H&M neka zatvore sve dućane u istočnoj Europi jer prodaju smećeeeeeee! ______________________________________________________________

VL
SR
Srec@
18:35 07.04.2011.

Drugorazredna roba koja se prodaje po jeftinim ducanima po americi. Ufffffff

VL
Avatar birtijas
birtijas
19:32 07.04.2011.

ne pada mi na pamet tamo bilo što kupiti. pa da stavim na sbe gaće koje je neki peder već nosio mjesec dana i vratio . i to da još masno platim. kaj god....

VL
SA
sarma
19:57 07.04.2011.

za vas troje: srećom Hrvatska puna kvalitetnih i jeftinih dućana pa će H&M jamačno propasti

VL
OB
-obrisani-
20:19 07.04.2011.

Stari pederi, nije to roba za vas, vec za mlade! hahahahah!!!!!!!!!!!!

VL
Avatar deja
deja
01:04 08.04.2011.

\"U H&M-u daju vam čak mjesec dana da zamijenite kupljenu robu\"....i to je napisano kao da je neka velika stvar. Zivim u Kanadi di ducani daju i po 90 dana da zamijenite ili vratite robu. Ako nemate racuna dobite kredit od tog ducana. Cak i u prehrambenim ducanima ako niste zadovoljni sa robom moze se vratiti. Osim toga ako ste nesto kupili i to pojeftini u roku tjedan dana, ducan ce vam vratiti razliku u novcu.

VL
DE
deus ex machina
07:28 08.04.2011.

A što nama netko ima \"davati\" da mi kao potrošači ostvarimo svoja zakonska prava? Zakon je vrlo jasan....uz predočenje računa kupac bez bilo kakvog obrazloženja u svakoj trgovini, roku od 30 dana,ima PRAVO vratiti kupljeni proizvod i tražiti povrat novca. Pa počnimo koristiti svoja prava !!!

VL
ZA
zagzag
07:29 08.04.2011.

pa šta nije zakonski rok 2 godine? (po HR zakonima,bar se sa tim gospodarski inspektori razbacuju kad dođu u nadzor)

VL
DE
deus ex machina
07:30 08.04.2011.

A što nama netko ima \"davati\" da mi kao potrošači ostvarimo svoja zakonska prava? Zakon je vrlo jasan....uz predočenje računa kupac bez bilo kakvog obrazloženja u svakoj trgovini, roku od 30 dana,ima PRAVO vratiti kupljeni proizvod i tražiti povrat novca. Pa, počnimo koristiti svoja prava !!!

VL
LI
liliZG
09:14 08.04.2011.

Normalna stvar u svijetu, samo kod nas čudo neviđeno................od tud ovaj seznacionalistički naslov...............

VL
KN
knjižničarka
13:17 08.04.2011.

Nadam se da će H&M pojesti sve one naše male butige koje se prave pametne kod povrata/zamjene i slično. Izdrilaju te sa sto pitanja, pa glumataju da nema povrata novca (ima, samo moraš bit glasniji i agresivniji) i da ćee se malo zamislit nad svojom \'politikom\'. Koliko god netko mrzo H&M, uniformiranost velikih brendova bla-bla, oni donose pravila i red, što nama fali ko žednome voda.

VL
ER
erkondisn
14:13 08.04.2011.

Lidl za neprehrambene artikle isto ima rok od 30 dana i na taj nacin funkcionira i u Hrvatskoj.

VL
VA
Vanguard
14:42 08.04.2011.

Kupac ima pravo vratiti proizvod u original ambalaži i(ili) nekorišten, te zatražiti povrat novca ili zamjenu. Kupac za korišteni proizvod može zatražiti smanjenje cijene kod trgovca, ma šta to značilo :) I čini mi se ako sam dobro pročitao zakon,, da se radi o roku povrata samo za internet-trgovinu :)

VL
BA
balance
20:15 08.04.2011.

H&M kvaliteta je na takvoj razini da vam se majica nakon drugog pranja okrene za 30°!!!!

VL
OB
-obrisani-
23:51 08.04.2011.

Ja zivim u Svedskoj i samo mogu da kazem da izbjegavam da kupujem u H&M. Kvaliteta proizvoda je ocajna. Vecina njihovih proizvodjaca je iz Bangladesa, Indije, Pakistana i drugih zemalja gdje radnici zive i rade kao robovi. Ovo je samo jedan moderniji nacin robovlasnickog sistema. A H&M je postao div ali niko ne spominje na kakav nacin i kakvu cijenu placaju oni jadnici koji za njega rade.

VL
OB
-obrisani-
00:40 09.04.2011.

H&M moze sebi priustiti da pojedini kupci vrate njihov proizvod poslije mjesec dana. Poslije ce se taj isti proizvod naci na redovnim godisnjim snizenjima i gubitak ce biti neznatan. Veci je problem uslovi rada njihovih radnika koje rade za bijedne sume. Bilo bi interesanto kada bi neki od hrvatskih novinara otisao u Banglades i posjetio H&M fabriku i usporedio cijenu nekih proizvoda izrade i njihovu finalnu cijenu u trgovini. To bi sigurno bio sok za mnoge.

VL
CI
Cirrus
00:55 09.04.2011.

Novinari, a neki i ovdje su pomiješali kruške i jabuke oko vraćanja i zamjene robe. U zakonu NE postoji stavka koja regulira vraćanje ISPRAVNE robe, osim ako se radi o prodaji, tj. kupovini na daljinu kao što je kataloška, internet, tv i telefonska prodaja. Druga stvar je vraćanje oštećene robe za koju je kriv proizvođač i zbog toga je po zakonu garancija 2 god. Račun je tu jako bitan. Zbog toga, trgovine imaju svoja interna pravila oko vraćanja ispravnog artikla i tu je većinom rok od 8 dana, pa na dalje. Neki dozvoljavaju samo zamjenu, neki vraćaju i novac, a ima i onih koji ne vrše zamjenu robe ako je kupljena na sniženju. Prava kupaca, ali i trgovaca (nemojte zaboraviti da su i trgovci zakonom zaštićeni kao i potrošaći) se mogu provjeriti u Društvu za zaštitu potrošača i na stranicama Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva Ja osobno ne bi volio kupovati u trgovini koja dozvoljava zamjenu više od 15, 20 dana. Jer, svaki artikl se ponovno vraća u prodaju (ipak je riječ o ispravnom proizvodu) i na kraju postoji mogućnost da se kupi second hand artkl po punoj cijeni.

VL
QE
qebeklija
04:24 09.04.2011.

ma koja kvaliteta.madona napravila jos malo para na sirotinji.ta trgovina je ravna americkom WALMART,Neko je uoorno stavlja na visoku ljestvicu.

VL
MV
mrki_vuk
08:57 09.04.2011.

@Bartolino - večernjakovi novinari nemaju potrebe ići u H&M-ove tvornice da se vidi kako izrabljuju jadni narod jer su švedski novinari tamo već bili.Jedan od tekstova koji se može naći na netu: http://beta.khmerfuture.com/index.php?name=News&file=article&sid=1118

VL
« 1 2 »
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.